Django Reinhardt (http://nl.wikipedia.org/wiki/Django_Reinhardt)quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:08 schreef Noli. het volgende:
Djenga.. Eerste waar ik aan moest denken was dat spelletje.. Jenga
[afbeelding]
Django, zo heet dat zoontje van Idol-Boris toch ook? Die was toch vernoemd naar één of andere beroemde (jazz)muzikant?
Fenna en Tinke vind ik allebei wel leuk.
Minke.. Zo heet mijn moeders vriendinnetje van vroeger. (Moeder van vriend en vriendin van me en later mijn eigen achterbuuf) Ergens flitst er dan steeds manke door m'n hoofd..
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:53 schreef texelonia het volgende:
Bij Mink moet ik ook altijd aan 'verminkt' denken, bij Minke al iets minder maar dan denk ik aan Mink en dan denk ik alsnog aan verminkt
Kalle doet me aan Kale denken. Of Malle. Malle Kalle
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:53 schreef texelonia het volgende:
Bij Mink moet ik ook altijd aan 'verminkt' denken, bij Minke al iets minder maar dan denk ik aan Mink en dan denk ik alsnog aan verminkt
Kalle doet me aan Kale denken. Of Malle. Malle Kalle
't Is jiddisch voor bruid. Dat kán natuurlijk wel een dom wijf zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Hm, een ''kalle'' is toch een dom wijf?
Ik zie net dit op de felicitatie site van het koninklijk huis staan:quote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef piglet het volgende:
Omdat het een aankondiging was van de opa en oma, heb ik een klein beetje hoop dat zij verkeerd het hebben verstaan/opgeschreven en dat het Caitlin was ipv Gaitlin...
quote:Beste Prins Willem Alexander en Prinses Maxima. Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie derde dochter. Wij hadden gehoopt op de zelfde dag te bevallen. Wij kregen onze dochter op 5 april. Haar naam is Gaitlin Love. Heel veel geluk en gezondheid gewenst. Fam. Ebbink
Miranda Ebbink - 10-04-2007, 10:49 uur
In 't Kirchröadsj. Ik had ooit een collega die altijd ging bellen om met haar moeder in Kerkrade te kallenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:40 schreef bixister het volgende:
ik dacht wel dat kalle(n) praten betekende in welke taal/dialect dan ook. (vandaar raaskallen, toch?)
goed gespot jelly!quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:47 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ik zie net dit op de felicitatie site van het koninklijk huis staan:
[..]
dus toch geen spelfout van opa en oma..
(en ja, ik weet het.. vrij sneu om zo'n felicitatie site te lezen, maar er staan echt geweldige berichten tussen: "nu maar hopen dat de 4e wel een jongetje wordt he??")
Tinka lijkt te veel op Tonkaquote:Op dinsdag 10 april 2007 17:05 schreef Bass-Miss het volgende:
Tinka vind ik heel erg leuk voor een klein meisje, maar dan weer minder voor een volwassen vrouw...
Fenna...mooie naam, goed overal te gebruiken ook nog, van Rusland tot de USA etc etcquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:58 schreef Liatris het volgende:
Wat vinden jullie van de namen Fenna en Tinke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |