Je bent er iig eerlijk over.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:46 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
gemiddeld loopt zo`n land 50 jaar achter op het westen en dat willen we idd zo houden.
Is het eerlijk nee, is het verstandig ja![]()
En van wie hebben we die informatie gekregen dat ze rakketten hebben die een bereik hebben van rond de 1600 kilometer?quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
men maakt iran goede progressie met de rakketten die ze hebben ik dacht dat ze griekenland net konden raken
betrouwbare bron of van onze verslaggeverquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En van wie hebben we die informatie gekregen dat ze rakketten hebben die een bereik hebben van rond de 1600 kilometer?
Diezelfde bron die ons verteld heeft over die verplaatsbare wmd labratoriaquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
betrouwbare bron of van onze verslaggever![]()
En dat al in 1997, en nog steeds heeft iran die raketten niet. Maar we blijven maar alle leugens die ons verteld worden geloven.quote:
nee volgens mij het iraanse persbureau zelf was iets met de shahab 3 of zo ietsquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Diezelfde bron die ons verteld heeft over die verplaatsbare wmd labratoria![]()
Of de bron die verteld heeft over de rakketten die irak zou gehad hebben en ook ons geraakt zou kunnen hebben![]()
[..]
En dat al in 1997, en nog steeds heeft iran die raketten niet. Maar we blijven maar alle leugens die ons verteld worden geloven.![]()
Dan is opeens het iraanse persbureau wel een betrouwbare bron maar als men andere berichten de wereld in gooit dan klopt het opeens niet. Nogal een selectieve nieuwsgaring zou ik dat willen noemen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
nee volgens mij het iraanse persbureau zelf was iets met de shahab 3 of zo iets
ach volgens mij staat het ook op globaldefense.org een vrij accurate site over de militaire hardware van een landquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan is opeens het iraanse persbureau wel een betrouwbare bron maar als men andere berichten de wereld in gooit dan klopt het opeens niet. Nogal een selectieve nieuwsgaring zou ik dat willen noemen.![]()
ligt eraan wat voor soort nieuws positief nieuws over iran is betrouwbaarder vanuit andere bronnen negatief nieuws is het iraanse persbureau beterquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan is opeens het iraanse persbureau wel een betrouwbare bron maar als men andere berichten de wereld in gooit dan klopt het opeens niet. Nogal een selectieve nieuwsgaring zou ik dat willen noemen.![]()
Jaja, uranium groeit aan bomen. Je hoeft het alleen maar te plukken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 08:29 schreef Frezer het volgende:
[..]
. Dit verhaal is quatsch idd. Voorlopig is het dé methode om stroom op te wekken zonder dat er co2 wordt geproduceerd.
Inderdaad, daarvoor mijn respect. Maar ik geloof toch niet helemaal dat het verstandig is. Je maakt met een dergelijke houding namelijk geen vrienden (dat is nog tot daar aan toe) en wel vijanden (en dat geeft alleen maar trammelant).quote:
correctie wel dus.... shahab 3quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:26 schreef Basp1 het volgende:
En dat al in 1997, en nog steeds heeft iran die raketten niet. Maar we blijven maar alle leugens die ons verteld worden geloven.![]()
het wordt pas echt trammelant als die vijanden geavanceerde wapens hebben, gelukkig valt dat bij iran nog mee. laten we dat vooral zo houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvoor mijn respect. Maar ik geloof toch niet helemaal dat het verstandig is. Je maakt met een dergelijke houding namelijk geen vrienden (dat is nog tot daar aan toe) en wel vijanden (en dat geeft alleen maar trammelant).
Iran is nooit een oorlog begonnen, als je kijkt naar de VS ben je morgen nog niet klaar...quote:Op woensdag 18 april 2007 00:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het wordt pas echt trammelant als die vijanden geavanceerde wapens hebben, gelukkig valt dat bij iran nog mee. laten we dat vooral zo houden.
Ik vind bermbommen en zelfmoordenaars niet echt geavanceerd. Maar ze geven wel trammelant.quote:Op woensdag 18 april 2007 00:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
het wordt pas echt trammelant als die vijanden geavanceerde wapens hebben, gelukkig valt dat bij iran nog mee. laten we dat vooral zo houden.
jazeker maar stel je voor dat zo`n zelfmoordenaar controlle krijgt over een nuke (op welke manier dan ook)quote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vind bermbommen en zelfmoordenaars niet echt geavanceerd. Maar ze geven wel trammelant.
Ik bedoel dan op militair gebied he, op energie gebied zou het me een worst zijn voor mijn part bouwen we een reactor in iran die alleen voor energie gebriukt kan worden dat is mij best.quote:
je maakt beiden vergeet niet dat het dan verder gaat dan alleen iran als iran er 1 heeft wil de rest van de regio er ook 1 en dat zie je ook terug komen in het opnieuw opstarten van de kern"energie"programma`s daar.quote:Op dinsdag 17 april 2007 23:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Inderdaad, daarvoor mijn respect. Maar ik geloof toch niet helemaal dat het verstandig is. Je maakt met een dergelijke houding namelijk geen vrienden (dat is nog tot daar aan toe) en wel vijanden (en dat geeft alleen maar trammelant).
in vergelijking met een tank valt het nogal mee of een kruisraketquote:Op woensdag 18 april 2007 02:00 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik vind bermbommen en zelfmoordenaars niet echt geavanceerd. Maar ze geven wel trammelant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |