Geweldigquote:Op zondag 8 april 2007 00:20 schreef narvik het volgende:
Dit krijg je als een ADHD-er zich vergrijpt aan God only knows van de Beach Boys. Goed hoofddeksel, dat dan weer wel.![]()
Erg mooie stemquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vond deze wel grappig:
Sufjan Stevens - John Wayne Gacy Jr
quote:Op zondag 8 april 2007 00:20 schreef narvik het volgende:
Dit krijg je als een ADHD-er zich vergrijpt aan God only knows van de Beach Boys. Goed hoofddeksel, dat dan weer wel.![]()
lolquote:[b]Op woensdag 11 april 2007 16:44
deze is trouwens ook geweldig:
http://www.youtube.com/watch?v=s_4aGXTHo7w
hier spelen ze iron maiden - the trooper
vooral het meisje vooral is geniaal
Ik was ooit van mening dat God Only Knows niet coverbaar was. Ik zat fout...quote:Op zondag 8 april 2007 00:20 schreef narvik het volgende:Dit krijg je als een ADHD-er zich vergrijpt aan God only knows van de Beach Boys. Goed hoofddeksel, dat dan weer wel.![]()
Ja, en ik heb er ook al een topic over geopend.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef Arjan4all het volgende:
Vaak zitten daar hele leuke dingen tussen waar ik gehypnotiseerd naar kan zitten te kijken. Hebben jullie dat ook wel eens ?
Dus dit is eigenlijk een cover van jouw topic uit 2007quote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en ik heb er ook al een topic over geopend.
Onbekenden die op YouTube jouw favorieten zingen.
Dat filmpje staat nu op privéquote:Op zondag 8 april 2007 00:20 schreef narvik het volgende:
Dit krijg je als een ADHD-er zich vergrijpt aan Bekijk deze YouTube-video van de Beach Boys. Goed hoofddeksel, dat dan weer wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |