quote:Op zondag 15 april 2007 21:35 schreef gronk het volgende:
Ach, nog 21 posts en je moet op zoek naar een andere bron van vermaak
You are my heroquote:Op zondag 15 april 2007 21:37 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Dan open ik persoonlijk wel een deel 2
Dat was toch al lang duidelijk??quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef wijsneus het volgende:
Iedereen die kaffer zijn laatste paar posts leest moet toch toegeven dat hij echt geen idee heeft waar hij het over heeft?
jup, kan deze troll ergens anders vermaakt gaan zoekenquote:kan er dan nu eindelijk een slotje op dit kut-topic.
Moet je wel inhoudelijk gaan reageren. Het is zo 'n monoloog.quote:
Er is weinig informatie te vinden op het net over die Tsjernobylregenwormen , misschien op de engelstalige links , maar whatever , ik heb het tientallen keren in tientallen bladen gelezen .quote:Op zondag 15 april 2007 21:50 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Moet je wel inhoudelijk gaan reageren. Het is zo 'n monoloog.
Gaat niet gebeuren, je kunt namelijk een paard naar de drinkbak leiden maar niet dwingen.quote:Op zondag 15 april 2007 22:00 schreef gronk het volgende:
Komop kaffer, doe in de laatste vijftien posts nog een kwaliteitspost
Leuke linkies , ik had nog geen tijd om ze eens volledig te lezen .quote:Op zondag 15 april 2007 21:08 schreef Invictus_ het volgende:
Overigens jammer dat je nog steeds nergens inhoudelijk op in gaat. Heb je überhaupt de vogellinks wel bezocht?
Als je de aangedragen bronnen gaat lezen, misschien kom je er dan ook achter wat evolutie is. Je geouwehoer over de simpliciteit is blijkbaar wat voorbarig want aan de standaard riedeltje is duidelijk te zien dat je mijlen ver van enig begrip bent.quote:Op zondag 15 april 2007 23:36 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Leuke linkies , ik had nog geen tijd om ze eens volledig te lezen .
Maar weer zijn het van die evolutieschemaatjes over hoe het zou kunnen geweest zijn .
Het keert altijd terug : soort A sterft uit ,miljoenen jaren nadien ontstaat soort B en gelijkt verdacht goed op soort A , het is dus evolutie.
Het kan ook anders , als leven uit de ruimte komt is soort B simpelweg te danken aan het feit dat de omstandigheden op aarde gewijzigd is waardoor het nieuw leven zich een ietsje anders gaat ontwikkelen .
Duss, alhoewel je kennis van de evolutietheorie of in ieder geval je inzicht erover klaarblijkelijk tekortschiet en je zelfs maar de meest basale vragen die je alternatieve theorie oproept niet kunt beantwoorden, meen je wél te weten dat de meest gangbare van beide theorieën complete onzin is en dat de andere theorie wél voldoet, én heb je ook nog de illusie ons van je gelijk te kunnen overtuigen met hetzelfde gebrek aan argumentatie waarmee je jezelf hebt overtuigdquote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Jamaar hela , je kunt toch niet verwachten dat ik meer weet dan die universiteitsprofessoren .
Ik beschik over geen lab waar ik die zaken kan nabootsten .
Het eerste leven is ontstaan door een ruimteexplosie , dus logisch gedacht kunnen ook andere levensvormen ontstaan door nieuwe explosies ;
hoe dat dan juist in zijn werk zou gaan , daar weten professoren dus meer van .
Ik ben echter aanhanger van die theorie omdat hij meer verklaringen bied dan de evolutietheorie .
Voorbeeld : het oerpaardje .
Galop , galop , galop, het oerpaardje loopt hier rond , sterft uit tengevolge van een klimaatswijziging .
Enkele miljoenen jaren verschijnt zijn opvolger die een 20 cm. groter is .
Is dit evolutie ?
Waarom zou dit paardje niet ontstaan kunnen zijn door een komeetinslag .
Stel dat het eerste paardje ontstaan is door aminozuren die met de aarde in contact kwamen .
miljoenen jaren nadien komen dezelfde aminozuren in contact met de aarde en creeren een paardje dat in het nieuwe klimaat kan overleven ;
Hoe die processen dan juist in zijn werk zouden moeten gaan ga je aan de universiteit van Cardiff moeten vragen .
Het levert echter wel een verklaring voor de missing links .
De evolutietheorie kan nergens verklaren waarom telkens miljoenen jaren tussen 2 elkaaropvolgende soorten zitten zonder ook maar 1 tussenvorm te kunnen vinden .
En niet alleen parkieten , mijn vogelkooi wemelt ook van de loodbekjes , napoleontjes , tijgervinkjes , diamantduiven , kwartels ...quote:Op zondag 15 april 2007 23:46 schreef barthol het volgende:
In die vogelfokkerij wordt gesproken over vogeltjes als zijnde "blauwe mutaties" of over
kleurmutaties in het algemeen. Kortom een mutatie als een vogeltje wat gekweekt is op
een bepaalde kleureigenschap.
Terwijl moleculair biologen en genetici bij mutaties denken aan puntmutaties, inserties en
deleties translocaties duplicaties of inversies. Puur de mutaties in het DNA.
Dat kan verwarring geven
* barthol weet dat kaffer affiniteit heeft met de kweek van parkieten
Het gaat hier over een wetenschap in de kinderschoenen .quote:Op maandag 16 april 2007 07:24 schreef Invictus_ het volgende:
Zou jij eens willen uitleggen hoe jij dat ontwikkelen (van ruimte-'zaadje' tot dier) ziet?
Misschien moet je je voor de grap eens verdiepen in een theorie die niet uit louter speculatie bestaat. Maar ik heb niet echt de indruk gekregen dat je oprecht geïnteresseerd bent; maar goed, geduldig wachten we op een nieuwe ijsbeer op een meteoriet.quote:Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Het gaat hier over een wetenschap in de kinderschoenen .
Als ergens een kernexplosie ontstaat weet de biologie dat er mutaties gaan optreden , alleen weten ze niet waar en bij wie .
Na de kernramp in Tsjernobyl wist niemand dat het regenwormen gingen zijn die gingen veranderen , voor hetzelfde waren het knaagdieren of bacterieen geweest .
Ik blijf er echter bij , als nog enkele dodelijke virussen gaan ontstaan in Guangdong gaat de wetenschap de theorie van leven uit de ruimte voltallig aanvaarden en dan zijn jullie nog niet jarig .
Wellicht is trouwens ook de pest in Guangdong ontstaan , naar Europa meegebracht door Mongolen die ze als kadeau van de Chinezen mee gekregen hadden .
China als eerste biologisch oorlogvoerder dus ;
Andere virussen zoals Ebola en Aids zijn ontstaan rond de evenaar , waar de troposfeer dunner is dan op andere plaatsen .
zie je , de wetenschap is nog bijlange niet klaar met die theorie over nieuw leven uit de ruimte .
Als theorie één niet klopt zoek je een betere .quote:Op maandag 16 april 2007 18:28 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Misschien moet je je voor de grap eens verdiepen in een theorie die niet uit louter speculatie bestaat. Maar ik heb niet echt de indruk gekregen dat je oprecht geïnteresseerd bent; maar goed, geduldig wachten we op een nieuwe ijsbeer op een meteoriet.
quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:37 schreef Petera het volgende:
Devolutie. De voorouders van ijsberen konden nog prima overleven zonder zuurstof en konden ook veel lagere temperaturen aan. In de loop van miljoenen jaren devolutie, is de ijsbeer echter als soort zwakker geworden en kan nu niet langer in de ruimte overleven.![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Als theorie één niet klopt zoek je een betere .
quote:Matteus 7 : 5
Gij geveinsde! werp eerst den balk uit uw oog, en dan zult gij bezien, om den splinter uit uws broeders oog uit te doen.
Als je nou wil zeggen wat wij denken, doe het dan gelijk goedquote:Op maandag 16 april 2007 18:54 schreef Kaffer het volgende:
De evolutietheorie klopt niet .
Jullie denken dat dieren willoze wezens zijn waarop je naar hartelust evolutieschemaatjes kunt toepassen .
Nee, natuurlijk hebben koeien, kippen en kamelen geen evolueringsinstinct, ooit een koe zien evolueren?quote:Dieren hebben een overlevingsinstinct , geen evolueringsinstinct .
Driemaal niet waar.quote:Dieren vallen op gehandicapte partners , dieren paren bij voorkeur met hun familie , dierlijk gedrag wijst op devolutie .
Als de zich afsplitsende groep klein genoeg is kan inteelt een probleem worden ja.quote:Als dieren zich opsplitsen in aparte groepen die mogelijkerwijs op termijn een aparte soort kunnen opleveren krijg je weer hetzelfde verschijnsel , minder dieren betekent minder genenpotentieel wat opnieuw leidt tot genenverschraling en inteeltdepressie .
Neequote:Merk je de contradictie niet ?
Alleen op de manier zoals jij het interpreteert.quote:Dieren splitsen zich permanent op in steeds kleiner wordende groepen , daar komen geen nieuwe soorten van , enkel een stelletje gehandicapten .
Heb je ook een iets overtuigender voorbeeld? De dodo is nogal, eh, uitgestorven. Imperfecties van zo'n soort duiden er juist op dat natuurlijke selectie wél werkt.quote:Voorbeeld : de dodo .
De dodo had zogezegd geen vleugels nodig om te overleven op een eiland zonder natuurlijke vijanden , vandaar de nieuwe soort![]()
Al eens een tekening gezien van een dodo .
Dat dier was simpelweg gehandicapt door inteelt omdat ze miljoenen jaren enkel met hun familie paarden .
Holy fuck... dit meen je toch niet he...quote:Op maandag 16 april 2007 18:12 schreef Kaffer het volgende:
[..]
...
Wat die mutaties betreft , als kleurmutaties optreden zijn dat toch mutaties in het DNA , ik denk dus wel dat we ongeveer hetzelfde bedoelen .
Alle dieren zijn gehandicapt door inteelt .quote:Op maandag 16 april 2007 20:18 schreef Petera het volgende:
Heb je ook een iets overtuigender voorbeeld? De dodo is nogal, eh, uitgestorven. Imperfecties van zo'n soort duiden er juist op dat natuurlijke selectie wél werkt.
Daarnaast deel ik niet je mening dat de dodo gehandicapt was. Zijn lichaamsbouw voldeed prima, totdat de mens kwam, met z'n veestapel. En of er van inteelt sprake is geweest, kunnen we niet meer vaststellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |