abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110607353
Deze band schijnt bekend te zijn in Frankrijk, maar hier onbekend denk ik. In ieder geval zetten ze deze Personal Jesus cover neer die ik wel dermate goed vind dat ik 'm even bijvoeg aan dit topic

pi_110607503
Ik luister rap dus dit gaat hem niet worden :N
Je moeder
pi_110624111
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_110643445
quote:
Ze is inderdaad waanzinnig goed, dit is natuurlijk helemaal waar je op hoopt met zo'n topic als dit. Many thanks.

De meest recente covers op You Tube zijn het best, ik was ook onder de indruk van deze, ze laat duidelijk horen hoe zuiver en goed haar stem is. Volgens mij heeft ze de Franse nationaliteit, maar aan haar Engels is het niet te horen. Super hoor.

Maar de Lana del Rey cover lijkt mij haar beste (tot nu toe) inderdaad, werkelijk geweldig....
  Milf zondag 22 april 2012 @ 21:04:48 #125
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_110648241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:40 schreef nerdylittlesecrets het volgende:

En deze meisjes zijn zo jong, maar zo getalenteerd! te dope gewoon
Wauw O+ Mooie stemmen, prachtige dames en een fantastische glimlach
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_110674031
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:40 schreef Arjan4all het volgende:

[..]

Ze is inderdaad waanzinnig goed, dit is natuurlijk helemaal waar je op hoopt met zo'n topic als dit. Many thanks.

De meest recente covers op You Tube zijn het best, ik was ook onder de indruk van deze, ze laat duidelijk horen hoe zuiver en goed haar stem is. Volgens mij heeft ze de Franse nationaliteit, maar aan haar Engels is het niet te horen. Super hoor.

Maar de Lana del Rey cover lijkt mij haar beste (tot nu toe) inderdaad, werkelijk geweldig....
waanzinnig inderdaad. :) erg fijn stemgeluid :)
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_110688284
De compositie "Carry on" van Crosby, Stills, Nash and Young uit 1969 is bijzonder, apart, het is blij, je krijgt er een zomergevoel van en het is he-le-maal jaren zestig. Deze mannen weten dat met deze cover perfect over te brengen en het is zowaar Nederlands....harstikke goed gedaan en leuk kijkwerk

pi_110734502
Ik hou nooit zo van covers waarbij er eerst een voorpraatje wordt gedaan, maar na de wat melige introductie wordt deze cover van Corinne Bailey Rae's "Put your records on" zuiver gezongen en het samenspel tussen de 2 dames is erg goed. De laatste minuut, waar het nummer de hoogte in gaat zijn de stemmen een perfecte symbiose

pi_110777104
Dit is natuurlijk een ijzersterke cover van Beyonce in perfecte geluidkwaliteit en de stem is ook perfect

pi_110831122
Forget You cover, ook het gitaarspel erbij versterkt de uitvoering

pi_110874911
Z'n stem past perfect bij dit nummer. Indrukwekkende uitvoering.

vrijdag 27 april 2012 @ 22:22:10 #132
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_110887712
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef MyTiredFeet het volgende:
Meer en minder onbekend. ;)

Leuk hoor, bedankt voor het plaatsen. Meteen maar in één keer zeven filmpjes, ik zie dat het inmiddels al bijna 1 uur in de nacht is terwijl ik het allemaal aan het bekijken ben.

Bij het filmpje van de eerste dame, ik vind het gekozen filmpje meer een videoclip en geen live cover meer. Deze van haar vind ik beter bij dit topic passen en ze is zeker goed Lady Lamb the Beekeeper:

Dit nummer van Liliana Rose is wat bekender voor mij, leuke bijdrage ook:

Lissie heeft vele covers op You Tube staan. Ik vond deze (voor mij onbekende) performer het beste in de geplaatste filmpjes uitgevoerd door onbekenden. Nog een andere van haar:

De uitvoering van Robo is leuk een keer naar te kijken, maar de beste uitvoering is naar mijn smaak van Dawn Landes. Alleen van Dawn Landes kun je bij Bol.com 3 CD’s kopen, dus ze is echt wel bekend. Ik heb ook wat filmpjes van de Sweptaways bekeken, dit is behoorlijk excentriek en experimenteel allemaal, niet echt doorsnee covers

Fijn om weer wat filmpjes door anderen geplaatst te zien :)
pi_110891875
Waar je met het kijken naar You Tube filmpjes van onbekenden die covers zingen op hoopt, is dat je dat ene geweldige talent tegenkomt. Dat talent dat iets buitengewoons, iets heel bijzonders, iets adembenemends, fascinerends, geweldigs doet.

Deze studente laat dat allemaal zien, dit is de aller-aller-allerbeste cover die ik tot nu toe ben tegengekomen, ik kijk er al dagen naar en krijg er geen genoeg van, tijd om ‘m op dit briljante topic erbij te plaatsen:

Ook top…..

En deze is ook geweldig:

[ Bericht 0% gewijzigd door Arjan4all op 29-04-2012 09:19:17 ]
pi_110921598
Vandaag sta ik nog een dagje stil bij Nataly Dawn

pi_110952302
Het is zover, het is 30 april: Koninginnedag !

Vanzelfsprekend heb ik iets met een oranje tintje uitgekozen: een “cover” van prinses Maxima covert het nummer “Pumped up kicks”. Het is adembenemend mooi uitgevoerd:

Opmerking bij de foto om verwarring te voorkomen: de échte prinses Maxima rechts, de "cover" links

En omdát het zo’n goeie cover van prinses Maxima is (haar echte naam is trouwens Jayme Dee), doe ik er maar meteen nog eentje bij. Zéér de moeite van het kijken waard (tja, ook ik blijf niet ongevoelig voor al dit vrouwelijk schoon) en aan deze alom bekende song van Adele wordt een leuke jaren 50 draai gegeven. Zowel m'n oren als m'n ogen raken over deze dame maar niet uitgepraat :) Super gedaan !

pi_111005381
Van de dame die ik met Koninginnedag plaatste nog een Golden Oldie

Ter referentie de uitvoering van Bing Crosby en Doris Day, leuk om nog eens te horen

pi_111005985
Jayme Dee is hier ook bekend :) Mooie stem.
pi_111051312
Ordinary people wordt veel gecoverd, maar meestal behoorlijk slecht. Deze vond ik echter geslaagd

pi_111105513
Ik blijf nog even bij Ordinary people hangen

pi_111145533
Deze dames zijn op dreef, geweldig kijk en luisterwerk

pi_111166749
Van de dames die ik gister plaatste, doe ik er nog eentje bij. Het is namelijk spectaculair goed....

pi_111166962
I feel kinda Locrian today
pi_111178680
quote:
Dit is een geweldige bijdrage, super gedaan. Ik heb ook nog even naar de goede oude uitvoering van Emmylou Harris geluisterd, ik ben dol op retro.

Ik plaats ook deze van 'm, een heerlijke uitvoering van "After you’ve gone away" awesome antique acoustics noemt ie ze......

Het nummer werd geschreven in 1918, hierbij de uitvoering Marion Harris, na 1 minuut en 8 seconden is het refrein van bijna 100 jaar geleden nog net zo krachtig en komt het nummer helemaal uit de verf :)

Super leuk vind ik dit soort dingen
pi_111197485
Het is niet echt een amateur die zomaar wat op YT heeft gezet, maar ik vind hem toch wel bijzonder.

Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_111206515
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is niet echt een amateur die zomaar wat op YT heeft gezet, maar ik vind hem toch wel bijzonder.

Seu Jorge is in de Latino wereld bekend, mij was 'ie onbekend. Af en toe dit soort covers erbij doen het topic goed. Hier covert Seu Jorge de song van David Bowie. Je kunt de zaak ook omdraaien: hier covert iemand Seu Jorge in het Portugees die het nummer van David Bowie covert

De cover van Seu Jorge die ik nog interessanter vond is deze. Wat me nu zo aan het filmpje aanspreekt weet ik ook niet :)

pi_111254100
Ik was van plan een cover van het nummer “Feel so High” van Des’ree aan het topic toe te voegen, maar er zijn nauwelijks covers van dit nummer te vinden op You Tube. Het nummer dat tot mijn verassing heel veel wordt gecoverd van Des’ree is “Kissing you”. Verassend want dit lijkt me nogal een moeilijk nummer om te doen. Het luisteren naar vele covers van Kissing You levert dan ook een waar slagveld aan mislukkingen op, de ene cover is nog slechter dan de andere of is niet te horen door ruis en slechte opnamekwaliteit.

En toen klikte ik op deze, het kwam als een oase in de woestijn…..

pi_111311359
De belofte is dat ze er iedere week eentje gaan plaatsen. Dit is de eerste en tot nu toe de beste van de covers die ze hebben geplaatst....

pi_111342305
Een verdere verrijking van dit topic

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')