Ik werd 28 in 1989quote:Op zondag 8 april 2007 00:06 schreef sanni het volgende:
De tijd van ontdekkingen en waar je soms later je voordeel mee kan doen.
Hela, de mijnes ook hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:42 schreef giks het volgende:
Mijn geboorte.
Dat was inderdaad iets vreselijksquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef Natalie het volgende:
Die verschrikkelijke schaapspermanentjes mét ponnie!
He-manquote:
ja, alleen twijfelde ik of dat geen 90-er jaren is. maar het is en blijft een prachtige serie. hunter was ook helemaal geweldig. en volgens mij had je ook renegade, hoewel dat ook meer 90-ies is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
eh Macgyver?
wat betaal je nou voor zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:31 schreef mrPanerai het volgende:
nintento game & watch handheld games, net weer eentje op de kop getikt. nieuw in de doos uit 1982
[afbeelding]
al naargelang de staat van het toestel, met of zonder doosje, zeldzaamheid, serie-nummer (details over oa. jaar van uitgave), enz. (dus zoals bij de meeste verzamelobjecten) varieert dit nogal, maar vanaf 20 ¤ kan je er al eentje op de kop tikken, gave zeldzame exemplaren halen soms moeiteloos de 200 euroquote:
My name is Alf and i'm stuck on earth !Die ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:44 schreef sjippen het volgende:
Alf! Weet je nog, dat harig ding uit de kosmos die inwoonde bij een Amerikaanse familie!
En de Shiwi trainingspakken in de meest onmogelijke kleuren!
Nee is niet foutquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:44 schreef dragonkiss het volgende:
Ik ben zelf in 1983 geboren, dus heb het niet zo erg meegekregen als jullie, maar ik ben weg van die lekker foute jaren 80 muziek
- Paul King
-Culture Club
- Bronski Beat
- wham
Nee dat was toenquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:13 schreef Cattara het volgende:
Hoort de Care Bears hier ook nog bij?of was dat later?
Bij verhalen over klassenfoto's van vroeger moet ik altijd aan de videoclip van The Connells denken ('74-75').quote:Op woensdag 11 april 2007 00:28 schreef dborhem het volgende:
Toevallig ben ik laatst in mijn oude schoolfoto's gedoken voor schoolbank.nl.
Dat word dus,geverhergetoupeerd haar,broeken in laarsjes,3 dagen baard (doe ik nu nog),haarmatjes,ska,buttons (nooit teveel),en Anita Heilker(een van de DD hierboven
![]()
).
Dat klopt ook,bij sommige profielen weet je niet wat je ziet.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:17 schreef Qunak het volgende:
Bij verhalen over klassenfoto's van vroeger moet ik altijd aan de videoclip van The Connells denken ('74-75').
* rompompom heeft medelijden met de moeder van hmmmzquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:26 schreef hmmmz het volgende:
PRINCE![]()
ohja en de jaren 80 is mijn geboorteperiode
Mensen die zeggen dat er nu nog alleen maar commerciele shit uitkomtquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:18 schreef DDM het volgende:
[..]
Nee is niet foutMuziek uit de jaren 70, 80 en begin jaren 90 is goede shit. Daarna is het snel bergafwaarts gegaan. Meeste muziek is nu alleen commerciële shit.
[..]
Staat er ergens in mijn verhaal dat er toen geen sprake was van commerciële shit? Ik zeg dat het meeste van deze tijd dat is. En dat viel toen trouwens reuze mee en er kwam tenminste goede muziek uit. Maar ja lezen is moeilijk evenals spellenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:16 schreef Document1 het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat er nu nog alleen maar commerciele shit uitkomt![]()
Al die bands stonden toen in de top40 en werden toen ook als commerciele shit beschouwt flip fluitketel![]()
gevoelige snaar geraakt?quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:19 schreef DDM het volgende:
[..]
Staat er ergens in mijn verhaal dat er toen geen sprake was van commerciële shit? Ik zeg dat het meeste van deze tijd dat is. En dat viel toen trouwens reuze mee en er kwam tenminste goede muziek uit. Maar ja lezen is moeilijk evenals spellenZeker geen goed onderwijs genoten in de jaren 80!?
[me=hmmmz heeft medelijden met alles wat met rompompom te maken heeftquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom]heeft medelijden met de moeder van hmmmz[/me]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |