Best bizar. Alweerquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:07 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Bakken en braden volgend weekend![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:24 schreef indahnesia.com het volgende:
owh.. er komt onweer vanuit het westen en een donkere lucht vanuit het oosten. en ze komen inderdaad samen hierboven ongeveer. Gebeurd wel vaker, maar niet op zo'n schaal als ik nu zie.
Vast wel weer wervelwinden zodadelijk. Hopelijk NIET hier rechtboven.
quote:vrijdag 13 april tot en met maandag 16 april 2007
Circa 80% kans op zonnig, droog en warm tot zeer warm weer met middagtemperatuur rond 22 graden.
Bron: KNMI
alles is relatief; hier noemen ze 22 graden koud zelfs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]![]()
In de zomer noemen ze 22 graden 'mild' ofzo.
Ja maar daar komt de maximum temperatuur nauwelijks onder de 30°C.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
alles is relatief; hier noemen ze 22 graden koud zelfs.
lang niet altijd hoor.. deze stelt tot nu toe niets voor, 1 mm neerslag in 10 minuten, wat onweer.. nah.. heb ik in Nederland ook vaak gehad.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:51 schreef DemonRage het volgende:
Een simpele regenbui daar in Indonesië is toch wel een stukkie groter denk ik.
Ook relatief
[..]
Ja maar daar komt de maximum temperatuur nauwelijks onder de 30°C.
gelukkig niet nee inderdaad, anders ging ik morgen winterjassen verkopen hierquote:Ja maar daar komt de maximum temperatuur nauwelijks onder de 30°C.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:08 schreef Smoked het volgende:
weer-film tip voor vanavond jongens: Twister om 20:00 op Veronica!
nah, last heb ik er over het algemeen niet van op soms eens een muggenbult na.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:03 schreef DemonRage het volgende:
Ach alles heeft zo z'n voor-en nadelen. Hier in Nederland heb je een aantal maanden zonder irritant rondvliegend ongedierte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |