Mariners komen terug in de 9e. Ibanez met een 3 run HR. 5-6quote:
Poei, dat was nog even closequote:Op vrijdag 20 april 2007 03:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Mariners komen terug in de 9e. Ibanez met een 3 run HR. 5-6
Sexson nu op 2e honk.
6 K's in 4 innings is helemaal zo slecht nog niet. 8 earned runs dan weer wel..quote:Op vrijdag 20 april 2007 02:31 schreef fanneke het volgende:
Van den Hurk mag voor de 5e inning in de dug-out blijven. Pinto neemt het van hem over op de heuvel.
7 hits, 8 runs (all earned) 2 walks, 6 k's. Had hem betere cijfers gegund.
quote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef Guard het volgende:
enneuh "he we don't speak of" heeft er ook weer een![]()
Hoe kun je voor hem nu juichen?quote:
Stfu manquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:17 schreef popolon het volgende:
Bah die kak CWS.
Er is maar een team in Chicago en dat zijn The Cubs.Iedereen weet dat.
Ja jij, ach jij.quote:
Ik vind het maar een kutstad.....quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:06 schreef popolon het volgende:
We're Detroit. we're Detroit.
Deeeeeee-troit.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:31 schreef Playmaker het volgende:
Theeeeeeeeee Yankees lose!
Dat was 'n mooie pot baseball!![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:57 schreef maartena het volgende:
Angels 8, Mariners 4.
Sportstad pur sang.quote:
Dat heb ik met de Packersquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:52 schreef popolon het volgende:
Eigenlijk moet ik de Twins niet mogen maar ik kan het niet.
Ja, de White Sox en de Yankees kunnen hier op weinig sympathie rekenenquote:Vind het wel een leuk team eigenlijk. Hoe zit dat in Minny Plastic? CWS ook de grote boze beer?
Vorig jaar was er een Joe Mauer sideburn day @ the Metrodome:quote:
Yep,maar de White Sox come right back en trekken de stand gelijk,4-4...quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:44 schreef Guard het volgende:
Detroit is goed begonnen tegen de White Sox
Damn, jinxed the Tigersquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Yep,maar de White Sox come right back en trekken de stand gelijk,4-4...
LOL Popo,your favorite Tiger strikes again!Die Rodney is echt 'n drama dit jaar...quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:58 schreef popolon het volgende:
Tja, Rodney pitched nu in de extra innings, da's bekeken dan.
ECHT IK WORD HELEMAAL GEK VAN DIE KEREL.![]()
Man hou op, ik snap niet dat zo'n topmanager als Leyland hem steeds laat pitchen in crunchtime.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:20 schreef Playmaker het volgende:
[..]
LOL Popo,your favorite Tiger strikes again!Die Rodney is echt 'n drama dit jaar...![]()
Misschien dat ze dat bij zijn laatste paar HR's doen....quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:54 schreef Playmaker het volgende:
Leuk begin tot nu toe tussen de BoSox en de Yanks.Niet echt 'n pitching game so far...![]()
Waarom pitchen ze eigenlijk nog tegen die #$%$% uit SF?Geef hem desnoods maar elke keer 4 wijd...
* Guard gets his broom outquote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef Playmaker het volgende:
En net als gisteren:Theeeeeeeee Yankees lose!![]()
BoSox gaan morgen dus voor de sweep!![]()
'He we don't speak of' klinkt beterquote:Op zondag 22 april 2007 23:24 schreef Playmaker het volgende:
En die @#$%#$@ uit SF slaat alweer 'n HR.![]()
![]()
![]()
quote:
Gelukkig winnen ze een keertje terwijl ik kijk, voor het eerstquote:
idd, een ramp dit jaar. Vorig jaar trouwens ook (behalve in het post-season).quote:Op maandag 23 april 2007 00:33 schreef mitt het volgende:
[..]
Gelukkig winnen ze een keertje terwijl ik kijk, voor het eerst
Maar goed, als je Jeff Weaver laat starten weet je toch al genoeg?
LOL gisteren op NASN nog een TWIB stukje gezien van de LA Dodgers van vorig sept tegen de Padres.quote:Op maandag 23 april 2007 03:23 schreef Playmaker het volgende:
De BoSox slaan back-to-back-to-back-to-back HR's in de 3e inning!![]()
![]()
Och vorig jaar hadden ze op een gegeven moment toch ook iets van 10 games voorsprong op de Yankees, om die aan het eind keurig te verspelen....quote:Op maandag 23 april 2007 07:47 schreef Terreros85 het volgende:
7-6 en dat betekent SWEEP!!!!!!!!!
Dit kan nog een leuk seizoen voor Boston worden![]()
Precies.quote:Op maandag 23 april 2007 09:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Och vorig jaar hadden ze op een gegeven moment toch ook iets van 10 games voorsprong op de Yankees, om die aan het eind keurig te verspelen....
Begin van het seizoen een goed record hebben is leuk, maar aan het eind van het seizoen is een goed record nog veel leuker.....
Klopt..het seizoen is nog heel lang. Ben blij dat de rotation zo goed staat te gooien. Als strax Lester er ook weer bij komt kan Tavares weer naar de bullpen. Ben wel wat bezorgd over de veldspelers. Ze moeten niet veel blessures krijgen want dan zijn ze aardig de sjaakquote:Op maandag 23 april 2007 09:01 schreef Guard het volgende:
[..]
Och vorig jaar hadden ze op een gegeven moment toch ook iets van 10 games voorsprong op de Yankees, om die aan het eind keurig te verspelen....
Begin van het seizoen een goed record hebben is leuk, maar aan het eind van het seizoen is een goed record nog veel leuker.....
quote:Op dinsdag 24 april 2007 05:42 schreef popolon het volgende:
Detroit op bezoek in LA, so far so good: 7-3 in de 4e.
Tigers winnen 9-5.quote:Op dinsdag 24 april 2007 05:42 schreef popolon het volgende:
Detroit op bezoek in LA, so far so good: 7-3 in de 4e.
aan het scorend vermogen van de yanks ligt het toch echt niet...quote:Op dinsdag 24 april 2007 07:55 schreef Playmaker het volgende:
How ironic:A-Rod slaat 2 HR's en evenaart het HR-record voor de maand April met 13 HR's,maar de Yanks blijven verliezen...![]()
![]()
Ja sorry, 't is geen Anaheim meer.quote:
Kijk of Jones hem er weer uit hengst op van den Hurkquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:07 schreef Playmaker het volgende:
Dus vanavond Van den Hurk vs Andruw Jones,toch wel leuk![]()
Maar in Seattle kan het dak erop. Daar is het geen probleem.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef popolon het volgende:IS het eindelijk eens droog in Seattle begint het in Texas te plensen.
Ja dat kan daar ook niet anders fanneke.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:18 schreef fanneke het volgende:
[..]
Maar in Seattle kan het dak erop. Daar is het geen probleem.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef popolon het volgende:Is het eindelijk eens droog in Seattle begint het in Texas te plenzen.
Joe Torre zal nog wel even aan Randy denken, met al zijn pitching staff troubles....quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:19 schreef fanneke het volgende:
Vanavond ook de terugkeer van de 'Big Unit' voor de D'backs.
Laat het maar zo blijven,zodat Escobar de win krijgt.Is goed voor m'n fantasy teamquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:45 schreef popolon het volgende:
Tigers van een 7-0 achterstand terug naar 7-4.
Tegen Los Angeles.
Ben je gek, ik heb elf Tigers in m'n Fok Fantasy team.quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:48 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Laat het maar zo blijven,zodat Escobar de win krijgt.Is goed voor m'n fantasy team![]()
Hmmm,dan weet ik dat als ik tegen jou moet moet hopen dat de Tigers op 'n losing streak gaan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Ben je gek, ik heb elf Tigers in m'n Fok Fantasy team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |