abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48345655
quote:
Op zondag 15 april 2007 12:45 schreef TubewayDigital het volgende:
de ingebouwde firewall van XP voldoet ook prima is mijn mening. Als je dan ook nog zorgt dat je de laatste patches hebt en restricted werkt dan ben je al heel veilig. Op deze manier heb je ook geen virusscanner of adaware nodig. Ik niet altans.

Zal eerlijk toegeven dat ik wel eens een virus heb gehad maar dat was omdat ik geen firewall draaide of niet de laatste patches had
De firewall van XP (zover je over een firewall kan spreken) is zo lek als een mandje. Dat is algemeen bekent. Maar dat is met bijna alle producten van MS. Bitdefender is ook zo'n progje. Kwam als slechtste uit de test.. Vertrouw dus niet op die bagger..

Ben blij te zien dat TS wel een goeie firewall heeft gekozen. Maar heeft TS al gescant, want het wordt zo wel een langdradig verhaal?
pi_48345734
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef Tarabass het volgende:

[..]

De firewall van XP (zover je over een firewall kan spreken) is zo lek als een mandje.
omdat hij alleen input filtert?
pi_48514920
quote:
Op zondag 15 april 2007 13:14 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ben blij te zien dat TS wel een goeie firewall heeft gekozen. Maar heeft TS al gescant, want het wordt zo wel een langdradig verhaal?
neej want ik vind dat housecall ene beetje vaag
ik heb het geporbeerd maar hij klaagde dat er iets van java in de weg zat
ik gok door mijn fire wall maar ik vidn dat housecall erg omslchatig en heb al op vriussen, spyware enzo gescand met AVG en adaware....

had mn virtueel geheugen dus vergroot naar 2 GB en leek goed te gaan, maar vandaar weer ff AVG gedraaid en kreeg ik weer een 'te wienig virtueel geheugen' melding. Ga mssn toch meer eens nadenken over extra RAM geheugen... zou dat eindelijk helpen?
pi_48516517
hoeveel ram heb je nu?
  FOK!fotograaf donderdag 19 april 2007 @ 21:30:15 #55
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_48516901
Een gigabyte ram is sowieso fijn voor serieus photoshoppen, maar ik heb het vermoeden dat wat je ook probeert met windows, dat het probleem blijft. Ik denk dat de memory manager in windows corrupt is.

En dan kan je beter denken aan een herinstallatie.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_48528334
[quote]Op donderdag 19 april 2007 21:30 schreef Marc H het volgende:
Een gigabyte ram is sowieso fijn voor serieus photoshoppen, maar ik heb het vermoeden dat wat je ook probeert met windows, dat het probleem blijft. Ik denk dat de memory manager in windows corrupt is.

En dan kan je beter denken aan een herinstallatie.
[/quote

bedoel je heel XP herinstalleren

of kan ik dan gewoon 1 dingetje herinstalleren.. en hoe?]
  FOK!fotograaf vrijdag 20 april 2007 @ 08:39:39 #57
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_48528522
Helaas, ik bedoel helemaal opnieuw installeren.

Je zou een herinstallatie over de huidige xp installatie kunnen proberen, alleen helpt dat vaak niet.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')