CD: iLiKETRAiNS - Progress/Reformquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:30 schreef Z het volgende:
Bij mij is deze week het iLiKETRAiNS kwartje gevallen (na een jaar ofzo). Ik heb er niet vaak iets over gelezen op het forum dus wellicht nog een aanrader. Wel tamelijk zware kost.
http://www.youtube.com/watch?v=maODN3HjWRA
Stuur 'm maar op.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef JelleS het volgende:
[..]
CD: iLiKETRAiNS - Progress/Reform
Daarna nooit meer geluisterd trouwens, zo gaat dat altijd bij mij met dat soort platen.
Ik maakte sowieso een grapje. Heb ut op mp3, dat is genoeg eer voor die gasten. Met alle respect natuurlijkquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef JelleS het volgende:
[..]
Het is maar een saaie promo hoor, dan kan je het net zo goed zelf op een cd zetten![]()
Blader een of twee topics door en je get the deal. Breed alternatief/indie is de noemer hier.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:41 schreef Sloppy het volgende:
hallo, ik ben nieuw hier en wilde weten over welk soort het muziek het hier meestal over gaat.
PS. Nieuwe album van feist is idd goed
Ik ook hoor. Ik heb best veel promo's overigens, die liggen vaak voor weinig in de tweedehands bak namelijk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:47 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik maakte sowieso een grapje. Heb ut op mp3, dat is genoeg eer voor die gasten. Met alle respect natuurlijk
Misschien kan ik er studiepunten voor vragen. Meteen maar eens beluisteren dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:34 schreef Z het volgende:
Diepzinnige onderwerpen inderdaad, leerzame muziek.
In welke hoek is ze te plaatsen qua muziek? Ik kan zo gauw alleen maar iets vinden over een samenwerking die ze met Tiësto in het verleden heeft gedaan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:31 schreef Sloppy het volgende:
Kent iemand het album Stromata van Charlotte Martin?
Goede experimentele plaat, een aanrader!
Singer Songwriter, wel een lekker wijf!quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:27 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In welke hoek is ze te plaatsen qua muziek? Ik kan zo gauw alleen maar iets vinden over een samenwerking die ze met Tiësto in het verleden heeft gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |