Ja man, mijn vriezer staat op -20, als ie daar een nacht instaat is het ijs echt superhard! Kom er dan niet doorheen met mn lepel hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Joh? Zetten jullie 'm eerst uit de vriezer? Dan vind ik het echt niet te vreten.
Bron?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:43 schreef SuuverNuuver het volgende:
In week 10 komen er 4 nieuwe smaken, er gaan ook 4 weg.. oa:
-Van. Car. Fudge
-Van. Toffee crunch
Er komen 4 nieuwe sorbetsmaken.. exotisch ijs dus:D
nooooo vanilla toffee crunch mag niet wegquote:Op dinsdag 19 februari 2008 03:43 schreef SuuverNuuver het volgende:
In week 10 komen er 4 nieuwe smaken, er gaan ook 4 weg.. oa:
-Van. Car. Fudge
-Van. Toffee crunch
Er komen 4 nieuwe sorbetsmaken.. exotisch ijs dus:D
Dat vind ik ook. Vandaar; eerst zien, dan geloven.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sorbet smaken bij Ben & Jerry, dat past niet. Ben & Jerry moet juist noot en chocola smaken zijn, geen frisse smaken.
hoe kun je als vrouw nou minder chocola willen?!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:49 schreef snopprinses het volgende:
maar die Berry Berry Extraordinary en Lemony zijn dus echt wel twee heerlijke sorbetsmaken die ze hebben, van mij mogen dat er wel meer worden![]()
En ietsiepietsie minder chocola
door als klein meisje een overkill eraan gehad te hebbenquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
hoe kun je als vrouw nou minder chocola willen?!
Die ken ik niet, maar die Berry, is dat qua smaak niet net als Cherry Garcia. Dat is ook niet echt een frisse smaak.quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:49 schreef snopprinses het volgende:
maar die Berry Berry Extraordinary en Lemony zijn dus echt wel twee heerlijke sorbetsmaken die ze hebben, van mij mogen dat er wel meer worden![]()
En ietsiepietsie minder chocola
nee, cherry garcia is totaal anders.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:15 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar die Berry, is dat qua smaak niet net als Cherry Garcia. Dat is ook niet echt een frisse smaak.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:34 schreef Muck het volgende:
ik zie net pas dat karamel sutra niet meer bestaat![]()
Nou succes!quote:
Bij ons zat er ook niet veel in. Ik ga de volgende keer weer gewoon voor de Cookie Dough.quote:Op woensdag 20 februari 2008 13:40 schreef DreamAway het volgende:
slierten koekkruimels?! SLIERTEN?! Ik vorige week met mn studenteninkomen zo'n bak Peace of Cake gekocht, geen sliertje te vinden hoor![]()
Service zeg ik je!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef Qwea het volgende:
mailen naar B en J. Deed ik met chunkey monkey. Zat 1 stukje chocolade in
kreeg een coupon zodat ik een nieuwe kon halen
ja, ik vind het ook erg jammerquote:Op donderdag 21 februari 2008 09:45 schreef Swain het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Slechter nieuws had je mij niet kunnen brengen.
Dit was toch wel de meest lekkere b&j van alle b&j smaken.
Ik roep op tot een boycot...
dat dacht ik! absoluut erg netjes!quote:
zo, mooie tip, ga ik zeker doen!quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:26 schreef Qwea het volgende:
mailen naar B en J. Deed ik met chunkey monkey. Zat 1 stukje chocolade in
kreeg een coupon zodat ik een nieuwe kon halen
oeh dat klinkt goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 08:38 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb gisteren de nieuwe gekocht! Iets met een polar bear en ijs met marshmellowslierten en witte chocolade erin.
Ik ga 'm van het weekend testen.quote:
Waar heb je die gehaald, klinkt echt heerlijk.quote:
Movie Max. Die hadden ook de twee sorbetijs smaken staan. Die proberen we de volgende keer maar eensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar heb je die gehaald, klinkt echt heerlijk.
AH had ze laatst (nog) niet... maar volgens mij hebben zij ook niet alle smaken die in Nederland verkrijgbaar zijn...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:04 schreef snopprinses het volgende:
boh ik ben afgelopen weekend bij de videotheek geweest, maar daar had ze de nieuwe nog niet
Volgend weekend maar eens de AH proberen
Welke AH?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:13 schreef Bartjebart het volgende:
De AH hier verkoopt 2 nieuwe soorten; Baked in Alaska en Jamaican me on (of zoiets)
Oldenzaalquote:
Nee neee neeee neeeeee...zeg me dat het niet zo is...zeg me dat het niet waaaar isquote:Op woensdag 20 februari 2008 13:34 schreef Muck het volgende:
ik zie net pas dat karamel sutra niet meer bestaat![]()
Is er een B&J met Oreo?quote:Op woensdag 5 maart 2008 00:27 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik hoop dat die peanutbutter B&J hier in NL komt![]()
Of eentje met Oreo's![]()
Welke??quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb ook de twee nieuwe smaken gehaald. k kan niet wachten om ze te proberen....
Ahja, wij hadden die Baked Alaska. Erg gericht op witte chocoladesmakenquote:Op donderdag 6 maart 2008 11:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Baked Alaska en Jamiacan me crazy.
De laatste naam vind ik inieder geval al weer tof.
Nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb ineens een geweldige idee voor een nieuwe smaak.
Denk je dat ik een vergoeding krijg als ik de suggestie naar Ben & Jerry's mail en ze er iets mee gaan doen?
De B&J Scoopshop natuurlijk! Of is die weg?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:55 schreef Haijo het volgende:
Weet iemand waar je in Groningen die nieuwe smaak Half-baked kunt krijgen? Ik kan hem nergens vinden...In 3 Albert Heijn's gezocht.
die is wegquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De B&J Scoopshop natuurlijk! Of is die weg?
Ohw. Bummer.quote:
omdat je er een tijd niet meer geweest bent denk ikquote:
Ik vond em lekker!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:23 schreef sk888er het volgende:
Ik zat even te twijfelen tussen baked in alaska en een sorbet.
Ben uiteindelijk toch gegaan voor de Mango Berry swirl.
Iemand al baked in alaska geprobeerd? is het vanilie overdaad aanwezig of zitten er genoeg ijsberen en marshmallow slierten in?
Die ijsbeertjes zijn ook best groot. Maar goed, ik blijf Cookie Dough het lekkerst vinden. Baked in Alaska was het voor mij nét niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:32 schreef Bartjebart het volgende:
Ik vond em lekker!
Zoals ik al eerder zei had er wel iets meer marshmallow in mogen zitten. De witte chocolade ijsberen zijn wat mij betreft voldoende aanwezig...
Ananas sorbet ijs met een passievrucht swirl van AH-huismerk?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Probeer die Jamaican nou niet. Je kunt net zo goed het sorbetijs van AH-huismerk nemen. Die smaakt hetzelfde...
Hij bedoelde waarschijnlijk gewoon het bakje sorbetijs. Maar goed, die sorbetijs-smaken van B&J lijken mij ook niets eigenlijk.quote:Op maandag 10 maart 2008 10:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ananas sorbet ijs met een passievrucht swirl van AH-huismerk?
Hoe heet die? Ik vond die Jamaiican me crazy nl. wat tegenvallen. Ik vond het niet echt naar ananas smaken, meer naar citroen, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op maandag 10 maart 2008 11:28 schreef sk888er het volgende:
Mensen er is nog een andere sorbet van B&J en die vind ik toch echt lekker!
Mango Berry Swirl, en dan heb je ook nog Berry Berry Extraordinary en Lemon Sorbet in de scoopshops. Toenet een bak Baked in Alaska op, maar ik proefde en zag niet echt veel van de marshmallows. Toch liever Cookie Dough.quote:Op maandag 10 maart 2008 13:44 schreef Urnie het volgende:
[..]
Hoe heet die? Ik vond die Jamaiican me crazy nl. wat tegenvallen. Ik vond het niet echt naar ananas smaken, meer naar citroen, maar dat kan aan mij liggen.
Dan wonen wij bij elkaar in de buurt denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:08 schreef Clauw het volgende:
Wij hebben nu 2 keer de B&J ijsprijs gewonnen bij de postcodeloterij![]()
vandaag caramel chew chew op
Misschien is het de bedoeling juist dat je de minder populaire smaken gaat proberen?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:58 schreef Urnie het volgende:
[..]
Dan wonen wij bij elkaar in de buurt denk ik.
Mijn moeder ook en die heeft haar 7 (!) bonnen aan mij gegeven, want die hoeft ze niet.![]()
Zelf heb ik er nog 2, dus dat wordt smullen de komende tijd.![]()
Alleen wel raar dat je "maar" uit 5 smaken kunt kiezen en daar zit niet eens de Cookie dough bij.
Gisteravond een klacht ingediend op de site, net al reactie: ik krijg een waardebon opgestuurd. Snel en netjes afgehandeld dus. Had ook niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:14 schreef Cat22 het volgende:
Mijn Baked Alaska had nauwelijks marshmellow sliertjes.
quote:Geachte mevrouw Cat22,
Graag komen wij terug op uw reactie van 17 maart 2008 aan Ben & Jerry's over Baked Alaska.
Het spijt ons te vernemen dat u geen Marshmellowslierten door het roomijs heeft aangetroffen en bieden u hiervoor onze excuses aan. Ons kwaliteitslaboratorium vermoedt dat zich tijdens het productieproces een storing heeft voorgedaan.
De betrokken productieafdeling hebben wij gewezen op uiterste oplettendheid, zodat een dergelijke situatie in de toekomst voorkomen kan worden.
Als dank voor de door u genomen moeite ons hierover te informeren, ontvangt u binnen twee weken een Ben & Jerry's waardecheque.
Met vriendelijke groet,
Consumentenservice Ben & Jerry's
En wel een klacht? Tja, je kunt het proberen, maar dan geef ik je weinig kans.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:35 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ík heb geen verpakking meer.....
Hej der hoort dus wel meer marshmellow in te zitten... hmm... dan toch ook maar even een mailtje sturenquote:Op maandag 17 maart 2008 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wel een klacht? Tja, je kunt het proberen, maar dan geef ik je weinig kans.
Als het over de grootte van de ijsbeertjes gaat: dat is sowieso een kwestie van smaak denk ik. Van mij mochten ze zelfs wat kleiner zijn, maar de deze grootte kon ik ook best leven.Maar dat ik met mijn neus op het ijs op zoek moest naar marshmellow en dan pas onderin een paar slietjes aantrof (en ik heb ruim voldoende Phish Food ervaring, dus weet wel wat er normaliter in zo'n bak hoort te zitten) Dat vond ik erger.
Ach, mijn klein drama is gelukkig opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |