Ik gun het AZ meer dan PSV, aan de andere kant vind ik die Scheringa altijd zeer onsympathiek overkomen... twijfel, twijfel....quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik liever PSV als kampioen zie, dan AZ, als ik moest kiezen tussen die twee? Ik vond AZ twee jaar terug leuk onder Adriaanse, met relatief slechte spelers zo presteren was leuk. Nu vind ik ze ook leuk spelen hoor, daar niet van, maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Iddquote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
Is het raar als ik zeg dat ik liever PSV als kampioen zie, dan AZ, als ik moest kiezen tussen die twee? Ik vond AZ twee jaar terug leuk onder Adriaanse, met relatief slechte spelers zo presteren was leuk. Nu vind ik ze ook leuk spelen hoor, daar niet van, maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Volgens mij is er niks misplaatst aan. Hij maakt het gewoon waar. Er zijn inmiddels alweer plannen voor uitbreiding stadion (want er zit nog steeds groei in).quote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef RayMania het volgende:
maar ik erger mij behoorlijk aan die misplaatste arrogantie en ambitie van Scheringa. Stadion bouwen, alle redelijke spelers kopen, het is mij teveel van het goede.
quote:Misschien ben ik wel bang voor jaarlijkse concurrentie.
Ik zette Radio 1 aan en 2 minuten later stond het al 0-1 voor ons en Twente stond achter.quote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was nog zo'n mooi weekend vanmiddag om 15.15 uur.
Vrijdag in de basis tegen NAC.quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Zyggie het volgende:
Is Perez trouwens voor altijd de zielige invaller? Die man verdient meer.
De spelers hadden dezelfde instelling als een heel groot deel van de supporters/fans gisteren...quote:Op zondag 8 april 2007 23:02 schreef denthemen het volgende:
kutwedstrijd, kut instelling
Tja, Ten Cate heeft het niet zo op Perez...quote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Zyggie het volgende:
Is Perez trouwens voor altijd de zielige invaller? Die man verdient meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |