quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:36 schreef KritischeMassa het volgende:
wat ein lueck verkapt larissa topiek
wordt het toch nog ein leucke ochtend
mijn jeugd wat doe jequote:
wie?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vol spuiten met zaad en bezwangeren.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding]
http://www.imdb.com/name/nm0004997/
Jakkes!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
[afbeelding]
is ze dat nou echt ?quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:30 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]![]()
wtf...
Sabrina the pregnant witch![]()
[afbeelding]
gelukkig maarquote:20051023
Dat kan je in principe ook zeggen van Kellyquote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef hele_nare_user het volgende:
Ze ziet er best wel nueckbaar uit op diefoto in de OP
Die Wup in ieder geval welquote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef Nappeklapperapper het volgende:
[..]
Dat kan je in principe ook zeggen van Kelly
[afbeelding]
dadelijk zet snakey hier een slot opquote:Op maandag 9 april 2007 20:04 schreef Ladidadida het volgende:
Haha, spanneeeeeend!
Ik verwacht het wel jaquote:Op maandag 9 april 2007 20:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
dadelijk zet snakey hier een slot op![]()
Nu zijn wel meer dingen groter dan alleen haar neusquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Puddytat het volgende:
en hoe is het afgelopen met Blossem?
Dat meisje met die enorme neus??
Daar ben ik dan wel weer benieuwd naar....
[afbeelding]
![]()
wie blossom , Clarissa of Snakey?quote:
[afbeelding]
We moeten een goed baggertopic hebben met een goeie OP..quote:
Tue 10 April 2007 00:46u door BaajGuardianquote:Hey, je ouders wilden je eigenlijk niet meer onderhouden en hebben je toen maar in het ggz geplaatst he? en daarna zijn ze overleden.
WAT ONTZETTEND ZIELIG VOOR JE JOH.
En dan nog haat heel fok je, hoe zou dat toch komen.
Ik denk dat ik de kinderbescherming voor dat meisje van je ga bellen want ik kan als burger van de staat der nederlanden er niet op toezien dat een vreselijk psychopaat wijf als jij een kind opvoed (of eigenlijk, ..niét opvoed)
Oh en, ja dat ga ik echt doen ja.
Je ziet ze vanzelf wel voor de deur staan, gestoorde.
(en je ip is ook al getraceerd)
di 10 april 2007 00:47u door BaajGuardianquote:Zal ik je ip maar op een hackers forum zetten trouwens?
Hebben ze ook weer wat te doen
di 10 april 2007 00:48u door BaajGuardianquote:Weet je wat ik doe, ik stuur even een mail naar die yvonne de pedo hunter, dat ze je naam toevoegen..
Ik weet wel wat jij doet met je dochter, smerige psychopaat.
Ik haal echt de kinderbescherming erbij nu, jij bent gestoord!
di 10 april 2007 00:48u door BaajGuardianquote:Ik heb wat meer informatie over jou mevrouwtje, nu weet ik weer wat meer over je, handig he contacten.
Jij gaat de bak in.
Tue 10 April 2007 00:49u door BaajGuardianquote:Politie is ingelicht, ik zou me maar verstoppen als ik jou was.
quote:Ben je er nog? ik zou de biezen maar pakken, kinderbescherming en politie hebben al je info nu.
Ik stuur wel een kaartje
Geen dank trouwens, ik doe het voor de samenleving![]()
en niet in ONZ, maar in andersubforum . Probeer het ens in R & Pquote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We moeten een goed baggertopic hebben met een goeie OP..
zeg zoutuh, dit is een topic waar je helemaal niks mee te maken hebtquote:
En gunt ons een blik in haar diepste gevoelens.quote:
ja net zoals moevuhquote:Op maandag 9 april 2007 20:17 schreef Strychnine het volgende:
zeg, zoutuh
Dat deed me even hardop lachen. Was dat limburgs? Zo ja, mogen ze dat ook hier in het Westland invoeren
Ik kan er niets aan doenquote:Op maandag 9 april 2007 20:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We moeten een goed baggertopic hebben met een goeie OP..
Je hebt iig je best gedaan voor ons. Bedankt KMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |