K3 is voor meisjesquote:Op maandag 9 april 2007 20:47 schreef Sirolf het volgende:
Ik zie dat jongetje dat nu aan de telefoon is ertoe in staat om K3 aan te vragen...
Die ouders hebben hem goed opgevoedquote:Op maandag 9 april 2007 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Een jongetje met een goede smaak, The Automatic - Monster.
Is it a badeend? Is it a badeeeeeeeeend?
Zolang ze het maar niet Donald of Katrien noemen.quote:Op maandag 9 april 2007 21:07 schreef borisz het volgende:
Ze zijn al getrouwd, dus nu volgt waarschijnlijk binnenkort een koter![]()
MIckey of anders geschreven mikki, tenminste dat stond in de brief in de DD, iemand noemde de koter mikki naar Mickey Mousequote:Op maandag 9 april 2007 21:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zolang ze het maar niet Donald of Katrien noemen.
dan wacht er nog een andere schone taak voor jequote:Op maandag 9 april 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Helaas, mijn request is niet gedraaid...
Dan ooit maar weer eens opnieuw proberen.
Rustig maar hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 22:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dan wacht er nog een andere schone taak voor je
Fragmentje nodig?quote:Op maandag 9 april 2007 22:26 schreef Ace1 het volgende:
Mijn zus kwam vanmiddag op 3FMZe had Pink aangevraagd en werd opgebelt.
Heb ik wel een tijdstip nodig.quote:
You're welcome.quote:Op maandag 9 april 2007 22:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
thanks!
Tussen half 3 en 3....Ze heet Lotte...quote:Op maandag 9 april 2007 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik wel een tijdstip nodig.
[..]
You're welcome.
quote:Op maandag 9 april 2007 22:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
http://youtube.com/watch?v=zY7TqYF-fnQ
Kut?!?!?!?! Ik vind 'm geweldig!quote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
De nieuwe plaat van Krezip vind ik trouwens om te janken zo kut. Waarom is dat misbaksel megahit?
Hier is 'ie: http://www.zshare.net/aud(...)equest_pink-mp3.htmlquote:
Hej Sirolf, heb jij nog een berichtje van Maricha/Michiel gehad toen je zo'n banner op je site had gezet? Heb Michiel dus een mailtje gestuurd en heb in dit topic nog gevraagd of het mailtje was aangekomen, maar daar is geen reactie op gekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kut?!?!?!?! Ik vind 'm geweldig!
[..]
Hier is 'ie: http://www.zshare.net/aud(...)equest_pink-mp3.html
Tnx man hahahaha!quote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kut?!?!?!?! Ik vind 'm geweldig!
[..]
Hier is 'ie: http://www.zshare.net/aud(...)equest_pink-mp3.html
Ja, een dag later kreeg ik een mailtje van Maricha dat ik er 50 punten bij had gekregen. Had gemailt naar michiel@noordpool en michiel@3fm, waarbij Maricha opmerkte dat ze beiden waren aangekomen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej Sirolf, heb jij nog een berichtje van Maricha/Michiel gehad toen je zo'n banner op je site had gezet? Heb Michiel dus een mailtje gestuurd en heb in dit topic nog gevraagd of het mailtje was aangekomen, maar daar is geen reactie op gekomen.Het mailadres op de site van Noordpool FM klopt namelijk niet, althans die van Michiel..
Thanks! heb het mailtje gewoon nog een keer verstuurd aan michiel@noordpool.fm.. Zal nu wel aangekomen zijn.quote:Op maandag 9 april 2007 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, een dag later kreeg ik een mailtje van Maricha dat ik er 50 punten bij had gekregen. Had gemailt naar michiel@noordpool en michiel@3fm, waarbij Maricha opmerkte dat ze beiden waren aangekomen.
K3quote:
Jaqueline is geilquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:45 schreef cosmick het volgende:
En jawel. Krezip, hoe kan het ook anders.![]()
![]()
Die draaien ze zelden.... zal wel Maid of Orleans of Forever live and die worden.quote:
Dat verwacht ik ook wel, daarom hoop ik iets andersquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die draaien ze zelden.... zal wel Maid of Orleans of Forever live and die worden.
ja, helaas....quote:
Oh, dat zeker. Niets mis met OMD hoorquote:
Op die nare Loveshack na dan. Da's samen met the 4 Nonblonds toch wel de meest gedraaide plaat op 3FM.quote:
Zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:51 schreef Ace1 het volgende:
Bij 3FM zullen ze wel geen nummers hebben van The Shins?
Maar verder maakt Claudia een der leukste programma's op 3FMquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat is dat voor poep wat Claudia nou draait?
Een of andere verkrachting van een Supertramp nummer!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Maar verder maakt Claudia een der leukste programma's op 3FM![]()
Hmm volgens mij vind u mvr. de Breij niet amusant!quote:
U weet uw woorden op een treffende wijze te kiezen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:40 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Hmm volgens mij vind u mvr. de Breij niet amusant!
Neuh (Claudia presenteert (mede)quote:Ilse live.. best aan te horen. Gaat er zondag nog iemand naar Paradiso trouwens?
Raak ik u daarmee enigsinds in het hart, mede dat was niet mijn intentie..quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
U weet uw woorden op een treffende wijze te kiezen.
[..]
Neuh (Claudia presenteert (mede)). Ilse is
![]()
.
Liever dat danquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
onder het genot van de radio weer een essay schrijven
dat is waar, heb al 500 woordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Liever dat dan
"onder het genot van de radioweer een essay schrijven"
Daar is 'ie weer !quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:03 schreef -Hans- het volgende:
C-Mon & Kypski - Make My Day ! Yeaaaaah, die plaat ga ik steeds beter en beter vinden!![]()
Er zit veel power in de plaat, daar hou ik wel van.![]()
Wie maakt deel 96 aan?quote:Een bijzondere aflevering vanavond van MetMichiel: we gaan uitzenden vanuit Snowworld om te wennen aan radiomaken in de kou. Het is slechts een begin want slechts 5 graden onder nul tegenover mogelijk min 35 op de Noordpool, maar soit. Na de reguliere uitzending gaan we, net als een maand geleden bij de ijsberen, door met een internet-uitzending op Noordpool.FM met beeld en geluid tot een uurtje of twee vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |