en een kwartetquote:
Lijkt me wel wat voor je ookquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
Bengeltjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nu even rustig geloof ik. Denk dat iedereen van schrik van haar/zijn stoel gevallen isquote:Op maandag 9 april 2007 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er zijn is een groot woord, ik lurk.
Hoesie hier.
Waarvan? Dat fok het weer doet?quote:Op maandag 9 april 2007 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu even rustig geloof ik. Denk dat iedereen van schrik van haar/zijn stoel gevallen is
Hoiquote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben dr ook hoor, min of meer
Hier is de zon al wegquote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Of zitten ze nog buiten, te genieten van het late zonnetje.
Hoiquote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef Kuukske het volgende:
Hallo.
In de zon op het terrasje zitten is prettig.
In de loop van de week richting de 20 gradenquote:Op maandag 9 april 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
Het kan wat mij betreft niet snel genoeg zomer worden.
Hey, MM, hoe bevalt het bij IKEA.quote:Op maandag 9 april 2007 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben dr ook hoor, min of meer
ja daar werk ik idd en het beavalt goed, vandaag wel drukquote:Op maandag 9 april 2007 19:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey, MM, hoe bevalt het bij IKEA.Daar werk je nu toch he?
Geen vreemde dingen gedaan vandaagquote:Op maandag 9 april 2007 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja daar werk ik idd en het beavalt goed, vandaag wel druk![]()
nou euhm wegrennen bij een klant om achter de schermen over mn nek te gaanquote:Op maandag 9 april 2007 19:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Vreemde dingen GEDAAN??? Wat moet ze daar doen???
Waarom zuip je dan zoveel, was het zo gezellig?quote:Op maandag 9 april 2007 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou euhm wegrennen bij een klant om achter de schermen over mn nek te gaan![]()
![]()
(had zaterdag een klein katertje
Mwah heel veel had ik niet gezopen, was alleen al supermoe, had nerg weinig gegeten en ik dronk het vrij snel leeg en dat gaat niet helemaal goedquote:Op maandag 9 april 2007 19:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom zuip je dan zoveel, was het zo gezellig?![]()
Dus het is je nog nooit eerder overkomen? Gezelligheid heeft ook wel wat he.quote:Op maandag 9 april 2007 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah heel veel had ik niet gezopen, was alleen al supermoe, had nerg weinig gegeten en ik dronk het vrij snel leeg en dat gaat niet helemaal goedmaar t was de eerste en laatste keer. En ja gezellig was het ook/
Ja superquote:Op maandag 9 april 2007 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
In de loop van de week richting de 20 graden
Ik had hetzelfde van het weekendquote:Op maandag 9 april 2007 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Mwah heel veel had ik niet gezopen, was alleen al supermoe, had nerg weinig gegeten en ik dronk het vrij snel leeg en dat gaat niet helemaal goedmaar t was de eerste en laatste keer. En ja gezellig was het ook/
was vrijdag op zaterdag, zaterdag van 12 tot 20.30 moest ik werken, ben 15uur naar huis gegaan, had alles geprobeerd maar t werd niet beter (en heb sowieso al veeeeeel meer gewerkt dan ik hoef (heb 8uur contract: 2avondjes per weekquote:Op maandag 9 april 2007 19:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dus het is je nog nooit eerder overkomen? Gezelligheid heeft ook wel wat he.
Heb je vannacht wel goed geslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |