Op de heuvel naast het stadion was het ook aardig vertoeven anders.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
wel mooi dat de lange zijde lekker vol zat
Ach die Lindgren wordt hopeloos overschat. Ik vind het altijd flauwekul van die onzichtbare spelers die je pas mist als ze er niet bij zijn. En zijn vrije trappen zijn ook rukquote:Op woensdag 25 april 2007 13:25 schreef venomsnake het volgende:
Geeft ook weer aan hoe belangrijk Lindgren is voor de FC.
Hoewel de instelling vandaag ook kut was als ik Radio Noord moet geloven.
Wat een onzin, wmb de beste speler die we op dit moment hebben rondlopen bij de FC.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ach die Lindgren wordt hopeloos overschat.
Sorry, maar wat kraam jij soms vaak een onzin uit zeg, sodeju.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef savelkoul het volgende:
[..]
Ach die Lindgren wordt hopeloos overschat. Ik vind het altijd flauwekul van die onzichtbare spelers die je pas mist als ze er niet bij zijn. En zijn vrije trappen zijn ook ruk
Amateurs!
Maar in dit geval niet. Hij wordt wel ietsjes overschat...quote:Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sorry, maar wat kraam jij soms vaak een onzin uit zeg, sodeju.
Vind ik niet. Ben het met jullie eens dat ie dit seizoen misschien iets minder presteert, maar dan nog.quote:Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Maar in dit geval niet. Hij wordt wel ietsjes overschat...
Ik vind het geen slechte speler hoor. Maar daarom kan iemand nog wel ietwat overschat worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Ben het met jullie eens dat ie dit seizoen misschien iets minder presteert, maar dan nog.
quote:Fans FC Groningen kiezen voor Luis Suárez
Suárez na zijn doelpunt tegen FC Twente vorige maand
GRONINGEN - Trouwe fans van FC Groningen hebben Luis Suárez gekozen tot beste speler van het seizoen.
Door z'n prima spel tegen NEC verdrong hij Erik Nevland van de koppositie. Rasmus Lindgren eindigde op de derde plek.
Suárez wordt zondag in de Euroborg gehuldigd, voorafgaand aan de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht.
quote:Fledderus geschorst voor eerste play-offwedstrijd
GRONINGEN - FC Groningen kan in de eerste play-offwedstrijd niet beschikken over Mark-Jan Fledderus.
De aanvallende middenvelder is geschorst wegens twee gele kaarten, die hij een jaar geleden ontving in de play-offs.
Gele kaarten uit de reguliere competitie van dit seizoen tellen niet mee in de play-offs.
Ik vind de oude mooier, maar goedquote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Nieuwe top-banner voor in de OP, volgende topic staat die erin..
[afbeelding]
Dit is de oude:
[afbeelding]
Dat lettertype vind ik niet mooi, FOO gebruiken de fanatics ook, vandaar.quote:
quote:Nevland verlengt contract bij FC
FC Groningen heeft Erik Nevland langer aan zich weten te binden. De Noorse spits tekent een nieuw contract dat hem tot medio 2010 aan de Trots van het Noorden zal verbinden. De huidige overeenkomst liep tot medio 2008.
FC Groningen heeft een aantal gesprekken gevoerd met Nevland. De club had al een tijd de intentie de overeenkomst met de 29-jarige spits open te breken en te verlengen. Nevland koos er aanvankelijk echter voor te wachten met een contractverlenging, maar FC Groningen slaagde er toch in hem langer vast te leggen. Manager technische zaken Henk Veldmate is dan ook bijzonder trots op het bereikte resultaat. “Het mag duidelijk zijn dat voor een speler van het kaliber Nevland altijd belangstelling bestaat. Wij vinden echter dat Erik is uitgegroeid tot een boegbeeld van de club.”
Veldmate roemt de compleetheid van de Noor. “Naast zijn pure voetbalkwaliteiten en scorende vermogen zijn zijn niet aflatende inzet, zijn strijdlust en zijn instelling een voorbeeld voor de rest van de ploeg. Daarnaast past de manier van spelen van Nevland uitstekend bij het Groningse publiek, dat hem bijzonder waardeert. Er was ons dan ook veel aan gelegen om hem voor FC Groningen te behouden. We zijn er ontzettend blij mee dat dit is gelukt.”
Ook Nevland is content met zijn nieuwe contract. “FC Groningen was voor mij de eerste optie om de komende jaren te voetballen. Alleen vond ik de eerste besprekingen hierover nog te vroeg. Ik wilde eerst zien hoe de club en het team zich zouden ontwikkelen. Ik heb ambities en ik wilde van de club weten of zij die ook hebben. Dat blijkt het geval te zijn. Het is belangrijk dat FC Groningen blijft groeien en als dat zo is, wil ik daar graag bij zijn. Alles en iedereen rond de club geeft mij een heel goed gevoel. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.”
Nevland kwam in november 2004 van het Noorse Viking FK naar Groningen. Hij maakte zijn debuut in de uitwedstrijd tegen FC Twente. In dat duel scoorde de Noor direct het beslissende doelpunt. In iets meer dan een half jaar volgde dat seizoen nog liefst 15 competitietreffers, waarmee hij direct clubtopscorer werd. Vorig seizoen scoorde Nevland 8 keer in 29 competitiewedstrijden. Dit jaar staat de teller voorlopig op 13 competitietreffers. In totaal speelde Nevland in zijn carričre 219 competitiewedstrijden. Daarin kwam hij tot een totaal van 99 doelpunten. Onlangs keerde hij ook weer terug in de nationale selectie van Noorwegen. Tot dusver kwam Nevland tot drie interlands.
Bron: FC Groningen
Ziet er goed uit Venomquote:Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Nieuwe top-banner voor in de OP, volgende topic staat die erin..
[afbeelding]
Dit is de oude:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |