Doet niets af aan het feit dat het uitermate teleurstellend en triest is. Heb je helemaal gelijk in.quote:
Te laat helaas. Onbegrijpelijk dit.. totaal geen vechtlust, inzet, felheid, strijd. Tja, dan verdien je het ook gewoon niet. Hoe zuur het ook is voor de supporters.quote:Op maandag 9 april 2007 12:22 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rondje psycholoog dan maar voor de selectie....
Tja, geef ze ongelijk?quote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef Black-Death het volgende:
krijg net via Hyves een berichtje van een PSV fan: 'altijd lastig, RKC uit'
Met de instelling waar ze gisteren mee speelde hadden ze tegen FC Schubbekutteveen 7 ook nog punten verspeeld.quote:Op maandag 9 april 2007 12:21 schreef StarGazer het volgende:
Tsja kom op hee, rkc uit. Hoe moeilijk kan het zijn
Zegt de naam Zier Tebbenhoff jou nog iets?quote:Op maandag 9 april 2007 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Te laat helaas. Onbegrijpelijk dit.. totaal geen vechtlust, inzet, felheid, strijd. Tja, dan verdien je het ook gewoon niet. Hoe zuur het ook is voor de supporters.
Het is jammer dat Ajax tot 2 keer toe dit seizoen de kansen niet heeft weten te pakken... Toen dat belabberde gelijkspel tegen excelsior, het verlies tegen Heerenveen en dan nu dat stomme RKC uit... en ik zie ze tegen NAC ook nog punten verspelen....quote:
Heel vaag, ADO toch? Hoezo?quote:Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zegt de naam Zier Tebbenhoff jou nog iets?
Mij wel ja. En Joop Hielequote:Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 april 2007 12:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
SVV - Ajax 1-0 9/6/1991quote:
Ook dat nog eens ja. Jol heeft nou ook niet echt lekker gefloten vond ik. RKC zocht steeds de grenzen op en op het laatst geeft ie rood aan een speler die juist redelijk braaf was geweestquote:
quote:Sneijder noemde het heel teleurstellend dat Ajax de kans heeft laten liggen om koploper te worden. Maar laten we er geen drama van maken. We zijn een punt ingelopen. We hebben nog drie wedstrijden om het af te maken. We konden op dit veld ons eigen spel niet spelen. Natuurlijk had dat ook te maken met het veld. Daar moeten we de schuld niet aangeven van het verlies, want we hebben ondermaats gepresteerd. Het lag niet aan de druk, want we voelden voorafgaand geen enkele druk, we konden vrijuit spelen. We weten wel dat we nu geen enkele fout meer mogen maken.
Lekker nutteloos ook. Kostte alleen maar tijd die rode kaart.quote:Op maandag 9 april 2007 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens ja. Jol heeft nou ook niet echt lekker gefloten vond ik. RKC zocht steeds de grenzen op en op het laatst geeft ie rood aan een speler die juist redelijk braaf was geweest.
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |