Ik ken zijn bowiecovers eigenlijk van de film "The life aquatic with Steve Zissou". Wat ik er leuk aan vind is dat het vooral laat zien hoe sterk die nummers van Bowie zijn, dan ga je er toch weer op een andere manier naar luisteren. Ik vind Portugees namelijk eerder een lelijke taal dan een mooie taal, en zijn stem is wel leuk maar ook niet bijzonder en alleen een acoustisch gitaartje dat ken ik nou ook wel ongeveer.quote:Op zondag 6 mei 2012 15:48 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Seu Jorge is in de Latino wereld bekend, mij was 'ie onbekend. Af en toe dit soort covers erbij doen het topic goed. Hier covert Seu Jorge de song van David Bowie.
Wel leuk nummer, en wel leuke sfeer in het fimpje.quote:De cover van Seu Jorge die ik nog interessanter vond is deze. Wat me nu zo aan het filmpje aanspreekt weet ik ook niet![]()
Ieder heeft zo z’n talent, de één zingt prachtige covers op Youtube, de ander ligt met een fles whisky onder een brug. Zijn talent ligt toch wat meer bij het laatste denk ik, geef die zwerver nog een fles !quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:16 schreef Mascleta het volgende:
Waarschijnlijk kent iedereen hem al, maar hij blijft fantastisch. Geef die zwerver airplay!
Mee eens, hier kijk ik toch wat liever naar dan naar zo’n zwerverquote:Op vrijdag 11 mei 2012 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze geeft er een eigen draai aan. Okee, ik koos deze ook, omdat zij
Erg leuk, super om naar te kijken en luisteren. Deze is ook leuk, beetje retro songs....quote:
quote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Arjan4all het volgende:
De door Crutch geplaatste bijdrage van Kina Grannis is briljant. Ik ben begonnen met het één en ander van deze dame te bekijken. Deze bijvoorbeeld, "Oops I did it again" uitvoering laat geen twijfel:
Luister ik nog steeds dagelijks, geweldige uitvoering imoquote:Op zondag 4 maart 2012 21:46 schreef Arjan4all het volgende:
De door Crutch geplaatste bijdrage van Kina Grannis is briljant. Ik ben begonnen met het één en ander van deze dame te bekijken. Deze bijvoorbeeld, "Oops I did it again" uitvoering laat geen twijfel:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |