krab is goedquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:59 schreef De_Melkboer het volgende:
Krab?
Had het antwoord verwacht, maar nee, de binnenste en buitenste Hebriden liggen ten westen van Schotlandquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:09 schreef cafca het volgende:
de Hebriden ?
Tong zit er nogal wat zeemijlen naastquote:
Inderdaad, dan is er minder energie nodig om te ontsnappen aan de zwaartekracht.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:33 schreef DiviFilius het volgende:
zal wel te maken hebben met dat Guyana dichter bij de evenaar ligt, dan is het minder ver tot de ruimte ofzo ?
Met het antwoord dat het minder ver is tot de ruimte??quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:36 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is er minder energie nodig om te ontsnappen aan de zwaartekracht.
ik sluit de andere vraag , dat waren de Orkney Eilanden
DiviFilius +1
Stand deel 704
Der_Michael 1
Tong 1
De_Melkboer 2
Methan 1
DiviFilius 1
Nee, dichter bij de evenaarquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:38 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Met het antwoord dat het minder ver is tot de ruimte??
Ik van tevoren wel in gedachten dat ik genoegen neem met dichter bij de evenaar, vind jouw antwoord wel beter onderbouwd, maar wat vindt DVF er van?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:40 schreef ChillyWilly het volgende:
Maar over waarom dat beter is zegt hij niets... Nja, laat ook maar
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:43 schreef Yurithemaster het volgende:
caligula?
Laat lekker zo, de volgende vraag staat alquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:44 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Ik van tevoren wel in gedachten dat ik genoegen neem met dichter bij de evenaar, vind jouw antwoord wel beter onderbouwd, maar wat vindt DVF er van?
Sportief, bedanktquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:45 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Laat lekker zo, de volgende vraag staat al![]()
Jeejquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:44 schreef DiviFilius het volgende:
Yurithemaster +1
quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:49 schreef ChillyWilly het volgende:
Toto
2 kloppen waarvan een op de juiste plaatsquote:
Berkery +1quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:11 schreef Berkery het volgende:
De Congo?
Daar gaat mijn 'Americaans bandje'-hintquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:35 schreef cafca het volgende:
rowen heze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |