Denk dat de Yanks net een stepje verder gaan aangezien die nu wel wat holes hebben in hun pitching staff.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Colplay het volgende:
Ben daar niet zo zeker van. Afgelopen zomer hadden de Red Sox ook veruit het meeste geld voor Dice-K (na afgelopen nacht 1-2). Boston heeft ongeveer net zoveel te besteden als de Yankees, dus zal wel weer een close call worden.
Dat is wel waar. Maar als Sox de Yankees nu aftroeven zijn ze zeker de torenhoge favoriet in de AL East en kunnen ze Yankees van zich afschudden.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Denk dat de Yanks net een stepje verder gaan aangezien die nu wel wat holes hebben in hun pitching staff.
Ik ben niet echt overtuigd dat Clemens nog wel zo'n hoge prijs waard is....quote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar als Sox de Yankees nu aftroeven zijn ze zeker de torenhoge favoriet in de AL East en kunnen ze Yankees van zich afschudden.
Dat is welquote:Op woensdag 18 april 2007 13:30 schreef popolon het volgende:
Mooi gebaar van de Nationals, speelden allemaal met VT caps op.
quote:WARNER ROBINS, Ga. (AP) -- The father of former Atlanta Braves pitcher John Rocker was killed in a traffic accident Tuesday.
Jake Rocker, 63, of Macon was struck by a dump truck as he made a left turn, Warner Robins police Maj. John Wagner said.
Ik zag het live en kwam ook niet meer bij hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef popolon het volgende:
04/16/2007, Angels @ Red Sox: Fenway Pizza Throwing Debacle
Niks bijzonders eigenlijk, alleen het einde van het filmpje is erg grappig als de commentatoren de slappe lach krijgen over de pizza die door de lucht vloog.
Ja, zondag zat ie er nog.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef Terreros85 het volgende:
leuk filmpje![]()
Die gasten zijn ook mijn favo comentatoren bij honkbalwedstrijden. Samen met Vin Scully. Doet die het nog bij de Dodgers?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef popolon het volgende:
Niks bijzonders eigenlijk, alleen het einde van het filmpje is erg grappig als de commentatoren de slappe lach krijgen over de pizza die door de lucht vloog.
I want 3d base.quote:
Even voor mijn begrip, als die de walk niet had weggegeven had ie dan een perfect game gehad? Dan zal ie op zich nog balen van die walk!quote:Op donderdag 19 april 2007 04:19 schreef Playmaker het volgende:
OMG,Mark Buehrle van de White Sox gooit 'n no-hitter vs Texas!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Even voor mijn begrip, als die de walk niet had weggegeven had ie dan een perfect game gehad? Dan zal ie op zich nog balen van die walk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |