abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48704255
Tering wat was Groningen matig Alsof ze heerlijk aan het zonnebaden waren in het Emmense zonnetje
Hoi.
  woensdag 25 april 2007 @ 14:01:01 #277
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48704287
wel mooi dat de lange zijde lekker vol zat
pi_48704322
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
wel mooi dat de lange zijde lekker vol zat
Op de heuvel naast het stadion was het ook aardig vertoeven anders.
Hoi.
pi_48705280
quote:
Op woensdag 25 april 2007 13:25 schreef venomsnake het volgende:
Geeft ook weer aan hoe belangrijk Lindgren is voor de FC.
Hoewel de instelling vandaag ook kut was als ik Radio Noord moet geloven.
Ach die Lindgren wordt hopeloos overschat. Ik vind het altijd flauwekul van die onzichtbare spelers die je pas mist als ze er niet bij zijn. En zijn vrije trappen zijn ook ruk

Amateurs!
pi_48705331
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef savelkoul het volgende:

[..]

Ach die Lindgren wordt hopeloos overschat.
Wat een onzin, wmb de beste speler die we op dit moment hebben rondlopen bij de FC.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48706514
quote:
Op woensdag 25 april 2007 14:27 schreef savelkoul het volgende:

[..]

Ach die Lindgren wordt hopeloos overschat. Ik vind het altijd flauwekul van die onzichtbare spelers die je pas mist als ze er niet bij zijn. En zijn vrije trappen zijn ook ruk

Amateurs!
Sorry, maar wat kraam jij soms vaak een onzin uit zeg, sodeju.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 25 april 2007 @ 15:30:49 #282
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48706960
Lindgren is juist de drijvende kracht op het middenveld. Hij loopt de gaten dicht en verovert veel ballen. Het is misschien niet het meest gewaardeerde werk, maar hij is zeker heel belangrijk.
Afgelopen week ging het geloof ik bij Holland Sport over dit soort voetballers en was Timmy Simons te gast, zelfde soort voetballer als Rasmus.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 25 april 2007 @ 16:13:28 #283
176521 Grulez
rasgroninger
pi_48708666
Lindgren
pi_48710351
Ach ja, het was te proberen. Dat je vervolgens 'slechts' met 1-3 wint is jammer. Vooraf had je voor deze uitslag getekend. De instelling had wel wat beter gemogen vanmiddag, maar om nu heel erg negatief te gaan doen is wat overdreven. Nu hopen op gelijke spelen in Heereveen en Kerkrade en winst in Groningen!
  woensdag 25 april 2007 @ 19:08:08 #285
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_48713969
quote:
Op woensdag 25 april 2007 15:14 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Sorry, maar wat kraam jij soms vaak een onzin uit zeg, sodeju.
Maar in dit geval niet. Hij wordt wel ietsjes overschat...

Wat betreft vandaag vind ik nog steeds dat uitspelen de enige juiste keus is.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_48714931
lol. Dit was te verwachten. ADO had helemaal niets meer te verliezen, en Groningen had zichzelf een te grote druk opgelegd, omdat ze nog extra doelpunten wilden maken. Tja, dan is het een grote kans dat het fout afloopt....

Verder wens ik jullie heel veel succes as zondag tegen de Koninklijke FC Utrecht. Een gelijkspel ben ik tevreden mee
pi_48720566
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48728816
quote:
Op woensdag 25 april 2007 19:08 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Maar in dit geval niet. Hij wordt wel ietsjes overschat...
Vind ik niet. Ben het met jullie eens dat ie dit seizoen misschien iets minder presteert, maar dan nog.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  donderdag 26 april 2007 @ 11:36:22 #289
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_48732919
quote:
Op donderdag 26 april 2007 09:07 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Vind ik niet. Ben het met jullie eens dat ie dit seizoen misschien iets minder presteert, maar dan nog.
Ik vind het geen slechte speler hoor. Maar daarom kan iemand nog wel ietwat overschat worden.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_48736900
Nieuwe top-banner voor in de OP, volgende topic staat die erin..

Dit is de oude:

[ Bericht 15% gewijzigd door venomsnake op 26-04-2007 19:31:47 ]
pi_48737250
quote:
Fans FC Groningen kiezen voor Luis Suárez

Suárez na zijn doelpunt tegen FC Twente vorige maand

GRONINGEN - Trouwe fans van FC Groningen hebben Luis Suárez gekozen tot beste speler van het seizoen.

Door z'n prima spel tegen NEC verdrong hij Erik Nevland van de koppositie. Rasmus Lindgren eindigde op de derde plek.

Suárez wordt zondag in de Euroborg gehuldigd, voorafgaand aan de competitiewedstrijd tegen FC Utrecht.
quote:
Fledderus geschorst voor eerste play-offwedstrijd

GRONINGEN - FC Groningen kan in de eerste play-offwedstrijd niet beschikken over Mark-Jan Fledderus.

De aanvallende middenvelder is geschorst wegens twee gele kaarten, die hij een jaar geleden ontving in de play-offs.

Gele kaarten uit de reguliere competitie van dit seizoen tellen niet mee in de play-offs.

[ Bericht 36% gewijzigd door venomsnake op 26-04-2007 13:50:21 ]
pi_48738411
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef venomsnake het volgende:

[afbeelding]

Dit is de oude:
[afbeelding]
Ik vind de oude mooier, maar goed
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 26 april 2007 @ 14:16:07 #293
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_48738423
Verkiezing van Suarez vind ik wel terecht Goeie voetballer en de combinatie met Nevland is helemaal prima
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_48738481
quote:
Op donderdag 26 april 2007 14:15 schreef dndiek het volgende:

[..]

Ik vind de oude mooier, maar goed
Dat lettertype vind ik niet mooi, FOO gebruiken de fanatics ook, vandaar.
pi_48745847
de fanatics gebruiken een lekker lettertype wil je zeggen?
pi_48745989
Och, ik vind het niet lelijk.
Dacht alleen dat het leuk zou zijn om de banner wat meer Grunn eigen te maken.
Maar als jullie de oude mooier vinden moet je het zeggen hoor, dan laat ik die erin staan. Geen probleem.
pi_48746369
quote:
Nevland verlengt contract bij FC

FC Groningen heeft Erik Nevland langer aan zich weten te binden. De Noorse spits tekent een nieuw contract dat hem tot medio 2010 aan de Trots van het Noorden zal verbinden. De huidige overeenkomst liep tot medio 2008.

FC Groningen heeft een aantal gesprekken gevoerd met Nevland. De club had al een tijd de intentie de overeenkomst met de 29-jarige spits open te breken en te verlengen. Nevland koos er aanvankelijk echter voor te wachten met een contractverlenging, maar FC Groningen slaagde er toch in hem langer vast te leggen. Manager technische zaken Henk Veldmate is dan ook bijzonder trots op het bereikte resultaat. “Het mag duidelijk zijn dat voor een speler van het kaliber Nevland altijd belangstelling bestaat. Wij vinden echter dat Erik is uitgegroeid tot een boegbeeld van de club.”

Veldmate roemt de compleetheid van de Noor. “Naast zijn pure voetbalkwaliteiten en scorende vermogen zijn zijn niet aflatende inzet, zijn strijdlust en zijn instelling een voorbeeld voor de rest van de ploeg. Daarnaast past de manier van spelen van Nevland uitstekend bij het Groningse publiek, dat hem bijzonder waardeert. Er was ons dan ook veel aan gelegen om hem voor FC Groningen te behouden. We zijn er ontzettend blij mee dat dit is gelukt.”

Ook Nevland is content met zijn nieuwe contract. “FC Groningen was voor mij de eerste optie om de komende jaren te voetballen. Alleen vond ik de eerste besprekingen hierover nog te vroeg. Ik wilde eerst zien hoe de club en het team zich zouden ontwikkelen. Ik heb ambities en ik wilde van de club weten of zij die ook hebben. Dat blijkt het geval te zijn. Het is belangrijk dat FC Groningen blijft groeien en als dat zo is, wil ik daar graag bij zijn. Alles en iedereen rond de club geeft mij een heel goed gevoel. Ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.”

Nevland kwam in november 2004 van het Noorse Viking FK naar Groningen. Hij maakte zijn debuut in de uitwedstrijd tegen FC Twente. In dat duel scoorde de Noor direct het beslissende doelpunt. In iets meer dan een half jaar volgde dat seizoen nog liefst 15 competitietreffers, waarmee hij direct clubtopscorer werd. Vorig seizoen scoorde Nevland 8 keer in 29 competitiewedstrijden. Dit jaar staat de teller voorlopig op 13 competitietreffers. In totaal speelde Nevland in zijn carričre 219 competitiewedstrijden. Daarin kwam hij tot een totaal van 99 doelpunten. Onlangs keerde hij ook weer terug in de nationale selectie van Noorwegen. Tot dusver kwam Nevland tot drie interlands.

Bron: FC Groningen
  donderdag 26 april 2007 @ 18:28:47 #298
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_48746913
quote:
Op donderdag 26 april 2007 13:32 schreef venomsnake het volgende:

[afbeelding]

Dit is de oude:
[afbeelding]
Ziet er goed uit Venom .
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_48747937
zit bij jullie het uitvak trouwens in de zon?

Het zal wel veel te warm worden, ook als je niet in de zon zit.......
pi_48748291
Nevland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')