Ik werd 28 in 1989quote:Op zondag 8 april 2007 00:06 schreef sanni het volgende:
De tijd van ontdekkingen en waar je soms later je voordeel mee kan doen.
Hela, de mijnes ook hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:42 schreef giks het volgende:
Mijn geboorte.
Dat was inderdaad iets vreselijksquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:33 schreef Natalie het volgende:
Die verschrikkelijke schaapspermanentjes mét ponnie!
He-manquote:
ja, alleen twijfelde ik of dat geen 90-er jaren is. maar het is en blijft een prachtige serie. hunter was ook helemaal geweldig. en volgens mij had je ook renegade, hoewel dat ook meer 90-ies is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:26 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
eh Macgyver?
wat betaal je nou voor zoiets?quote:Op dinsdag 10 april 2007 04:31 schreef mrPanerai het volgende:
nintento game & watch handheld games, net weer eentje op de kop getikt. nieuw in de doos uit 1982
[afbeelding]
al naargelang de staat van het toestel, met of zonder doosje, zeldzaamheid, serie-nummer (details over oa. jaar van uitgave), enz. (dus zoals bij de meeste verzamelobjecten) varieert dit nogal, maar vanaf 20 ¤ kan je er al eentje op de kop tikken, gave zeldzame exemplaren halen soms moeiteloos de 200 euroquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |