Het had niet echt een einde!quote:Op zaterdag 15 december 2007 00:19 schreef popolon het volgende:
Ik ben alweer vergeten hoe het eindigde dus zo goed was 'ie niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2007 09:48 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deel 4 was best vermakelijk om te kijken, maar als je deel 3 lang geleden hebt gezien dan is het einde nogal chaotisch. Tenzij je alle details uit deel 3 nog uit je hoofd weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Correct en tevens juist...
Het is een prequel. Hij gaat over wat er gebeurde vóór Saw (deel 1 dus).quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:21 schreef magnifor het volgende:
Saw 4:
[..]
Eerste pics hier te zien:
http://www.fearnet.com/NewsDetail.aspx?catid=30&mid=7794
Wtf? Zou Jigsaw het toch overleven?
Spoiler?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:36 schreef girllover het volgende:
[..]
Het is een prequel. Hij gaat over wat er gebeurde vóór Saw (deel 1 dus).
Da's al snel!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:02 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hier komt ie 3 januari in de bios![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Devrim_ het volgende:
@TimooonEerder aderlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:09 schreef Devrim_ het volgende:
Geweldige film!Ehm in het script staat dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je er iets over vertellen in spoilertags? En wordt het na het begin dan minder met de gore?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
damnnn vette film weer
wat een Gore, zeker in het begin!!
Die geluidseffectenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
Er komen nog genoeg "ranzige" films uit hoor.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
damnnn vette film weer
wat een Gore, zeker in het begin!!
is er eindelijk is een ranzige film zitten hier al die schijtzeikers weer te zeuren...
wees blij dat er eindelijk es wat behoorlijks te zien is kwa effecten enzo
bullsjit mannn hoe weet jij nou wat ik allemaal kijk?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:56 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg "ranzige" films uit hoor.
Je moet eens minder naar mainstream zooi kijken
Komt Jigsaw nou al weer terug uit de dood we hebben hem nu toch echt echt echt dood zien gaan ?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef bar_rel het volgende:
Cast List volgens Wikipedia;
Tobin Bell -- John Kramer/Jigsaw
Lyriq Bent -- Rigg
Denzel Washington -- Chad Hesslup
Costas Mandylor -- Forensic Hoffman
Scott Patterson
Erik Knudsen -- Daniel Matthews
Justin Louis
Ik weet niet of Wikipedia te vertrouwen is tho. Denzel Washington in Saw IV....?
Saloquote:Op woensdag 26 december 2007 21:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
bullsjit mannn hoe weet jij nou wat ik allemaal kijk?
maar idd ik doel op die autopsie, dat zie je toch echt niet zo vaak hoor...
en als jij nog wat tips hebt, kom es met wat titels dan????
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:48 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Komt Jigsaw nou al weer terug uit de dood we hebben hem nu toch echt echt echt dood zien gaan ?
quote:Op zondag 23 december 2007 06:29 schreef Visculmania het volgende:
[..]
Ehm in het script staat dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze foto?,,/
ja die august reeks heb ik al es gedownload, maar dat was best wel heel weird enzo..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:55 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Salo
Flower of Flesh and Blood
Cutting Moments
Scrapbook
Maar begin maar eens met de August underground reeks
Je zal daarna wel anders piepen denk ik![]()
Je wou toch gore..Die films bevatte gorequote:Op woensdag 26 december 2007 22:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
ja die august reeks heb ik al es gedownload, maar dat was best wel heel weird enzo..
beetje te weird.. stukjes gekeken...
grappig dat mensen ook denken dat t echt is
Lulz, gaat es ff opnieuw kijken, kansmolukkerquote:Op donderdag 27 december 2007 01:59 schreef SunChaser het volgende:
Net de DVD gezien, snap geen reet van t einde, hoe liepen saw 3 en 4 nu door elkaar?
saw 4 twee keer bekijken...quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef Timooon het volgende:
[..]
Lulz, gaat es ff opnieuw kijken, kansmolukker
Ja, idd triest, maar hij had het verhaal nog niet door..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nadere toelichting,"Het komt er niet op aan de wereld te begrijpen, het komt erop aan haar te veranderen."
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef RomeoTamo het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nadere toelichting,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:27 schreef -Menn0- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, moet hem nog maar eens kijken denk ik."Het komt er niet op aan de wereld te begrijpen, het komt erop aan haar te veranderen."
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:53 schreef RomeoTamo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kut, moet hem nog maar eens kijken denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar hebben we deel 5 en 6 voor
,,/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |