Ik heb haar net maar even via de telefoon gesproken, en zij zegt dat dat het in week 2 was dat ze hem vergeten was en dat het daarom geen probleem moet zijn..(terwijl het in week 1 of 3 wel erg zou zijn..) Ze was hier erg zeker over, toch heb ik het idee dat dit niet goed kan zijn..quote:Op maandag 9 juli 2007 13:19 schreef loveli het volgende:
Ja.
en waar haal jij die wijsheid vandaan????quote:Op maandag 9 juli 2007 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
Twee of drie maanden slikken totdat het jou uitkomt lijkt me niet echt gezond..
Ik gebruik al een vijftal jaar Yasmin en ben er nog altijd heel tevreden over. Enige minpunt is dat je er niets van terugbetaald krijgt in mijn ogen...quote:Op maandag 14 mei 2007 21:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de bijverschijnselen voor iedereen hetzelfde zijn hoor, ik denk dat er zat meiden zijn die tevreden zijn over de Yasmin.
kan natuurlijk geen kwaad. Als je een koelkast in de buurt hebt zou ik het zeker doen. Anders gewoon op een donker plekje leggen dat het koelste blijft.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef wobbel het volgende:
Op vakantie bij +/- 35 graden (soms 45) is het dan verstandig de pil in de koelkast te leggen ofzo?(ook uit de zon is het 35/45 graden)
Willen natuurlijk geen kindjes na de v akantie
navragen kan nooit geen kwaadquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:44 schreef Emmy88 het volgende:
Diclofenac is ook ontstekingsremmend, dit had ik ivm vocht in mn hand wat ook idd pijn veroorzaakte. Om de ontsteking tegen te gaan moest ik het twee weken gebruiken.
Maar bedankt voor je reactie, ik voel me nu wel iets geruster. Ik hoef dus geen MAP te nemen? nouja dat heeft sowieso weinig zin gezien de afgelopen 2 wekenIk ga het morgen voor de zekerheid navragen bij de apotheek maar nu kan ik in ieder geval een beetje geruster slapen
juist daar zijn we erg goed inquote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:15 schreef VASND het volgende:
Mogen complexe vraagjes mbt de betrouwbaarheid hier ook gesteld worden?
(geen wetenschappelijk gewauwel, gewoon verhaaltje van vriendin die keertje anders geslikt heeft dan normaal)
Oke tof bedankt! Al die bronnen op internet spreken elkaar tegen en ik ben nogal een stresskip.. ga nu rustig slapen en morgen om van 99% naar 100% zeker te gaan bij de apotheek navragenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:47 schreef Riann het volgende:
[..]
navragen kan nooit geen kwaad
maar diclofenac heeft geen tegenwerking op de pil ik ben zusteren ik heb ook altijd diclofenac thuis liggen is een best sterke pijnstiller.
Oké danquote:
ik denk dat ze je bij de apotheek zeggen dat je nu zwanger zou kunnen zijn. Ga daar maar vast van uit, en sowieso is het een mogelijkheid, omdat ieder lijf er anders op reageert en het niet voor niets in de gebruiksaanwijzing staat.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:34 schreef Emmy88 het volgende:
[..]
Oke tof bedankt! Al die bronnen op internet spreken elkaar tegen en ik ben nogal een stresskip.. ga nu rustig slapen en morgen om van 99% naar 100% zeker te gaan bij de apotheek navragen
Sowieso is ze niet zwanger, maak je geen zorgen. Als je de pil doorslikt tellen alle weken na de tweede als de derde week, dus dat je stopweek kunt houden wanneer je wilt. De stopweek was kort, maar dat maakt niet uit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 22:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Oké dan!
Het zit namelijk zo:
Mijn vriendin is een tijd geleden met de pil begonnen, en heeft tijdens de vakantie door geslikt.
Nu is ze door het tijdverschil plus de negen uur durende vliegreis er eentje vergeten, en is ze gestopt (bij wijze van naja dan maar stopweek). Dit was dus midden in de strip.
Nu is ze, omdat ze na 2 dagen nog niet ongesteld was geweest, weer doorgegaan met slikken, en de 3e dag alsnog ongesteld geworden, en doorgeslikt.
Inmiddels hebben we dinsdag seks gehad (sowieso wel veilig, aangezien het de 8e dag was na het stoppen, en de pillen in het midden van de strip zwaarder zijn?).
Ze had gehoord dat de hormoondoseringen niet gelijk waren in de pillen, en dat lijkt me ergens ook best wel logisch, dus mijn vraag: naar mate de maand vorderd, en ze zou gewoon met deze strip doorgaan met slikken, wordt de werking minder betrouwbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |