Gifje is natuurlijk wel grappigquote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou TerrorRobbie stuurt me ook weer een bericht hoor
''Waar is je blije koeman plaatje nu?''
''Of is deze meer op zijn plaats,
[afbeelding]
''En het lag weer aan het veld natuurlijk''
Stakker
Helemaal mee eens hoor maar 0-4 is toch wel héél erg. Neemt niet weg dat die 2-2 ook een schande is.quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef SCH het volgende:
Geef me dan maar Ron Vlaar die zegt dat ze gewoon waardeloos gespeeld hebben. Daar kan Ten Cate iets van leren.
Ik kan er wel om lachen hoor (om het gifje), te triest voor woorden dat we deze kans niet aanpakken.quote:Op zondag 8 april 2007 23:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Nou TerrorRobbie stuurt me ook weer een bericht hoor
''Waar is je blije koeman plaatje nu?''
''Of is deze meer op zijn plaats,
[afbeelding]
''En het lag weer aan het veld natuurlijk''
Stakker
Zo is het, onze eigen schuld. Wat een kutdag.quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen hoor (om het gifje), te triest voor woorden dat we deze kans niet aanpakken.
Ja lekker boeiend, al zegt ie het elke week, als we maar kampioen worden en dan moet je wel winnen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
RKC speelde toch op hetzelfde veld mag ik aan nemen. Hoezo is een slecht veld voordelig voor laag geklasseerde ploegen? Henk ten Cate wordt echt een karikatuur van zichzelf zo.
Dat is dan wel weer één pluspunt..quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 00:40 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer één pluspunt..
Alle pizza al op?
nee hoor,quote:Op maandag 9 april 2007 00:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
He jij hier, moet je men niet met pizza's bekogelen?
Omdat laaggeklasserde het vooral moeten hebben van ballen naar voren schoppen en de beuk inerin gooien ipv strak technisch voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:58 schreef Cruoninga het volgende:
RKC speelde toch op hetzelfde veld mag ik aan nemen. Hoezo is een slecht veld voordelig voor laag geklasseerde ploegen? Henk ten Cate wordt echt een karikatuur van zichzelf zo.
No way, Ogararu is een goede verdediger..quote:Op maandag 9 april 2007 00:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wat mij betreft mag Ogararu weg en wordt er een fatsoenlijke back gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |