Voor de edit...quote:Op maandag 9 april 2007 13:50 schreef proh het volgende:
waarom zijn er altijd 2 streams op één "onderwerp" gericht?
gebrek aan personeel in de regiekamer?
Ik vond alles wat Lieke deed eigenlijk heel logisch en verklaarbaar, totdat ze afgelopen woensdag zomaar weer bij Huub in bed kroop en alles vergeven en vergeten leek.quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, waarom Lieke zo onzeker is en dat irriteert me. Ze ziet er goed uit, heeft wel hersens en gebruikt ze ook redelijk wat ik verder van d'r zag. Alleen haar gedrag in die kooi en t.o.v. Huub is volslagen onverklaarbaar. Heel erg berekenend en dat vind ik niet leuk.
en yes, Ilona is een kanjer, als ik er over 6 jaar op haar leeftijd zo uitzie teken ik gelijk!
[..]
Ofquote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef Sonique het volgende:
KAn die kut niet haar honden even een rotschop geven?
of
Kan de redactie die kuthonden niet weghalen. zeer irritant dat geblaf de hele tijd!
Dat laatste. Morgen krijgt ze dacht ik de uitslag of de behandeling aanslaat of niet.quote:Op maandag 9 april 2007 14:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat mankeert Diana precies?
Is ze hersteld van kanker of zit ze middenin het proces?
Ow wat erg...quote:Op maandag 9 april 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat laatste. Morgen krijgt ze dacht ik de uitslag of de behandeling aanslaat of niet.
Ja dan heb je zelf ook geen levenquote:Op maandag 9 april 2007 14:04 schreef Sonique het volgende:
lol, diana heeft het over onze heftige discussies...
Tactical movequote:Op maandag 9 april 2007 14:06 schreef Sonique het volgende:
Leech BRian gaat er ook weer bij zitten...
leuk punt... maar ik denk dat ze het er toch niet met haar over zal hebbenquote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef bunnyma het volgende:
Zou DGK redactie expres Diana (met 2 kinderen van dezelfde leeftijd als de kinderen van Natasja) er in gezet hebben om Natasja tot het inzicht te laten komen dat zij thuis bij haar kinderen hoort?
Ja wel grappig om te zienquote:
Ik ook. Denk dat ik me dood zou irriteren aan haar in het echte leven.quote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik ben Diane een beetje zat eigenlijk.
tattoo man, heb ik wat gemist?quote:Op maandag 9 april 2007 14:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja wel grappig om te zien
Vond die tattoo man net zo'n type als Hupert, ook constant aan het woord en op de voorgrond
och, duurt niet zo lang meer (het bezoek)quote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik hoop het, ze zegt net dat ze geen eindtijd heeft meegekregen.quote:Op maandag 9 april 2007 14:10 schreef Lipsch het volgende:
[..]
och, duurt niet zo lang meer (het bezoek)
En Jaap is ook niet echt een alternatief.quote:Op maandag 9 april 2007 14:07 schreef Sarah-Louise het volgende:
Ik vind het juist wel. Ze komt zakelijk over, maar probeert haar ding mij net iets te veel op te leggen..quote:Op maandag 9 april 2007 14:17 schreef droomkoningin het volgende:
hmmz, ik had verwacht dat diana wel in de smaak zou vallen... vind haar wel positief overkomen...
niet zo'n type dat zielig is en meelij vraagt, wat ik wel een beetje verwacht had eigenlijk
quote:Op maandag 9 april 2007 14:20 schreef F1reB1rd het volgende:
[afbeelding]
Is Jaap dat muziekstuk nu ook al aan het herschrijven. Hij vindt vast dat hij het beter kan
Van haar zus gisteren? Gokje hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 14:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Hoe weet Sylvia alles van het etentje bij Lepels van haar ouders? .... heeft ze gebeld met ze?
Met alle respect voor de situatie waarin Diana zich bevindt, maar ik vind haar maar een zeurdoos.quote:Op maandag 9 april 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben het weer lekker oneens en vind Diana een boeiende vrouw
Van mij mag ze lekker lol gaan hebben met Huub en Eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |