Kijk, dus toch.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:12 schreef JelleS het volgende:
Firefox doet het met zoeken hier in ieder geval ook niet.
Als jij nu eens de linkjes geeft...quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef Grobbel het volgende:
Hmm, je hebt wel gelijk. Dit zijn enkel de CD's die ze standaard op voorraad hebben denk ik, niet die van kleinere artiesten die via een bestelling moeten aanleveren. Raar.
Welke CD's zoek je precies?
Dat is slecht nieuwsquote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef pfaf het volgende:
NP heb ik nog nauwlijks kunnen beluisteren, maar wat ik gehoord heb is dramatisch slecht.
Ik wist niet eens dat ze een slechte ( relatief ) pllaat konden maken, maar ze hebben het ttoch gedaan. 't Is een half acoustische kabbelplaat geworden...quote:
Ik zal zo eens een ceedeetje van Tindersticks opzetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 19:34 schreef JelleS het volgende:
En als het mooi weer is heb ik zin in vrolijke, heldere en kleurvolle muziek.............
Curtis Mayfield - Superflyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:41 schreef JelleS het volgende:
Het was weer een prachtige dag, en dus ging ik op mijn iPod opzoek naar een mooie, nieuwe zomerplaat, maar ik kon het eigenlijk niet vinden. Dus ben ik maar mijn zomerplaat van vorig jaar gaan luisteren. Genieten met al die vogelgeluiden en miauwende katten, zowel door de oordopjes als in het echt.
CD: Juana Molina - Son
Iemand nog tip voor fijne zomerse platen, ook al gaat het morgen weer regenen?
Over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:58 schreef Z het volgende:
http://www.pitchforkmedia(...)ts-a-bit-complicated
Nog niet gehoord, dat heb jij net over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:42 schreef Z het volgende:
Is het wat?
Jammer, want de vorige platen waren in de categorie redelijk goed tot zeer geweldig....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ze een slechte ( relatief ) pllaat konden maken, maar ze hebben het ttoch gedaan. 't Is een half acoustische kabbelplaat geworden...
En na het horen van pas twee nummers (Melody Day en Niobe) kan ik al zeggen dat dit een kandidaat is voor mijn persoonlijke album van het jaar.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:17 schreef Grobbel het volgende:
En in ander leknieuws: de nieuwe van Caribou, genaamd Andorra, zwerft ondertussen ook al op het net rond.![]()
Tenzij in de wereld van bigshadow elke release tot dusver zwaar klote is geweest, en dat de platen van the Clientele, White Rabbits en Spoon de enige zijn tot dusver die niet over de hele linie zwaar zuigen.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat lijkt me een overbodige vraag na de vorige post
Ha, nee dat zijn de nieuwe releases die er voor mij dit jaar boven uitsteken. White rabbits is een hele leuke band, duidelijk een meer amerikaanse benadering van indie rock met wat ska/funk/reggae/honky tonky invloeden. Lekker fris en puntig met goede liedjes (zoals The plot), het doet me soms een beetje denken aan de Guillemots, al zakt de plaat naar het einde toe voor mij een beetje in.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:13 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Tenzij in de wereld van bigshadow elke release tot dusver zwaar klote is geweest, en dat de platen van the Clientele, White Rabbits en Spoon de enige zijn tot dusver die niet over de hele linie zwaar zuigen.
En het is een goedkope manier om hem tot het geven van wat meer details uit te lokken, natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |