Hij is langquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
nog even over mijn neus
valt toch wel mee?
Hij werkt bij de gemeentequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:37 schreef Larissa het volgende:
[..]
Omdat hij daar dus nooit op ingaat en tijd heeft om dagen achter elkaar het gemeentehuis lastig te vallen.. mensen die wel werken houdt hij ook nog eens van hun werk?![]()
als je van XXXXL houdtquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet ik aantrekken?
Larissa misschien ideeën? Tips van jou zijn zooooo welkom
Word over een kwartier opgehaald.. Dit houdt me in z'n greepquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:42 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ey, jij was toch weg naar een verjaardag? Stiekum blijven hè?![]()
Larissa mag geen groene jurken meer dragen. Anders wordt ze aangezien voor een glasbak.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:43 schreef Ladidadida het volgende:
Wat moet ik aantrekken?
Larissa misschien ideeën? Tips van jou zijn zooooo welkom
* Strychnine moest hardop lachenquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
Larissa mag geen groene jurken meer dragen. Anders wordt ze aangezien voor een glasbak.
dus jij trekt conclusies uit dat wat mensen niet zeggen ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:37 schreef Larissa het volgende:
[..]
Omdat hij daar dus nooit op ingaat en tijd heeft om dagen achter elkaar het gemeentehuis lastig te vallen.. mensen die wel werken houdt hij ook nog eens van hun werk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |