Ik zou het nog 10x posten!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Beter dan Sneijder en van der Vaart op hun 17de waren.
Ja en het grootste talent van Nederland sinds Cruijff toch zei je?quote:Op donderdag 6 november 2008 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Beter dan Sneijder en van der Vaart op hun 17de waren.
Hypothetisch. Kap met je domme gelul. Wijnaldum is heel goed, daar is geen vergelijking met Van de Vaart en Sneijder voor nodig om dat te constateren.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sneijder en van der Vaart zullen nooit verkozen worden tot wereld voetballer van het jaar. Wijnaldum wel.
Leuk voor later!quote:Op donderdag 6 november 2008 21:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Sneijder en van der Vaart zullen nooit verkozen worden tot wereld voetballer van het jaar. Wijnaldum wel.
Inderdaad zeg. Vooral zijn balcontrole viel mij op. Echt een verademing in deze tijd van Babel enzo.quote:Op donderdag 6 november 2008 21:01 schreef tong80 het volgende:
Vanavond beste man op het veld.
Een genot om hem te zien spelen
Tweede helft ging hij een beetje overal lopen. Dat siert hem ook wel weer, wil teveel het team op sleeptouw nemen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:18 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Was wel weer heel erg aangeslagen in de tweede helft. Begrijpelijk natuurlijk als je weer verliest, maar, zeker hij, moet gewoon positief blijven en zijn ding doen. Tweede helft verstopte hij zich steeds meer.
Verder een hele goede eerste helft.
Jaloersquote:
Klopt ook.quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Tweede helft ging hij een beetje overal lopen. Dat siert hem ook wel weer, wil teveel het team op sleeptouw nemen.
Hoor die grappenmaker eensquote:
Moet je eens in de spiegel kijkenquote:
Zijn jullie niet altijd de eersten die roepen dat een nieuw Ajax talentje eerst maar eens een jaar constant moet presteren?quote:Op vrijdag 7 november 2008 00:28 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Moet je eens in de spiegel kijken![]()
Als je Wijnaldum een hype noemt heb je geen verstand van voetbal.
ja wat n verrassing. Ben benieuwd als real of wenger langskomt waaruit hij dan gesneden is. Kan me nog een drenthe herinneren, met z'n centenbak.quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:25 schreef gitaarsnaar het volgende:
Daar gaan we
http://www.nu.nl/news/182(...)_voor_Wijnaldum.html
nu.nlquote:Op 8 april 2007 debuteerde 'Gini' voor Feyenoord. De toen zestienjarige speler verloor toen onder trainer Bert van Marwijk met 0-4 van FC Groningen.
Ja.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef toma het volgende:
[..]
nu.nl
Hij debuteerde toch onder Koeman?
De datum klopt wel, alleen de coach staat verkeerd.quote:Op vrijdag 7 november 2008 10:21 schreef toma het volgende:
[..]
nu.nl
Hij debuteerde toch onder Koeman?
Verkopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Suijk het volgende:
Ben toch benieuwd wat Feyenoord gaat doen als Chelsea 20 miljoen op tafel legt.
Natuurlijk zijn er in Nederland wel andere goede voetballers, maar dat zijn bijna allemaal aanvallende. Er zullen hier maar een paar ploegen zijn, die Wijnaldum zo zullen gaan volgen en proberen uit te schakelen zoals dat in het buitenland gebeurd. En hoe meer hij daarmee te maken krijgt, hoe beter voor hem, lijkt mij dan.quote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef Suijk het volgende:
Vooralsnog zijn er in de Nederlandse competitie voor Feyenoord ook nog genoeg fatsoenlijke opponenten natuurlijk.
Ben toch benieuwd wat Feyenoord gaat doen als Chelsea 20 miljoen op tafel legt.
Feyenoorders en realismequote:Op vrijdag 7 november 2008 10:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Minimaal 28 miljoen moet hij opbrengen. Spelers van zijn leeftijd met die kwaliteiten zie je meer zelden.
Moeilijk he, lidwoordenquote:Op vrijdag 7 november 2008 12:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Feyenoorders en realismewaar een jongen zich nog totaal niet bewezen heeft komen jullie aan met zulke bedragen.
Goh als de fans ook maar enigszins zeggenschap hadden gehad over de financiën bij Feyenoord dan was de club de het eerste levensjaar niet eens door gekomen.
bronquote:Wijnaldum is eigenlijk een product van de veelgeprezen jeugdopleiding van Sparta. Vier jaar geleden werd het natuurtalent door toenmalig technisch directeur Mark Wotte naar De Kuip gehaald, zoals zijn broertje Giliano Wijnaldum recent door AZ bij Sparta werd weggelokt.
Volgens mij staat daar toch een X percentage tegenover?quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:10 schreef Stpan het volgende:
Stel het wordt zo'n gigabedrag. (ik zeg stel, want dat lijkt me nogal onrealistisch)
Hoeveel kan Sparta dan tegemoed zien?
[..]
bron
Ik ken die formule niet eerlijk gezegd.
Of verkopen en huren. Zo heeft Feyenoord de liquide middelen om nog sneller haar schulden af te lossen en blijf je plezier houden van een speler als Wijnaldum.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:15 schreef Weaut het volgende:
Laat hem mooi een aantal jaren bij Feyenoord spelen. Als hij nu naar een topclub gaat dan komt hij waarschijnlijk toch niet aan de bak. Bovendien zal hij dan waarschijnlijk nog meer opleveren voor Feyenoord.
Lijkt me verstandig. Ik zie dat een club als Chelsea ook wel doen. Wijnaldum kopen en hem nog een jaar o.i.d. aan Feyenoord verhuren. Zou ideaal zijn voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Of verkopen en huren. Zo heeft Feyenoord de liquide middelen om nog sneller haar schulden af te lossen en blijf je plezier houden van een speler als Wijnaldum.
Wat heeft Arsenal voor Nasri en Manchester voor Nani betaald? Aan die bedragen moet je denken.quote:Op vrijdag 7 november 2008 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel enthousiast, 28 miljoen. Het is Messi niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |