abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 april 2007 @ 17:29:35 #221
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48325857
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_48327954
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:59 schreef AryaMehr het volgende:
Laten we het nederlands houden jongens dat is wel zo netjes.
kijk. mijn vriend aryamehr. ik had je gemist.
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
pi_48333607
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 16:49 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

9karetim dadash khak zire patim ok en nu NL
Wij zijn jouw dienaar. wij zijn het stof onder je voet.
Maar dadash kan ik niet thuisbrengen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 14 april 2007 @ 22:02:23 #224
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_48334050
Ligt dat vliegdek bootje er inmiddels ?
pi_48335346
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Only by great risks can great results be achieved.
an Achaemenian, a Persian, son of a Persian, an Aryan, having Aryan lineage...
pi_48335387
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:43 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]
ja klopt mooie vertaling alhoewel dienaar wel erg raar klinkt , dadash betekent broeder
pi_48335789
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:45 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

ja klopt mooie vertaling alhoewel dienaar wel erg raar klinkt , dadash betekent broeder
Vertaling klinkt soms wel erg plechtig ja. Als heel ouderwets Nederlands: Uw bereidwillige dienaar, uit literatuur van 100 jaar geleden. Ik vind dat ta'arof wel mooi, alleen ken ik nog niet alle formules.
Bedankt, dus. Dast-e dard nakonad.

Wat me dan weer wel verbaast: -et- betekent toch jouw, enkelvoud of de onbeleefde vorm. Terwijl -im het meervoud is, dus de beleefde of afstandelijke vorm.
Ik zou meer verwachten: 9karetaanam: ik ben Uw dienaar
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_48335894
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 22:58 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vertaling klinkt soms wel erg plechtig ja. Als heel ouderwets Nederlands: Uw bereidwillige dienaar, uit literatuur van 100 jaar geleden. Ik vind dat ta'arof wel mooi, alleen ken ik nog niet alle formules.
Bedankt, dus. Dast-e dard nakonad.
Zo zo, waar heb je zo goed farsi geleerd ... maar btw beter ontopic blijven..
pi_48335925
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 21:50 schreef Kees22 het volgende:

[..]

wtf? LOL. mooie vertaling
I am Darius the Great King, King of Kings, King in Persia, King of countries, son of Hystaspes, grandson of Arsames, an Achaemenian.
  zaterdag 14 april 2007 @ 23:04:16 #230
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_48335949
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ergens vindt ik het gek dat het machtigste leger ter wereld niets eens 2 onderontwikkelde landjes aan kan.
Je kunt het ook omdraaien, die landen zo achterlijk en de inwoners zijn zo babaars dat geen bezetter ze kan civiliseren.
pi_48335958
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:02 schreef PrinceOfPerzia het volgende:

[..]

Zo zo, waar heb je zo goed farsi geleerd ... maar btw beter ontopic blijven..
Ja, sorry, je hebt gelijk. Een andere plaats zoeken?
pi_48336111
quote:
:
Op vrijdag 13 april 2007 10:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ergens vindt ik het gek dat het machtigste leger ter wereld niets eens 2 onderontwikkelde landjes aan kan.
Ligt er ook een beetje aan, wat je onder "aankunnen" verstaat. Zoals in een ander onderwerp iemand schreef: wat is het nut van een DaisyCutter op een autobom in Bagdad? Alles platgooien is natuurlijk niet zo'n probleem. Moord en doodslag zaaien kan iedereen. Maar dan?

En Iran is groot hoor, dat krijg je met de atoombommen van de VS niet eens plat en wat dan: de wereld onder de fall-out?
pi_48337459
schiet nog niet echt op...
verdorie hey
Life sucks
pi_48340819
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ligt er ook een beetje aan, wat je onder "aankunnen" verstaat. Zoals in een ander onderwerp iemand schreef: wat is het nut van een DaisyCutter op een autobom in Bagdad? Alles platgooien is natuurlijk niet zo'n probleem. Moord en doodslag zaaien kan iedereen. Maar dan?

En Iran is groot hoor, dat krijg je met de atoombommen van de VS niet eens plat en wat dan: de wereld onder de fall-out?
de VS heeft genoeg nukes om de hele wereld te vernietigen hoor, dat willen we natuurlijk niet maar dat terzijde.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 15 april 2007 @ 09:28:54 #235
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48341645
quote:
Iran wil twee nieuwe kerncentrales

TEHERAN - Iran wil twee nieuwe kerncentrales bouwen in de stad Bushehr. Binnen enkele dagen zullen de autoriteiten een aanbesteding openen voor de bouw waarop geďnteresseerden zich kunnen inschrijven.

Dat heeft een functionaris van de Iraanse organisatie voor Atoomenergie zondag gezegd. Op dit moment wordt er in Bushehr al gewerkt aan de bouw van de eerste kerncentrale van het land, die wordt gebouwd met Russische hulp.
bron
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_48341658
Volgens mij wil iran oorlog
There are only two pains in life. The pain of discipline and the pain of regret.
pi_48342173
quote:
Op zondag 15 april 2007 09:30 schreef Steenarend het volgende:
Volgens mij wil iran oorlog
waarom werken jullie kerncentrale 24 uur? en waarom mogen wij er niet maken. stop met stoere praatjes. IAEA controleert de kerncentrales in de EU eens niet.
  zondag 15 april 2007 @ 14:36:47 #238
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_48347847
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef Kees22 het volgende:

[..]

heb mijn post al aan gepast.

maar
Ze kunnen de wereld 3x plat nuken dan moet iran geen probleem zijn
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zondag 15 april 2007 @ 14:37:50 #239
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_48347872
quote:
Op zondag 15 april 2007 10:16 schreef persian2008 het volgende:

[..]

waarom werken jullie kerncentrale 24 uur? en waarom mogen wij er niet maken. stop met stoere praatjes. IAEA controleert de kerncentrales in de EU eens niet.
wel maar is niet echt nodig elk westers land kan binnen een week of 2 een atoombom produceren als het moet die hebben daar geen 25 jaar voor nodig
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_48348727
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

wel maar is niet echt nodig elk westers land kan binnen een week of 2 een atoombom produceren als het moet die hebben daar geen 25 jaar voor nodig
25 jaar? wat praat jij man? mischien heeft iran op dit moment al kernwapens. JE WEET MAAR NOOIT.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')