"Hij begonquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:55 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Uh kijk naar je eigen vriendjes, die begonnen erover![]()
Ik kwam hier niet etteren, ik verdedigde notabene jullie voorzitterquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:02 schreef Riro het volgende:
[..]
"Hij begon"
Als jij hier niet kwam etteren, hoeven zij ook niet over je te zeuren.
En toen was het rustigquote:Op zaterdag 7 april 2007 17:07 schreef RayMania het volgende:
En vanaf nu weer over Ajax.
heh NEC is altijd mijn 2de club naast Ajax, mijn roots zijn nijmeegs :pquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:05 schreef F1Bas het volgende:
Vanavond voor één keer, hup NEC
niet doen...als we te makkelijk gaan denken gaat het foutquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:19 schreef denthemen het volgende:
Come on NEC dan maar, morgen verwacht ik overigens een makkelijke winst
Nog een uurtjequote:Op zaterdag 7 april 2007 18:58 schreef Silenus het volgende:
Nog 30 minuten voor (zo voelt het) de kampioenswedstrijd.
Winst voor NEC is kampioenschap voor Ajax. Zo voel ik het.
COME ON NEC!!
Zal echt een wonder zijn mocht NEC winnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:58 schreef Silenus het volgende:
Nog 30 minuten voor (zo voelt het) de kampioenswedstrijd.
Winst voor NEC is kampioenschap voor Ajax. Zo voel ik het.
COME ON NEC!!
Inderdaad, ik ga 'gewoon' van een overwinning voor PSV uitquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zal echt een wonder zijn mocht NEC winnen.
Idd. Maar goed, we gaan gezellig kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:08 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zal echt een wonder zijn mocht NEC winnen.
Hoe ga je kijken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
Bier staat al koud. Heb even flink uitgepakt en wat Sushi als side-snack klaarstaan. Wat een feest!
tele2 via planet.nl @ PC.quote:
Ohja, fuck. Voor niks m'n eten als een gek naar binnen zitten stouwen.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja, fuck. Voor niks m'n eten als een gek naar binnen zitten stouwen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ohja, fuck. Voor niks m'n eten als een gek naar binnen zitten stouwen.
?quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Aanvoerder, we verwachten wel een gedetailleerd verschil straks he
Heel logisch ja.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:50 schreef Nega het volgende:
Dus we zullen dit weekend denk ik niet inlopen en een dus grotere kans op het kampioenschap maken.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:50 schreef Nega het volgende:
Dus we zullen dit weekend denk ik niet inlopen en een dus grotere kans op het kampioenschap maken.
Ok, dan ga ik toch maar een filmpje kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 19:55 schreef twi het volgende:
Iedereen gaat kijken en is benieuwd, en dus wint PSV gewoon vrij simpel.
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik zit er ook klaar voor. Maar ik verwacht een overwinning voor psv. Dan valt het nooit tegen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Niet te vroeg juichen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Houd van een lijntje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |