Dat verwacht ik ook wel, daarom hoop ik iets andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die draaien ze zelden.... zal wel Maid of Orleans of Forever live and die worden.
ja, helaas....quote:
Oh, dat zeker. Niets mis met OMD hoorquote:
Op die nare Loveshack na dan. Da's samen met the 4 Nonblonds toch wel de meest gedraaide plaat op 3FM.quote:
Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:51 schreef Ace1 het volgende:
Bij 3FM zullen ze wel geen nummers hebben van The Shins?
Maar verder maakt Claudia een der leukste programma's op 3FMquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dat voor poep wat Claudia nou draait?
Een of andere verkrachting van een Supertramp nummer!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar verder maakt Claudia een der leukste programma's op 3FM![]()
Hmm volgens mij vind u mvr. de Breij niet amusant!quote:
U weet uw woorden op een treffende wijze te kiezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Hmm volgens mij vind u mvr. de Breij niet amusant!
Neuh (Claudia presenteert (mede)quote:Ilse live.. best aan te horen. Gaat er zondag nog iemand naar Paradiso trouwens?
Raak ik u daarmee enigsinds in het hart, mede dat was niet mijn intentie..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
U weet uw woorden op een treffende wijze te kiezen.
[..]
Neuh (Claudia presenteert (mede)). Ilse is
![]()
.
Liever dat danquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
onder het genot van de radio weer een essay schrijven
dat is waar, heb al 500 woordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan
"onder het genot van de radioweer een essay schrijven"
Daar is 'ie weer !quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:03 schreef -Hans- het volgende:
C-Mon & Kypski - Make My Day ! Yeaaaaah, die plaat ga ik steeds beter en beter vinden!![]()
Er zit veel power in de plaat, daar hou ik wel van.![]()
Wie maakt deel 96 aan?quote:Een bijzondere aflevering vanavond van MetMichiel: we gaan uitzenden vanuit Snowworld om te wennen aan radiomaken in de kou. Het is slechts een begin want slechts 5 graden onder nul tegenover mogelijk min 35 op de Noordpool, maar soit. Na de reguliere uitzending gaan we, net als een maand geleden bij de ijsberen, door met een internet-uitzending op Noordpool.FM met beeld en geluid tot een uurtje of twee vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |