Nóg beter? Hoe goed vind je die Duitser dan?quote:Op maandag 9 april 2007 00:13 schreef WEST het volgende:
Hamiltonik durf hem wel aan. Lewis Hamilton wordt nog beter en vaker wereldkampioen dan die duitser
![]()
Ben en blijf geen fan van McLaren, maar eerlijk is eerlijk, ze hadden hun zaakjes uitstekend op ordequote:
Het was een erg strakke race van de McLarens.quote:Op maandag 9 april 2007 00:31 schreef Bruce117 het volgende:
Ben en blijf geen fan van McLaren, maar eerlijk is eerlijk, ze hadden hun zaakjes uitstekend op orde![]()
please dont feed the trollquote:Op maandag 9 april 2007 00:27 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nóg beter? Hoe goed vind je die Duitser dan?
Daar zijn wekkers voor om optijd wakker te wordenquote:Op maandag 9 april 2007 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en toen werd ik om kwart voor 10 wakker![]()
echt jammer. laatste 20 rondjes wel gezien
Daat heeft ook te maken met de downtime en de komst van het IRC kanaal .quote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef Sally het volgende:
Ik geloof niet dat er ooit een race is geweest met slechts 2 topics....
Helaas was fok downquote:Op maandag 9 april 2007 13:41 schreef Sally het volgende:
Ik geloof niet dat er ooit een race is geweest met slechts 2 topics....
Had ik dat geweten...quote:Op maandag 9 april 2007 14:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daat heeft ook te maken met de downtime en de komst van het IRC kanaal .
Daar was het vrij bedrijvig iig.
zie onderaan de openingspostquote:
ja, ik HAD t wel gelezen... maar ja lezen en doen, he???quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Beter zondag alweer grandprix, deze ga ik zeker niet missen
nee die is er nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er nog geen topic voor de volgende GP?? Die is al over 3 dagen
tis wachten op Sanger voor de tekst. die zou hij mij van het weekend al sturenquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er nog geen topic voor de volgende GP?? Die is al over 3 dagen
En diezelfde tekst heb ik je gisteren om 16.20 gestuurd. Ik heb thuis momenteel geen pc op stroom staanquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:23 schreef WEST het volgende:
[..]
tis wachten op Sanger voor de tekst. die zou hij mij van het weekend al sturende rest is zo goed als klaar.
Tis klote die back to back races
op z'n vroegst donderdag vrees ik.
Ja, t word zelfs uitgezonden in HD en WideScreen.. Zo staat ie vaak ook op het net, van ITV.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
HD uitzendingen ? lijkt het
hmz..., wel naar het goeie adresquote:Op woensdag 11 april 2007 08:59 schreef sanger het volgende:
[..]
En diezelfde tekst heb ik je gisteren om 16.20 gestuurd. Ik heb thuis momenteel geen pc op stroom staanvandaar de vertraging.
Je Montoya fan adres, waar je ook op MSNedquote:Op woensdag 11 april 2007 16:57 schreef WEST het volgende:
[..]
hmz..., wel naar het goeie adresik pm de goeie adres wel ff
Aj, had ie helemaal een kloon aangemaakt, en nu verraad je hemquote:Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Je Montoya fan adres, waar je ook op MSNed
Shit, zie editquote:Op woensdag 11 april 2007 18:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Aj, had ie helemaal een kloon aangemaakt, en nu verraad je hem![]()
dat is puur alleen voor msnquote:Op woensdag 11 april 2007 17:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Je Montoya fan adres, waar je ook op MSNed
De tekst is erquote:Op woensdag 11 april 2007 21:21 schreef Vitalogy het volgende:
Op dit tempo zijn we al in Europa als die tekst er is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |