mooie skoentjesquote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Net binnengekregen. Omdat al mijn witte SB veters vies waren heb ik er rode in gedaan. Ik vind het best tof.
[afbeelding]
Die zijn wel nice, alleen die rode veters zijn (imo) niet echt geslaagtquote:Op donderdag 12 april 2007 17:03 schreef De_Brandweer het volgende:
Net binnengekregen. Omdat al mijn witte SB veters vies waren heb ik er rode in gedaan. Ik vind het best tof.
[afbeelding]
Moet je ff Geniuz_Nerd pm-en, die weet het vast wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef booo het volgende:
Ik zoek deze [afbeelding].
Iemand misschien enig idee of die ergens in Nederland te koop zijn?
Hm, pm werkt niet bij hemquote:Op donderdag 12 april 2007 18:58 schreef Teije het volgende:
[..]
Moet je ff Geniuz_Nerd pm-en, die weet het vast wel.
haha thx heb net grote schoonmaak gehad kank de boel weer ondersmerenquote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef SHOOOTO het volgende:
nice jovink, alleen ruim je sokken eens op! Damn!![]()
Ik zag in wat foto's in het topic celebs onflateus op die kick dat het niet veel meer scheelt.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:09 schreef jovink het volgende:
jenna jameson leeft die ook nog
no shit sherlock daar zit wel wat botoxjes inquote:Op donderdag 12 april 2007 23:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zag in wat foto's in het topic celebs onflateus op die kick dat het niet veel meer scheelt.
[afbeelding]
Welke schoen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:55 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag mn ultieme grails vastgehouden en een betaalbaar bod uitgebracht. Nu ben ik zenuwachtig als een malle of het bod aangenomen wordt.
Nicequote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef -THMS het volgende:
[afbeelding]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
Mine![]()
en mijn eerste post haha![]()
Jammer dat ze net als de nieuwe atmos x nike elephant am1 al kreuken zodra je ze vastpakt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef -THMS het volgende:
[afbeelding]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
[afbeelding]
Mine![]()
Iets als Mulders?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:55 schreef thaWarhead het volgende:
Vandaag mn ultieme grails vastgehouden en een betaalbaar bod uitgebracht. Nu ben ik zenuwachtig als een malle of het bod aangenomen wordt.
Precies. Maar wel foto's posten als je ze binnen hebt. En heb je je sneakers van flightclub uit NY al binnen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:18 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, veel exclusiever. Ga niet te veel hints droppen, misschien doktert iemand het uit en gaat ie t me lastig maken.
Nee, geen idee wat er aan de hand is. Dude die m gestuurd heeft is legit en ik heb foto's van de schoenen en het bonnetje van het postkantoor dus ze zijn echt onderweg, maar ze hadden hier rond woensdag moeten zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:20 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies. Maar wel foto's posten als je ze binnen hebt. En heb je je sneakers van flightclub uit NY al binnen?
Zijn het Nikes? Vans?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:55 schreef thaWarhead het volgende:
Huf - Golddigger Trainer?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:54 schreef thaWarhead het volgende:
Zijn SB's
Nee. Het is ook geen 1st of 2nd series SB. En nu hou ik mn mond erover.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:59 schreef Cloud_SB het volgende:
Het zijn.....................lows.
of niet?
Subzero in Amsterdam had de gekleurde nog liggen, weet niet of ze deze ook nog hadden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:11 schreef revolutionx het volgende:
net een weekie binnen. bestelt bij flatspot.com had ze binnen 3 dagen in huis. betaling met CC.
[afbeelding]
[afbeelding]
klootzak die heb ik al een week, voordat ze in de winkels lagenquote:Op vrijdag 13 april 2007 00:12 schreef -THMS het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mine![]()
die zijn mooi maar die broek is beetje te wijd voor die schoenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:11 schreef revolutionx het volgende:
net een weekie binnen. bestelt bij flatspot.com had ze binnen 3 dagen in huis. betaling met CC.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is echt niet te wijd.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:59 schreef Dirkmaat het volgende:
[..]
die zijn mooi maar die broek is beetje te wijd voor die schoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |