Steunquote:Op maandag 9 april 2007 11:54 schreef Flitspaal het volgende:
Ik stel voor:
La double Vie de Veronique
quote:
Sorry, maar ik had Eve of Destruction en die Godzilla film er al bij zitten.quote:Op maandag 9 april 2007 19:01 schreef cwk het volgende:
Dat is grappig, want ik dacht bij het nomineren gelijk "die steunt vic wel".
Nee dus.![]()
Geloof me, als je 'm had gezien, dan zou je 'm nooit steunenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Steun wel voor Nothing But Trouble, die heb ik kennelijk wel eens gezien.
Ik steun alles wat ik heb gezien. Ook films met een dikke onvoldoende. :quote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geloof me, als je 'm had gezien, dan zou je 'm nooit steunen.
ach kom, aantal leuke scenes heeft deze erg rommelige film wel, waar menig comedy van kan dromen..quote:Op woensdag 11 april 2007 13:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Geloof me, als je 'm had gezien, dan zou je 'm nooit steunen.
Partypooper.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
* Voorronde
Ik ga hier niet voor updaten.
<SoK> Dat lijkt wel het slechtste film tournament, cwk.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Gillingham het volgende:
Wat een ontzettend onbekwame films zijn dit trouwens. Het lijkt wel erger dan wat er tegenwoordig de wereld in wordt geschoten.
In 2006 kregen we:quote:Op woensdag 11 april 2007 19:56 schreef Gillingham het volgende:
Wat een ontzettend onbekwame films zijn dit trouwens. Het lijkt wel erger dan wat er tegenwoordig de wereld in wordt geschoten.
Als je nog tips en hints wilt uitwisselen...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:57 schreef cwk het volgende:
[..]
<SoK> Dat lijkt wel het slechtste film tournament, cwk.
<cwk> idd
<cwk> ik was er even stil van
![]()
Klopt. Het grote voordeel alleen is dat ik tegenwoordig verstandig genoeg ben om überhaupt niet aan dergelijke films te beginnen. Wat kunnen kinderen toch naïef onnozel zijn. Onthutsend...quote:Op woensdag 11 april 2007 19:58 schreef Mike het volgende:
[..]
In 2006 kregen we:
Basic Instinct 2
Date Movie
Big Momma's House 2
Little Man
The Wicker Man
Zoom
Shit is van elke tijd.
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:52 schreef Asap het volgende:
One Good Cop en Sleeping with the Enemy
quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:04 schreef cwk het volgende:
Madonna en Nothing but Trouble staan gelijk.![]()
Van mij had die ook wat verder mogen komen. Zeker in zo'n schrikbarend jaar.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:07 schreef Frollo het volgende:
* De eerste Ronde
13. The Addams Family - Harley Davidson and the Marlboro Man
18. Beauty and the Beast - Terminator 2
19. My Own Private Idaho - The Naked Gun 2½: The Smell of Fear
21. Freddy's Dead: The Final Nightmare - Hot Shots!
30. Madonna: Truth or Dare - Cape Fear
Ik ken bijna niets.
En Beauty and the Beast ligt er natuurlijk nu al uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |