Hm, ik wilde deze juist gaan proberen, leek me wel lekker!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vanilla Toffee Crunch vind ik ook niet lekker
Ik vond 'm juist wel lekker. De stukken toffee met chocolade er omheen waren hugequote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:32 schreef Mikani het volgende:
Hm, ik wilde deze juist gaan proberen, leek me wel lekker!
been there, done thatquote:
Wat was dan beter?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef Rev- het volgende:
wtf is hier nou zo bijzonder aan? zit nu met een halve kilo voor me neus, het smaakt best ok maar ik heb echt wel beter ijs gehad. Heb de New York Super Fudge Chunk btw
Eerst maar eens kijken waar ik die kan krijgen, nog nooit gezien namelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik vond 'm juist wel lekker. De stukken toffee met chocolade er omheen waren huge.
Vanille-ijs met frambozen en soort browniesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef Bellah het volgende:
cherry garcia
maar, als ik mee had gedaan met de postcodeloterij had ik deze keer de ijsprijs gewonneneen bak ben n jerry's geloof ik.. jammer haha
oja wat zit er ook alweer in socialize? ik wil m proeven maar ze hebben m nergens.. straks maar ff naar de videotheek...
Die vond ik ook een partij goorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:13 schreef Rev- het volgende:
wtf is hier nou zo bijzonder aan? zit nu met een halve kilo voor me neus, het smaakt best ok maar ik heb echt wel beter ijs gehad. Heb de New York Super Fudge Chunk btw
Oeh, waar zittie in R dam dan? Station?quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:59 schreef Innocence het volgende:
Er zit eindelijk zo'n winkel in Rotterdam!
Wel jammer dat de cone-day nu al net is geweest...
Vlak bij de Lijnbaan, naast de Skithut zo'n beetje.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, waar zittie in R dam dan? Station?
Wat was er dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:58 schreef Qwea het volgende:ik heb een waardebon gekregen. Ik mag een B en J halen, kassabon meesturen + form invullen en dan krijg ik de centjes terug
Thanksquote:Op maandag 9 april 2007 13:38 schreef Stansfield het volgende:
Goede OP
Die vind ik dan weer niet bijzonder. Peace of Cake vind ik een stuk lekkerder.quote:
niet te verkrijgen in Nederland. Ik was trouwens vorige week (in Londen) op een Ben&Jerry's muziek festival. De hele dag gratis ijs en in totaal 16 verschillend smaken.quote:Composed of Vanilla Ice Cream with Fudge Brownies and Raspberry Swirls
En dat vertel je nu pas?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:35 schreef Chillmeister het volgende:
niet te verkrijgen in Nederland. Ik was trouwens vorige week (in Londen) op een Ben&Jerry's muziek festival. De hele dag gratis ijs en in totaal 16 verschillend smaken.
Die was best leuk, maar ik at altijd de vanillekant leeg, en liet de chocola zitten. Ben niet zo'n chocolade-ijs-freak.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Karamel Sutra is eruit... Hij ligt op de graveyard.
- Karamel Sutra (2006)
Hoe wanneer wie waar wat betekent dit?quote:Op woensdag 5 september 2007 22:34 schreef Leintjeuh het volgende:
Karamel Sutra is eruit... Hij ligt op de graveyard.
- Karamel Sutra (2006)
Dat je em niet meer kunt kopenquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hoe wanneer wie waar wat betekent dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |