ik vind het genoegquote:Op zondag 8 april 2007 00:09 schreef De_Melkboer het volgende:
Ik weet dat het Ernest is, maar de acteur?
geen ideequote:Op zondag 8 april 2007 00:15 schreef De_Melkboer het volgende:
familie van Reg Varney?
In die hoek ligt het jaquote:Op zondag 8 april 2007 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
Iets met Zuid-Afrika?
Ja, ik heb ook niet om een 24 uurs staking gevraagdquote:
Hij heeft hem,quote:Op zondag 8 april 2007 22:33 schreef Plasterk het volgende:
Southwest africa people Organization
Yepquote:Op zondag 8 april 2007 22:51 schreef Plasterk het volgende:
kattenangst toch?
Belachelijkquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand over de vloer gehad die enigzins in paniek raakte toen mijn kat, die erg schuw is tegenover vreemden, aan de andere kant van de kamer in de vensterbank sprong ('Hij doet toch niks?').
Google zegt dat het van het Griekse ailouros komt, wat kat betekent uiteraard.quote:Op zondag 8 april 2007 22:57 schreef De_Melkboer het volgende:
Grappig, kende de term niet, heb wel eens gehoord dat ieder mens een instinctieve angst voor katachtigen heeft. Waar komt dat ailuro-voorvoegsel eigenlijk vandaan?
bijna, mis nog 1 woordje na 28 daysquote:Op zondag 8 april 2007 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
28 days?
Aha, bedankt, helemaal duidelijkquote:Op zondag 8 april 2007 23:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Google zegt dat het van het Griekse ailouros komt, wat kat betekent uiteraard.
Ja, helemaal grappig als je bedenkt dat die dame van zo'n felicitatiedienst was, dus per dag bij meerdere mensen over de vloer komtquote:
Wij zijn van de felicitatiedienst.quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ja, helemaal grappig als je bedenkt dat die dame van zo'n felicitatiedienst was, dus per dag bij meerdere mensen over de vloer komt![]()
En met de kat er achter is die auto zo weer gestartquote:Op zondag 8 april 2007 23:07 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Wij zijn van de felicitatiedienst.
Ku'j mooi help'n drukk'n
Kroamschudden in Mariaparochie van Herman Finkersquote:Op zondag 8 april 2007 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Huh?
OP!quote:Op zondag 8 april 2007 23:16 schreef De_Melkboer het volgende:
Hoho, 1 antwoord tegelijk, niet te enthousiast, beide niet goed maar klank komt in de buurt
Reken hem goed, het is obsidiaan, ontstaat als er weinig water in de lava zit, anders wordt het puimsteen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:18 schreef Plasterk het volgende:
obsivaan
Heiligschennisquote:Op zondag 8 april 2007 23:28 schreef LadyBlack het volgende:
Is ie dat nog niet dan? Pfff
25 aprik, jazekerquote:Op zondag 8 april 2007 23:29 schreef Plasterk het volgende:
25 aprik toch?
nee, want dit is horror (of komisch:))quote:Op zondag 8 april 2007 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
Bah. Is dat Steve Martin rechts?
En WA kopt 'm erin:quote:Op maandag 9 april 2007 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Pan's Labyrinth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |