Hopelijk 4-4 en Rodney erin, ik kan livewedden op Detroit, dan kan ik geld innen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:24 schreef popolon het volgende:
Detroit terug in de wedstrijd, HR Inge.
4-3 Toronto nog.
Ja, de hele serie @ Cleveland (4 wedstrijden) en 1 bij de Red Sox.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:07 schreef popolon het volgende:
Mariners nog maar 3-3, zijn er zoveel games afgelast?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:14 schreef fanneke het volgende:
HR Beltre!!! 6-0 Mariners.
Ik welquote:Op zondag 15 april 2007 01:10 schreef mitt het volgende:
Angels verliezen![]()
Ik heb ze nog geen een keer live zien winnen
Tja,weer 'n aantal afgelaste games.Het is niet echt 'n geslaagd begin van 't seizoen tot nu toe(al komt het vandaag qua Fantasy Baseball wel lekker uit).De belangrijkste game op deze "Jackie Robinson Day" is natuurlijk die tussen de Padres en Dodgers en die gaat vanavond (tot nu toe) gewoon door.quote:Op zondag 15 april 2007 18:11 schreef mitt het volgende:
6 wedstrijden al afgelast vandaag
mooie Robinson day
quote:Op maandag 16 april 2007 01:02 schreef Guard het volgende:
Scutaro 3 run HR to lift the A's over the Yankees in the 9th![]()
Lol die Scutaro had een battingaverage van .059 voor de game...quote:Op maandag 16 april 2007 01:10 schreef Playmaker het volgende:
Mooie einde van die game!Scutaro,die tot die HR nog geen deukje in 'n pak boter sloeg!![]()
Word trouwens nog leuk met Yankees' pitching,want na Wang nu ook Pavano en Mussina op de DL(en deze week de eerste BoSox vs Yankees series).![]()
Southern California.quote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Playmaker het volgende:
De belangrijkste game op deze "Jackie Robinson Day" is natuurlijk die tussen de Padres en Dodgers en die gaat vanavond (tot nu toe) gewoon door.
Southern California.quote:Op zondag 15 april 2007 18:46 schreef Playmaker het volgende:
De belangrijkste game op deze "Jackie Robinson Day" is natuurlijk die tussen de Padres en Dodgers en die gaat vanavond (tot nu toe) gewoon door.
ESPN had ook nog een mooie reportage.quote:Op maandag 16 april 2007 02:17 schreef fanneke het volgende:
Zit nu de 'Tribute to Jackie Robinson' in Dodger Stadium te kijken. Toch wel indrukwekkend hoor.
Van den Hurk stond vandaag gepland als startende pitcher maar dat is opgeschoven naar donderdag (thuis tegen de Mets).quote:Op maandag 16 april 2007 01:18 schreef Guard het volgende:
[..]
Stats van den Hurk:
2.1 IP 3 H 2 R (2 ER) 1 BB 2 K (ERA: 3.86)
Niets om over naar huis te schrijven, maar ja weinig runsupport bij de Marlins en daardoor ook al een vrij uitzichtsloze situatie toen ie op de heuvel kwam.
IP=Innings Pitchedquote:Op maandag 16 april 2007 02:13 schreef vivelafete het volgende:
jee die nummertjes in combinatie met lettertjes zeggen me echt heel weinig
is dat normaal dat er zoveel games postponed worden in het begin van het seizoen?quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:08 schreef fanneke het volgende:
De 1e afgelasting voor vandaag is alweer een feit. Mets @ Phillies gaat nu naar eind juni.
Het komt vaker voor dat het in April slecht weer is, maar dit jaar zijn er wel erg veel afgelastingen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:46 schreef Guard het volgende:
[..]
is dat normaal dat er zoveel games postponed worden in het begin van het seizoen?
hey moet eigenlijk gaanquote:Op woensdag 18 april 2007 01:20 schreef Playmaker het volgende:
Leuke games op dit moment:Blue Jays-BoSox,Yankees-Indians,Phillies-Mets![]()
Denk dat de Yanks net een stepje verder gaan aangezien die nu wel wat holes hebben in hun pitching staff.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:24 schreef Colplay het volgende:
Ben daar niet zo zeker van. Afgelopen zomer hadden de Red Sox ook veruit het meeste geld voor Dice-K (na afgelopen nacht 1-2). Boston heeft ongeveer net zoveel te besteden als de Yankees, dus zal wel weer een close call worden.
Dat is wel waar. Maar als Sox de Yankees nu aftroeven zijn ze zeker de torenhoge favoriet in de AL East en kunnen ze Yankees van zich afschudden.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Denk dat de Yanks net een stepje verder gaan aangezien die nu wel wat holes hebben in hun pitching staff.
Ik ben niet echt overtuigd dat Clemens nog wel zo'n hoge prijs waard is....quote:Op woensdag 18 april 2007 10:36 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Maar als Sox de Yankees nu aftroeven zijn ze zeker de torenhoge favoriet in de AL East en kunnen ze Yankees van zich afschudden.
Dat is welquote:Op woensdag 18 april 2007 13:30 schreef popolon het volgende:
Mooi gebaar van de Nationals, speelden allemaal met VT caps op.
quote:WARNER ROBINS, Ga. (AP) -- The father of former Atlanta Braves pitcher John Rocker was killed in a traffic accident Tuesday.
Jake Rocker, 63, of Macon was struck by a dump truck as he made a left turn, Warner Robins police Maj. John Wagner said.
Ik zag het live en kwam ook niet meer bij hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef popolon het volgende:
04/16/2007, Angels @ Red Sox: Fenway Pizza Throwing Debacle
Niks bijzonders eigenlijk, alleen het einde van het filmpje is erg grappig als de commentatoren de slappe lach krijgen over de pizza die door de lucht vloog.
Ja, zondag zat ie er nog.quote:Op woensdag 18 april 2007 16:41 schreef Terreros85 het volgende:
leuk filmpje![]()
Die gasten zijn ook mijn favo comentatoren bij honkbalwedstrijden. Samen met Vin Scully. Doet die het nog bij de Dodgers?
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:53 schreef popolon het volgende:
Niks bijzonders eigenlijk, alleen het einde van het filmpje is erg grappig als de commentatoren de slappe lach krijgen over de pizza die door de lucht vloog.
I want 3d base.quote:
Even voor mijn begrip, als die de walk niet had weggegeven had ie dan een perfect game gehad? Dan zal ie op zich nog balen van die walk!quote:Op donderdag 19 april 2007 04:19 schreef Playmaker het volgende:
OMG,Mark Buehrle van de White Sox gooit 'n no-hitter vs Texas!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt.quote:Op donderdag 19 april 2007 09:26 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Even voor mijn begrip, als die de walk niet had weggegeven had ie dan een perfect game gehad? Dan zal ie op zich nog balen van die walk!
Oehw das niet goed, Felix was juist zo goed bezig.....quote:Op donderdag 19 april 2007 10:04 schreef fanneke het volgende:
Felix Hernandez er met een elleboogblessure al af in de 1e inning.
Mariners verliezen weer.
![]()
Go Marinersquote:Op donderdag 19 april 2007 21:38 schreef maartena het volgende:
Morgen ben ik live aanwezig bij een wedstrijd tussen de Anaheim Angels en de Seattle Mariners. Ik heb deze ploegen al eerder tegen elkaar zien spelen, en het zijn teams die goed aan elkaar gewaagd zijn.
En, bevalt MLB.TV je een beetje?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:00 schreef mitt het volgende:
Mijn god, wat een commentator bij de Padres zeg
A-Rod gaat lekker met de HR's.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:49 schreef Playmaker het volgende:
Yanks scoren 6(!) runs in de 9de inning en winnen dankzij A-Rod's 3-run HR.Wat was die Borowski in hemelsnaam aan 't doen,want dat had weinig met pitchen te maken!![]()
Nou, d'r is de komende dagen toch genoeg MLB op NASN hoor...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:28 schreef Guard het volgende:
Het wordt tjd dat NHL snel een paar rondes verder komt in de play-offs, kan er meer baseball op NASN komen![]()
Pas zaterdagquote:Op donderdag 19 april 2007 23:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nou, d'r is de komende dagen toch genoeg MLB op NASN hoor...
http://www.nasn.com/content/nasn/portal.nsf/content/index-mlb?open&action=viewschedule
Als die Cards lineup zo door blijft gaan met weinig runs scoren,dan word dit 'n héél lang jaar.Als je Pujols eruit haalt is dit gewoon 'n minder dan middelmatige lineup.Hun pitching heeft hun tot nu toe vaak in wedstrijden gehouden,maar hun offense is echt B-A-D...quote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef Terreros85 het volgende:
wat een errors bij Cards@Giants. Gelukkig wel aan beide kanten. 2-2 met nog een paar innings te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |