niet de eerste keer voor mij, eerder de ontelbaarste keer maar de afdaling van de Kemmelberg is dit jaar wel heel erg puinhoperig, mischien door het goeie weer ?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef -skippybal- het volgende:
Is dit de eerste keer dat jullie G-W volgen ofzo? Bijna elk jaar heb je dit en bijna elk jaar "moet 'ie er uit..."
ja, paar man onderuit en casper heel hard onderuit vol op z'n gezicht.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:49 schreef Wombcat het volgende:
Wat een chaos in de afdalng net. Ik was wat later, maar in de eerste afdaling was het ook al zo'n zooitje?
Idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
Freire en Ventoso rijden weg en Wuyts begint alweer te huilen over doping![]()
Hij klopt Boonen af en toe.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef snellejelle het volgende:
Wat hebben de Belgen toch tegen Oscar?
Alle Spanjaarden spatten zowat uit elkaar van de doping en alle Belgen zijn nog cleaner dan VDB en Museeuw bijelkaar volgens Wuytsquote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef snellejelle het volgende:
Wat hebben de Belgen toch tegen Oscar?
Opvallend dat 'ie dat nooit doet als Boonen wegrijdt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:51 schreef -skippybal- het volgende:
Freire en Ventoso rijden weg en Wuyts begint alweer te huilen over doping![]()
Ze vergeten voor het gemak maar even die smalle 90-graden bocht die daar dan aan het eind komt waardoor 75% van het peloton in de sloot flikkert....quote:Op woensdag 11 april 2007 15:52 schreef Wombcat het volgende:
Dan moeten ze idd maar eens kijken of ze niet een wat veiliger weg kunnen vinden. Op België zeiden ze net dat andersom rijden veiliger is (dus naar boven waar ze nu naar beneden gingen).
Lijkt me dan wel eens iets om te proberen, want dit is niet echt wat.
nee, dan is hetquote:Op woensdag 11 april 2007 15:53 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Opvallend dat 'ie dat nooit doet als Boonen wegrijdt.
hehe klopt als een bus zwerende vingers.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze vergeten voor het gemak maar even die smalle 90-graden bocht die daar dan aan het eind komt waardoor 75% van het peloton in de sloot flikkert....
Nee, is er niet helaas.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef jmac het volgende:
Kan iemand me helpen: is er een site met een actueel overzicht van hoeveel mensen er nog in koers zijn?
Da's niet handig idd.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze vergeten voor het gemak maar even die smalle 90-graden bocht die daar dan aan het eind komt waardoor 75% van het peloton in de sloot flikkert....
Kan, maar ik verwacht dat QS en Predictor nog wel gaan rijden voor Boonen en McEwen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:00 schreef JelleS het volgende:
Die zouden zomaar weg kunnen blijven.
CSC ook nog wel voor Haedo / O'Grady en volgens mij zit Hushovd er ook nog bij.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan, maar ik verwacht dat QS en Predictor nog wel gaan rijden voor Boonen en McEwen.
Die had volgens mij nog wat sprints in de Vuelta vorig jaar gewonnen.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ventoso weet toch ook wel wat sprinten is?
Inderdaad, normaal gesproken legt ie het wel af tegen freire, maar dat zegt niet altijd iets.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ventoso weet toch ook wel wat sprinten is?
Was toch een favoriet hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:10 schreef Gillingham het volgende:
Ongelofelijk als Freire ook deze race weet te winnen.
Op zich is het ook niet per se heel vreemd, maar gezien de dingen die hij afgelopen weken heeft laten zien. Petje af.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef Klonk het volgende:
té makkelijk....
Veel te vaak dat laatste, hoop dattie dit seizoen weer een beetje pijnvrij kan rijden. Altijd goed om te zien die gast. Begint er ook steeds meer op te lijken dat dit nog wel zou kunnen lukken ook.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:14 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Op zich is het ook niet per se heel vreemd, maar gezien de dingen die hij afgelopen weken heeft laten zien. Petje af.
Óf heel erg waardevol óf geblesseerd.
ze pakken de voorsprong te makkelijk, de rest zit een beetje te slapen.quote:
Het seizoen is nog jong, er kan nog zoveel misgaan met Oscarquote:Op woensdag 11 april 2007 16:15 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Veel te vaak dat laatste, hoop dattie dit seizoen weer een beetje pijnvrij kan rijden. Altijd goed om te zien die gast. Begint er ook steeds meer op te lijken dat dit nog wel zou kunnen lukken ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |