Voor zondag ogenschijnlijk onklopbaar..quote:
Ongelovelijkquote:
Maar ook zo veel goed.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het seizoen is nog jong, er kan nog zoveel misgaan met Oscar.
Moeten ze wel even het treinschema uit hun hoofd gaan lerenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kolere, die laat ook wel even zien klaar te zijn voor P-R.
Ik ga vreemd opkijken als dat niet zo isquote:Op woensdag 11 april 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
De winnaar zit van voor dus
Komt Tom aanrijdenquote:Op woensdag 11 april 2007 16:26 schreef Tommeke het volgende:
Als er maar geen Belg achter een auto de kopgroep inhaalt
Waarom zou 'ie? Tweede of derde maakt geen verschil, het draait om de eerste plaats.quote:
de 16de uit de Omloop het Volk, de 3de uit de E3-prijs en de 13de uit de Ronde van Vlaanderen van dit jaar. Komt dus niet uit het niets ...quote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef Gillingham het volgende:
quoi?
Nou. Het hele peloton sprint zelfs voor plek 6. En het zijn toch Pro Tour punten.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou 'ie? Tweede of derde maakt geen verschil, het draait om de eerste plaats.
Straffe kost van Burghardt, had ik niet verwacht.
Oh ik ken Burghardt wel hoor, die 'quoi' sloeg op de post met 'hij wint'.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
de 16de uit de Omloop het Volk, de 3de uit de E3-prijs en de 13de uit de Ronde van Vlaanderen van dit jaar. Komt dus niet uit het niets ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |