quote:Op maandag 9 april 2007 09:54 schreef Timo20 het volgende:
Van mij hoeft het niet hoor
Saw was geweldig, deel 2 was geinig maar deel 3 viel erg tegen. Vrees dus het ergste voor deel 4
quote:Op maandag 9 april 2007 10:24 schreef BolleSmurf het volgende:
Ze moeten er gewoon een serie van maken. Elke week 1 aflevering op televe. En dat een jaar lang
quote:Op woensdag 11 april 2007 18:38 schreef Patch het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Denzel Washington meedoet
quote:Op maandag 9 april 2007 10:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik snap het niet hoor.. Ik vond deel 2 véél minder als deel 3. Deel 3 was een beter verhaal, overal was goed over nagedacht en het einde was totaal onverwacht. Oke deel 4 is wat té veel maar ze hadden beter deel 3 als deel 2 kunnen maken en er daarna mee kappen.
Ik moet 'm nog zien. Binnenkort ff checken.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]![]()
![]()
Alsjeblieft. Deel 3 was echt dramatisch...
Deel 2 was toch echt slechterquote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
![]()
T/m 7.quote:Op zondag 15 april 2007 00:37 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo erg met de vervolgen moet het niet worden. Maar nog een goed deeltje eruit persen is best te doen.
De site ervan zou al gekaapt zijn.quote:Op zondag 15 april 2007 00:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Neih, na deel 4 zal het wel gedaan zijn. Het verhaal lijkt me daarna gewoon echt niet meer voort te zetten, nu jigsaw en amanda dood zijn.
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:58 schreef bar_rel het volgende:
Cast List volgens Wikipedia;
Denzel Washington -- Chad Hesslup
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZOu nou eindelijk eens dokter GOrdon terug komen ?
En deel 2 was nog dramatischer.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eerste pics hier te zien:quote:Jigsaw still haunts the living in Saw IV, forcing them to appreciate life, or face death. As a continuation of Saw III, Jeff must find his daughter and escape the building to which they are confined before they both die. After finding another tape of Jigsaw, Jeff realizes there may be a newly added piece of the puzzle that he must decipher before it’s too late.
Ik vond deel drie slecht omdat het acteerwerk van die gast met die baard ronduit slecht was. Zoals die scene in die douche, of die gast in die bagger... hij toonde erg vreemde emotionele reacties en het geheel zag er enom gescript uit...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef __Saviour__ het volgende:
ik vond het juist andersom. deel 2 nogal ronduit slecht en 3 weer veel beter
Want?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:21 schreef PDOA het volgende:
Saw is één van de meest overgewaardeerde (horror)films ooit.
Doctor Gordon is dood, die lag buiten die schuifdeur waar hij en Adam zaten, 10 meter in de gang. ergens gezegd in een van de 2 vervolg-saw's.quote:Op zondag 15 april 2007 01:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOu nou eindelijk eens dokter GOrdon terug komen ?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:21 schreef PDOA het volgende:
Saw is één van de meest overgewaardeerde (horror)films ooit.
Ik denk dat er in Juni/Juli een teaser trailer zal verschijnen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:18 schreef Chaos210 het volgende:
Weet iemand wanneer dat er een trailer van gaat verschijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |