niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:34 schreef LENUS het volgende:
SAW 1 en 2 waren nog goed, 3 was echt van een droevig niveau.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef Silaz het volgende:
Hm ja ben benieuwd ja.. maar is die politieman nou eigenlijk dood of leeft hij nog? ( die dude die zijn zoontje zoekt enzo, en blijkt dat als hij 2 uur had zitten babbelen met jigsaw hij gewoon zijn zoon zag )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.>>>Fast forward>>>
Juistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:42 schreef Manneke_Pils het volgende:
SAW I: Goed. Monsterlijk goed verhaal.
SAW II: Meer van hetzelfde, niet extreem spannend ofzo.
SAW III: Bloederig. Een beetje ongeloofwaardige door elkaar lopende verhaallijnen, al was de relatie wel leuk gevonden.
SAW IIII: Wat kunnen ze nog verzinnen? Alles is toch wel langs geweest lijkt me..
Ach, we gaan maar kijken, want 'De vorige delen hebben we tenslotte ook gezien.'
Nou, het wachtten is op de Trailersquote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef Patch het volgende:
Director Darren Lynn Bousman confirms that "Saw IV" has finished shooting and they're now editing.
Ik kan het me niet voorstellen dat sommigen Epic Movie slecht vonden, maar ja.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef TC03 het volgende:
Vind het verbazingwekkend dat mensen deel 3 hier serieus goed vonden. Vond het echt een verschrikkelijke film. Saw 2 was véél en véél beter.
Vond hem leuk hoor alle Saw films zijn tofquote:Op maandag 11 juni 2007 23:07 schreef TC03 het volgende:
Vind het verbazingwekkend dat mensen deel 3 hier serieus goed vonden. Vond het echt een verschrikkelijke film. Saw 2 was véél en véél beter.
Ik heb iets gehoord over een fart trap.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar wat voor zieke traps ze nu weer hebben verzonnen.
Er is iets met ratten, die een van de mensen daar al behoorlijk misselijk had gemaakt .quote:Op maandag 11 juni 2007 23:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar wat voor zieke traps ze nu weer hebben verzonnen.
Hmm het het niet zo op ratten :/quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:46 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Er is iets met ratten, die een van de mensen daar al behoorlijk misselijk had gemaakt .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |