Mariners komen terug in de 9e. Ibanez met een 3 run HR. 5-6quote:
Poei, dat was nog even closequote:Op vrijdag 20 april 2007 03:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mariners komen terug in de 9e. Ibanez met een 3 run HR. 5-6
Sexson nu op 2e honk.
6 K's in 4 innings is helemaal zo slecht nog niet. 8 earned runs dan weer wel..quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef fanneke het volgende:
Van den Hurk mag voor de 5e inning in de dug-out blijven. Pinto neemt het van hem over op de heuvel.
7 hits, 8 runs (all earned) 2 walks, 6 k's. Had hem betere cijfers gegund.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef Guard het volgende:
enneuh "he we don't speak of" heeft er ook weer een![]()
Hoe kun je voor hem nu juichen?quote:
Stfu manquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:17 schreef popolon het volgende:
Bah die kak CWS.
Er is maar een team in Chicago en dat zijn The Cubs.Iedereen weet dat.
Ja jij, ach jij.quote:
Ik vind het maar een kutstad.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:06 schreef popolon het volgende:
We're Detroit. we're Detroit.
Deeeeeee-troit.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:31 schreef Playmaker het volgende:
Theeeeeeeeee Yankees lose!
Dat was 'n mooie pot baseball!![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:57 schreef maartena het volgende:
Angels 8, Mariners 4.
Sportstad pur sang.quote:
Dat heb ik met de Packersquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:52 schreef popolon het volgende:
Eigenlijk moet ik de Twins niet mogen maar ik kan het niet.
Ja, de White Sox en de Yankees kunnen hier op weinig sympathie rekenenquote:Vind het wel een leuk team eigenlijk. Hoe zit dat in Minny Plastic? CWS ook de grote boze beer?
Vorig jaar was er een Joe Mauer sideburn day @ the Metrodome:quote:
Yep,maar de White Sox come right back en trekken de stand gelijk,4-4...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:44 schreef Guard het volgende:
Detroit is goed begonnen tegen de White Sox
Damn, jinxed the Tigersquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Yep,maar de White Sox come right back en trekken de stand gelijk,4-4...
LOL Popo,your favorite Tiger strikes again!Die Rodney is echt 'n drama dit jaar...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:58 schreef popolon het volgende:
Tja, Rodney pitched nu in de extra innings, da's bekeken dan.
ECHT IK WORD HELEMAAL GEK VAN DIE KEREL.![]()
Man hou op, ik snap niet dat zo'n topmanager als Leyland hem steeds laat pitchen in crunchtime.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:20 schreef Playmaker het volgende:
[..]
LOL Popo,your favorite Tiger strikes again!Die Rodney is echt 'n drama dit jaar...![]()
Misschien dat ze dat bij zijn laatste paar HR's doen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:54 schreef Playmaker het volgende:
Leuk begin tot nu toe tussen de BoSox en de Yanks.Niet echt 'n pitching game so far...![]()
Waarom pitchen ze eigenlijk nog tegen die #$%$% uit SF?Geef hem desnoods maar elke keer 4 wijd...
* Guard gets his broom outquote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef Playmaker het volgende:
En net als gisteren:Theeeeeeeee Yankees lose!![]()
BoSox gaan morgen dus voor de sweep!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |