Dat zou het uiteindelijk waarschijnlijk wel worden als er niet bepaalde mensen waren die mij op afstand commanderen de zooi te verschonen...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb jij echt een nest. Met takjes en veertjes enzo?![]()
![]()
LOL... op afstand, onder de boom dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zou het uiteindelijk waarschijnlijk wel worden als er niet bepaalde mensen waren die mij op afstand commanderen de zooi te verschonen...![]()
Adieu! Het was SlowChat van niveau!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:18 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
LOL... op afstand, onder de boom dus.![]()
Hee slaap lekker straks dan, ik ga ook ff offline en strakkies slapie doen.![]()
![]()
C'kers! Slaap lekker!quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Adieu! Het was SlowChat van niveau!![]()
Truste kleinzusjequote:Op dinsdag 10 april 2007 01:18 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga even weltrusten zeggen in de SC![]()
Ach, bij een prins kan ik me niet druk maken om een buikjequote:Op dinsdag 10 april 2007 01:22 schreef kleinzusje het volgende:
Oh en het buikje van de prins moet er wel nog even af![]()
dochtertje van een vriendin, 1 jaar en 10 maanden.... echt geweldig!quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:20 schreef Leandra het volgende:
Ook gezellig, neefje of nichtje??
Wat tegenwoordig ook een sub-subforum kan zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:19 schreef Leandra het volgende:
Whahahaha das wel humor, je inmiddels zwaar gefrustreerde users om 14.00 uur al adviseren wat te drinken te nemen...
Nou maar hopen dat die downtimes beperkt blijven anders heb je voor je het weet een zeer druk bezocht "Ik ben Fokker en alcoholist" subforum
Hé buufquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:39 schreef debuurvrouw het volgende:
*meldt
ik melde me even in de sc...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hé buuf![]()
Wat wil je melden? Gooi het in de groep.
![]()
Doe eens gek! Ik vang je wel op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik melde me even in de sc...![]()
maar om mijzelf nou in de groep te gooien![]()
ik doe nooit gek....quote:
Moet je dan ook alles programmeren, telefoonboek erin e.d.? ^_^ Zo gaat dat bij mijn ouders altijd!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef Leandra het volgende:
![]()
Ik ga er ff vandoor... mijn moeder denkt dat ze een vers mobieltje nodig heeft en heeft meer vertrouwen in mijn oordeel dan in dat van mijn vader, mijn vader deelt die mening overigens als het gaat om auto's en mobieltjes
Ik heb mijn vader met zijn Sony Ericsson zelf laten prutsen, al was het maar omdat ik SE's gewoon bagger vind, maar die foon leek nou eenmaal het beste via bluetooth met de boordcomputer van zijn auto samen te werken, en dat klopte... makkelijk telefoonboek overzetten naar de auto enzo.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Moet je dan ook alles programmeren, telefoonboek erin e.d.? ^_^ Zo gaat dat bij mijn ouders altijd!
En nu van het dak buuf!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik doe nooit gek....![]()
* van het aanrecht af stagedived
ja zeg.. ik lig hier nog half in de kreukels omdat je wel beloofde er te zijn maar er vervolgens niet was..quote:
Ik zei 'in de kring', niet in de keuken muts!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja zeg.. ik lig hier nog half in de kreukels omdat je wel beloofde er te zijn maar er vervolgens niet was..![]()
Als ik niet beter zou weten...quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb een nummer via iTunes musicstore gekocht omdat het mij niet lukte om dit op illegale wijze aan te schaffen. Maar nu is het een M4P-formaat, copy-protected dus. Daar zijn weer allerlei tooltjes voor, om dit weer om te zetten naar MP3, maart die kosten óók weer geld (trial-versies converteren maar 30 seconden of laten de laatste 20 seconden weg, van die geintjes).
Heeft iemand hier een gratis tooltje voor toevallig?![]()
Wat bedoel je?quote:
Illegaal? Hoezo?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met dat soort illegale praktijken behoor jij je helemaal niet bezig te houden dacht ik?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Met dat soort illegale praktijken behoor jij je helemaal niet bezig te houden dacht ik?
Tssk, tssk...quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Illegaal? Hoezo?
het is niet verboden om M4P naar Mp3 te (laten) converteren hoor.
quote:omdat het mij niet lukte om dit op illegale wijze aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |