tsja maar hij moet dat toch ook zonder dat kunnen? heeft 2 jaar lang prima gedaan met photoshop, InDesign, Illustrator, allesquote:Op maandag 9 april 2007 12:08 schreef Tim2005 het volgende:
512 MB extra geheugen
is al gebeurdquote:Op maandag 9 april 2007 12:11 schreef Document1 het volgende:
Dan zou ik er eens een virus en adware scanner over heen gooien
neej daar is 40GB vrijquote:Op maandag 9 april 2007 12:28 schreef wouter37 het volgende:
is je harde schijf mischien vol ?
kijk eens hoeveel geheugen je gebruikt
Had ik laatst ook geprobeerd, maar hij bleef maar meldingen geven, terwijl mijn intern geheugen nog lang niet vol was. Hou doe je dat dan, want ram is veel sneller dan hdd-geheugen natuurlijk?quote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zet het altijd uit.
als ik ts was zou ik dat ook eens proberen
Doe maar niet. Windows heeft altijd virtueel geheugen nodig.quote:Op maandag 9 april 2007 16:34 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Had ik laatst ook geprobeerd, maar hij bleef maar meldingen geven, terwijl mijn intern geheugen nog lang niet vol was. Hou doe je dat dan, want ram is veel sneller dan hdd-geheugen natuurlijk?
Ja, precies. Dacht ik ook. Toch lees ik vaak, net zoals nu, dat mensen het uitzetten om het vervolgens over het ram-geheugen te laten gaan..quote:Op maandag 9 april 2007 16:45 schreef The_Obdurate_Ozjish het volgende:
[..]
Doe maar niet. Windows heeft altijd virtueel geheugen nodig.
grappig zekerquote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef TubewayDigital het volgende:
ik zet het altijd uit.
als ik ts was zou ik dat ook eens proberen
Bij mij staat het uit en heb nog nooit een crash gehad. XP kan prima zonder VMquote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
grappig zeker
en dan crasht de boel...
heb ikquote:Op maandag 9 april 2007 18:55 schreef TubewayDigital het volgende:
Als je nou eens de laatste updates van Photoshop, InDesign en windows XP binnenhaalt?
heel soms krijg ik die melding ook wel eens en dan kan ik gewoon verder werken zonder dat de boel traag wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef HuHu het volgende:
Als je die melding krijgt dan gaat het over het algemeen zo rete-traag dat je niet verder wilt werken.
ik kan geowon verder werken, alleen wordt ie sloomquote:Op maandag 9 april 2007 21:38 schreef TubewayDigital het volgende:
maar je kan dan toch wel gewoon verder werken bij die melding? Of stoppen je programmas?
Fysieke schijf dan tochquote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef kebabkever het volgende:
Wil je een enorme prestatiewinst? Zorg dat je virtueel geheugen staat ingesteld op een andere schijf/partitie dan de C partitie. En dan ben je ook van het probleem af.
ik schakel het gewoon uit. nog makkelijkerquote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef kebabkever het volgende:
Wil je een enorme prestatiewinst? Zorg dat je virtueel geheugen staat ingesteld op een andere schijf/partitie dan de C partitie. En dan ben je ook van het probleem af. Stel het gewoon in op 2 gig, dat zal je wel helpen.
Correctie fysieke andere hdquote:Op woensdag 11 april 2007 15:59 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Fysieke schijf dan tochEen andere partitie op dezelfde harddisk zal nog niet helpen
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:57 schreef kebabkever het volgende:
Wil je een enorme prestatiewinst? Zorg dat je virtueel geheugen staat ingesteld op een andere schijf/partitie dan de C partitie. En dan ben je ook van het probleem af. Stel het gewoon in op 2 gig, dat zal je wel helpen.
'k Zal mijn eigen uitspraak ff onderbouwen: als je het wisselbestand op een andere partitie/schijf zet, moet Windows van schijf naar schijf gaan tijdens wisselbestandacties. Dat levert geen winst, maar vertraging op. De enige winst die je behaalt, is schijfruimte op C:.quote:Ikzelf zorg er altijd voor dat het wisselbestand op de C: staat, in elk geval op dezelfde partitie als Windows. Anders kan het traagheid veroorzaken.
bron:http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/iexplore/quote:iexplore.exe Process Information
iexplore.exe - iexplore - Process Information
Process File: iexplore.exe or iexplore
Process Name: Microsoft Internet Explorer
Click Here to Run a Free Scan for iexplore.exe Related Errors
Description:
iexplore.exe is the main executable for Microsoft Internet Explorer. This Microsoft Windows application allows you to surf the world wide web and the Internet. This program is a non-essential process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems.
Note: iexplore.exe could also be a process which belongs to the . This program is a non-essential process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems.
Note: iexplore.exe is a process which is registered as a trojan. This Trojan allows attackers to access your computer from remote locations, stealing passwords, Internet banking and personal data. This process is a security risk and should be removed from your system.
De naam met de r toch.. zonder r is volgens mij IE?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:05 schreef Tarabass het volgende:
Even online scannen met 'housecall', en je eigen virusscanner even runnen.. Moet 'ie gevonden worden en kun je hem automatisch laten verwijderen..
mits het explore.exe zonder de 'r' is, al kan het nooit geen kwaad te scannen
http://www.microsoft.com/(...)ProcessExplorer.mspxquote:Op donderdag 12 april 2007 17:46 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
bron:http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/iexplore/
hoe weet ik welke het is...? damn
Je hebt helemaal gelijk..quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:13 schreef fallrite het volgende:
[..]
De naam met de r toch.. zonder r is volgens mij IE?
ik HEB explore zonder Rquote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef TubewayDigital het volgende:
iexploreR zonder R. Fuckin nasty zeg. Ja dat is een virus wissen die zooi. Laatste patches updaten en geef je zelf eens restricted rights. En zet ook de firewall aan.
is het nou iexplore of iexploreR. 1 van de 2 is een virus
Je kunt nooit vertrouwen op één virusscanner alleen (behalve als het NOD32 is). Vooral norton komt slecht uit de bus, evenals de firewall van windows zelf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:14 schreef snowqueen911 het volgende:
nou, k heb de harde schijf gedefragmenteerd...
virus lijkt me trouwens best vreemd als ik dat heb, of het moet een hele nieuwe zijn, want ik draai elke week een complete scan, heb een firewall die op hoog staat en heb adaware
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:33 schreef TubewayDigital het volgende:
dat is dus INTERNETexplorer![]()
Ja drop die shit , FF all the way,
als je dat nou meteen gezegd had was ons deze hele discussie bespaart gebleven
IE
FF![]()
![]()
![]()
vervang adaware door spybot Search & destroy, die werkt overall stukken beterquote:Op zondag 15 april 2007 10:12 schreef snowqueen911 het volgende:
k heb AVG
en firewall is Zone Alarm... en idd Adaware
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |