Ik kijk, ik geniet, ik ben Ajaciedquote:
De spijker op zijn kopquote:Op zondag 8 april 2007 00:00 schreef Grumpey het volgende:
[..]
geniaal, en geschreven op 22 januari....dat noem ik nog eens goede analyse
quote:Kampioen en dan?
PSV staat nog op drie punten verschil met Ajax.
De kans dat PSV punten laat liggen is aanwezig waardoor Ajax kans maakt op de titel.
Nu wordt de laatste wedstrijd op 29 April gespeeld en laat dat nou net de dag voor Koninginnendag zijn.
Het Leidseplein wordt dan vol gebouwd met apparatuur voor het grote feest van de dag erna.
Mocht Ajax dus kampioen wordt het zeer lastig om een feest op het Leidse te houden.
Nu slaat de schrik bij de meeste supporters meteen op het hart en denkt iedereen niet weer op P2 hé.
Nou kunnen we iedereen daarin gerust stellen want tegen die tijd staat er een circus op P2.
Waar en wanneer het kampioensfeest dan wordt gehouden is nog niet bekend en dat is ook iets waar het gemeente bestuur zich nog niet zo druk om maakt.
Laat Ajax maar eerst zijn best doen is de gehoorde opmerking vanuit het stadhuis.
We zullen jullie dus op de hoogte houden en het vermelden als we wat weten.
We hebben ook nog wel een pleintje vrij in Alkmaarquote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef kreischer2000 het volgende:
Het zal en moet op het Leidse! Ze regelen het maar
0-4quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:20 schreef twi het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAMMMMMMMM
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS
Zo, dat hebben we even verdiend.
Het is dus nog steeds een sprookje helaas.. ik vrees een beetje dat AZ er met de buit vandoor zal gaan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef peaceman het volgende:
Laat AZ morgen maar gelijkspelen en Ajax winnen met 0-5, pas dan begin ik er in te geloven hoor.... Dit lijkt voor mij nog steeds een sprookje...
Ik geef ons 0% kans. Verwacht het helemaal niet meer. Misschien dat ik morgen weer wat meer vertrouwen heb, maar op dit moment zie ik het niet meer zitten. Wat een deceptie vandaagquote:Op zondag 8 april 2007 22:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Daar kan best een kern van waarheid in zitten
helaas...
Heerenveen, Excelsior en Vitessequote:Op zondag 8 april 2007 22:31 schreef Camplo het volgende:
Resterend programma AZ?
Inderdaad, volgende TT maar lamzakken ofzo...quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Radegast het volgende:
Ja, met zo'n TT vraag je erom...
Iddquote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef Radegast het volgende:
Ja, met zo'n TT vraag je erom...
Ligt daar het goede spel van AZ of het slechte spel van Ajax aan ten grondslag?quote:Op zondag 8 april 2007 22:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geef ons 0% kans. Verwacht het helemaal niet meer. Misschien dat ik morgen weer wat meer vertrouwen heb, maar op dit moment zie ik het niet meer zitten. Wat een deceptie vandaag![]()
Vooral de deceptie van vandaag. Ben er echt kapot van.quote:Op zondag 8 april 2007 22:33 schreef Camplo het volgende:
[..]
Ligt daar het goede spel van AZ of het slechte spel van Ajax aan ten grondslag?
Want psv is een hoopje bijelkaar geraapte prutsels op het moment, die halen geen overwinning meer dit jaar.
Dat was de enige Ajacied die geen draadje los in z'n hoofd had vandaag. Gewoon gaan met die banaan. Ik zou 'm wel af kunnen schieten, maar aan de andere kant kan je alleen maar diep respect hebben voor de instelling van die jongen. Ik zou 'm een hand geven als ik 'm tegen zou komen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Trouwens die Vertonghen heeft ook een draadje los in zijn hoofd. @)(*@)*(#)_)@(_@@_(
Vertonghen deed het prima, hadden we hem maar niet moeten verhuren. Niks tegen die jongen.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Trouwens die Vertonghen heeft ook een draadje los in zijn hoofd. @)(*@)*(#)_)@(_@@_(
Nee man, gewoon klasse van die jongen. Hadden we hem maar moeten houden. Zo'n speler als hem konden we vandaag best gebruiken.quote:Op zondag 8 april 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Ik werd er zo sad van, dat ik maar ben gaan slapen tijdens het juichen van RKC bij de 2-2.quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef Mr.Mills het volgende:
Die 2-2 was echt te triest voor woorden...je wist gewoon precies wat er ging gebeuren en niemand deed iets.
Achteraf praten is makkelijk pratenquote:Op zondag 8 april 2007 22:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat loopt Van Gaal te zwammen dat hij het van te voren wist? De laatste 5 jaar hebben we 4 keer gewonnen en 1 keer gelijk.
Psv ook niet. En az ook niet. Zullen we de schaal maar gewoon een jaartje niet uitreiken dan?quote:
Feyenoord doet het wel aardig.quote:Op zondag 8 april 2007 22:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Psv ook niet. En az ook niet. Zullen we de schaal maar gewoon een jaartje niet uitreiken dan?
Degene waar ik je kom helpen slaan als AZ kampioen wordt is die gast die al die ratels uitdeelt bij AZ. Wat een blije kutzooi is dat elke wedstrijd opnieuw, met die blije klappertjes die ze daar hebben.quote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef denthemen het volgende:
als het AZ maar niet is, ik kom uit de buurt van Alkmaar en dan is opeens iedereen AZ fan, dan kan ik niet beloven dat er niet 1 een klap op zijn bek gaat krijgen
quote:Op zondag 8 april 2007 22:42 schreef Camplo het volgende:
Maar ik denk dat ze bij feyenoord met flink vertrouwen de playoffs ingaan.
Ik wordt er nu niet vrolijk van, sorryquote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef RayMania het volgende:
Hier alle doelpunten, kansen etc.
Het mag geen excuus zijn, maar ik vond Jol een aardige stempel op de wedstrijd drukken. Vrije trap van Heitinga werd aangeraakt, geen corner. Doorgebroken speler (Huntelaar), slechts geel. Een doelpunt van Davids na een te snel genomen vrije trap afgekeurd. Minimaal drie keer buitenspel gevlagt wat geen buitenspel was.
Het veld mag verder geen excuus zijn. RKC speelt er ook op, en misschien aart het spel van Ajax niet op zo'n knollenveld, maar het wist snel genoeg dat het bagger was, en dan had het andere manieren moeten bedenken.
Verder dit, en dit moet de rest van het seizoen zo blijven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hup Ajax!
Volgende TT: Lamzakken!quote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef Pritt het volgende:
Nog even doorposten dan zijn van van die TT af.
'quote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef Pritt het volgende:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:56 schreef twi het volgende:
Ja joh, ga de goden lekker verzoeken. Flikker op met die subtitel
Morgen eerst nog maar winnen, en dan meer zien te scoren de rest van de wedstrijden.
Ik ook niet, maar we moeten ook niet in een downstemming zitten. Wees eerlijk, Ajax heeft 11 punten achter gestaan, heeft baggerwedstrijden gespeeld tegen Heerenveen, Excelsior, Vitesse, Sparta enzovoort. We hebben één dag aan het kampioenschap mogen ruiken, we moeten niet doen alsof we het verloren hebben.quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:47 schreef Pritt het volgende:
Zo mag hij welquote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoe zal het verlopen qua TTs?
AFC AJAX topic #600: KAMPIOENEN !
AFC AJAX topic #601: LAMZAKKEN !
AFC AJAX topic #602: KAMPIOENEN !
AFC AJAX topic #603: LAMZAKKEN !
AFC AJAX topic #604: LEIDSCHE HERE WE COME!
AFC AJAX topic #605: TEN CATE ROT OP!
AFC AJAX topic #606: KAMPIOENEN!
Ofzo.
Ik vrees dat we allebei met lege handen staan de 29equote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef PyTh het volgende:
De kans, PSV is KO, gewoon niet grijpen en Ten Cate die dan aankomt met het slechte veld
Wat een Joker is het toch ook, bijna net zo erg als Koeman bij ons![]()
Zure voor jullie is nu dat als PSV het nu nog weggeeft (wat zeer aannemelijk is) dat het AZ is dat kampioen wordt, en niet jullie.
Ik acht die kans zeer aannemelijk ja.quote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrees dat we allebei met lege handen staan de 29e![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |