Steunquote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
Ik stel voor:
La double Vie de Veronique
quote:
Sorry, maar ik had Eve of Destruction en die Godzilla film er al bij zitten.quote:Op maandag 9 april 2007 19:01 schreef cwk het volgende:
Dat is grappig, want ik dacht bij het nomineren gelijk "die steunt vic wel".
Nee dus.![]()
Geloof me, als je 'm had gezien, dan zou je 'm nooit steunenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Steun wel voor Nothing But Trouble, die heb ik kennelijk wel eens gezien.
Ik steun alles wat ik heb gezien. Ook films met een dikke onvoldoende. :quote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geloof me, als je 'm had gezien, dan zou je 'm nooit steunen.
ach kom, aantal leuke scenes heeft deze erg rommelige film wel, waar menig comedy van kan dromen..quote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geloof me, als je 'm had gezien, dan zou je 'm nooit steunen.
Partypooper.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Voorronde
Ik ga hier niet voor updaten.
<SoK> Dat lijkt wel het slechtste film tournament, cwk.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Gillingham het volgende:
Wat een ontzettend onbekwame films zijn dit trouwens. Het lijkt wel erger dan wat er tegenwoordig de wereld in wordt geschoten.
In 2006 kregen we:quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Gillingham het volgende:
Wat een ontzettend onbekwame films zijn dit trouwens. Het lijkt wel erger dan wat er tegenwoordig de wereld in wordt geschoten.
Als je nog tips en hints wilt uitwisselen...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef cwk het volgende:
[..]
<SoK> Dat lijkt wel het slechtste film tournament, cwk.
<cwk> idd
<cwk> ik was er even stil van
![]()
Klopt. Het grote voordeel alleen is dat ik tegenwoordig verstandig genoeg ben om überhaupt niet aan dergelijke films te beginnen. Wat kunnen kinderen toch naïef onnozel zijn. Onthutsend...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Mike het volgende:
[..]
In 2006 kregen we:
Basic Instinct 2
Date Movie
Big Momma's House 2
Little Man
The Wicker Man
Zoom
Shit is van elke tijd.
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef Asap het volgende:
One Good Cop en Sleeping with the Enemy
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef cwk het volgende:
Madonna en Nothing but Trouble staan gelijk.![]()
Van mij had die ook wat verder mogen komen. Zeker in zo'n schrikbarend jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:07 schreef Frollo het volgende:
* De eerste Ronde
13. The Addams Family - Harley Davidson and the Marlboro Man
18. Beauty and the Beast - Terminator 2
19. My Own Private Idaho - The Naked Gun 2½: The Smell of Fear
21. Freddy's Dead: The Final Nightmare - Hot Shots!
30. Madonna: Truth or Dare - Cape Fear
Ik ken bijna niets.
En Beauty and the Beast ligt er natuurlijk nu al uit.
Onderschat pareltje idd.quote:Op zondag 15 april 2007 11:38 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Harley Davidson and the Marlboro Man![]()
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef cwk het volgende:
Had gehoopt dat niemand t door zou hebben. Die is vergeten.![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef cwk het volgende:
Vrij triest idd. Maar goed, niets meer aan te doen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:42 schreef Falco het volgende:
Wow Scanman, serieus 64 films uit 1991 gezien?
Moet ik je nu gaan overtuigen dat ik alle films heb gezien ofzo? Als ik zeg dat ik ze allemaal heb gezien, heb ik ze allemaal gezien. Zo simpel is het. In de jaren 90 (en 80 trouwens ook) was ik heel erg fanatiek filmkijker. Sorry.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:53 schreef cwk het volgende:
En toch stem je op films die nooit een Nederlandse release hebben gekregen, in de jaren 90 iig.
In dat geval... wil ik voor alle duels op de linkse films stemmen, tenzij eerder anders aangegevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:02 schreef cwk het volgende:
Ik kan me überhaupt moeilijk voorstellen dat iemand over zoiets liegt, maar ik heb bij sommige duels mijn twijfels. Hoe het ook zij, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit, je stemmen tellen gewoon mee.
ssssst.quote:
Ingewisseld voor Véronique?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waar zijn de helden in een halve schelp
Europa, Raise the Red Lantern, La Double Vie de Véronique, mwah. En Barton Fink, Delicatessen, JFK...quote:Op zondag 22 april 2007 17:37 schreef isVuur het volgende:
Ik kan gewoon niet stemmen, heb te weinig films uit 1991 gezien (wel een erg slecht jaar overigens, als je bekijkt wat er uiteindelijk in de tweede ronde staat). De enige twee films die recht hebben op een finaleplaats zijn, naar mijn idee, Terminator 2 en The Silence of the Lambs.
Scherp, maar er kunnen er maar twee in de finale staanquote:Op maandag 23 april 2007 09:39 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Europa, Raise the Red Lantern, La Double Vie de Véronique, mwah. En Barton Fink, Delicatessen, JFK...
quote:Op donderdag 26 april 2007 12:19 schreef cwk het volgende:
Ik zou hem morgen dicht kunnen doen, maar dan ben ik weg. Maandag of dinsdag sluiten dus, afhangend van het weer.
Turtles slecht ?!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef cwk het volgende:
TMHT is illegaal slecht Asap.
Europa (en Toto le Héros) zijn nou niet echt bekende films.quote:Op zondag 3 juni 2007 22:13 schreef cwk het volgende:
Frappant dat een jaren 90 tournament zo'n rustige finale heeft...
Maar goed, we gaan wel morgenavond dicht.
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:57 schreef Mike het volgende:
Bedankt cwk!
Elk tournooi dat eindigt in een nederlaag voor Von Trier is de moeite waard..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |