Die bolle zingt ook.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:15 schreef Arjan4all het volgende:
Op dit "troubled" topic heb ik toch maar besloten dit bij te plaatsen
In één van zijn uitvoeringen zag ik ook een duet met deze dame, en solo zet ze Roxette's Listen to your heart prima neer.quote:
Met deze bijdrage heb je jezelf overtroffen desub. Het is duidelijk, je wilde het nummer Blood van Middle East plaatsen en je hebt gezocht. Er zijn heel wat covers van deze prachtige song op Youtube te vinden, het zal je wat tijd gekost hebben om deze 2 uitvoeringen te selecteren. Een keuze van een liefhebber.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:44 schreef desub het volgende:
2 voor de prijs van 1, 2x Blood van Middle East
Beide beter te verstaan dan het origineel![]()
Ik vond haar toch wat moeilijk te plaatsen na nog wat andere songs van haar op Youtube beluisted te hebben. Tot ik deze cover tegenkwam van l'amour est bleu, een nummer uit 1967. Ze zingt, speelt en presenteert 'm perfect en geeft je het gevoel alsof je even terug bent in de jaren zestig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef Beelzebufo het volgende:
Deze dame levert een respectabele prestatie met 'Wuthering Heights'
quote:Op woensdag 4 april 2012 20:15 schreef Arjan4all het volgende:
Deze cover van Lauryn Hill is uitstekend. De performer heeft 101 filmpjes op You Tube gezet, maar een betere dan deze kon ik niet vinden
Ik krijg vooral kippenvel van de enorme hal waar deze opname is gemaakt en waar met gemak een vleugel in past. Daar zijn onze Vinexwijk huisjes in Nederland toch maar niks bij. Deze dames hebben een rijk levenquote:Deze gaf me echt kippenvel! Terwijl ik meestal covers van Adele bijna nooit mooi vind
Mee eens, ik heb haar andere filmpjes bekeken, ze is goed alleen de geluidskwaliteit van de opnames laat helaas te wensen overquote:Deze is ook awesome
Naar mijn smaak is het mierzoet, ik heb van deze heren nog hun Kelly Clarkson uitvoering van My life would suck without you bekeken en ook dat vond ik niet echt mijn smaak. Het zal persoonlijke voorkeur zijnquote:
Deze dames worden goed, maar moeten denk ik nog een jaartje of 5 rijpenquote:En deze meisjes zijn zo jong, maar zo getalenteerd! te dope gewoon
Ze is inderdaad waanzinnig goed, dit is natuurlijk helemaal waar je op hoopt met zo'n topic als dit. Many thanks.quote:
Wauwquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:
En deze meisjes zijn zo jong, maar zo getalenteerd! te dope gewoon
waanzinnig inderdaad.quote:Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef Arjan4all het volgende:
[..]
Ze is inderdaad waanzinnig goed, dit is natuurlijk helemaal waar je op hoopt met zo'n topic als dit. Many thanks.
De meest recente covers op You Tube zijn het best, ik was ook onder de indruk van deze, ze laat duidelijk horen hoe zuiver en goed haar stem is. Volgens mij heeft ze de Franse nationaliteit, maar aan haar Engels is het niet te horen. Super hoor.
Maar de Lana del Rey cover lijkt mij haar beste (tot nu toe) inderdaad, werkelijk geweldig....
Leuk hoor, bedankt voor het plaatsen. Meteen maar in één keer zeven filmpjes, ik zie dat het inmiddels al bijna 1 uur in de nacht is terwijl ik het allemaal aan het bekijken ben.quote:
Dit is een geweldige bijdrage, super gedaan. Ik heb ook nog even naar de goede oude uitvoering van Emmylou Harris geluisterd, ik ben dol op retro.quote:
Seu Jorge is in de Latino wereld bekend, mij was 'ie onbekend. Af en toe dit soort covers erbij doen het topic goed. Hier covert Seu Jorge de song van David Bowie. Je kunt de zaak ook omdraaien: hier covert iemand Seu Jorge in het Portugees die het nummer van David Bowie covertquote:Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is niet echt een amateur die zomaar wat op YT heeft gezet, maar ik vind hem toch wel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |