Ik geef Eric groot gelijk, laat dat stel maar een ander plekje opzoeken als ze privacy willen. Ik vind het al heel wat dat Eric nog zo positief reageert, hij had ook kunnen zeggen: Lieke je komt hier toch om te werken?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:08 schreef Clank het volgende:
Eric is wakker.. hij 'zou' nu ook de kamer uit kunnen gaan om Huub en Lieke wat privacy te geven. Maar dit is typisch Eric die blijft er zeker bij liggen... heel irritant!
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:09 schreef Phaeton het volgende:
" ik heb echt zin om jou uit elkaar te trekken "
Hoorde ik dat echt?
Rustig aan, ze moet eerst Huub schoon lebberen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:09 schreef beequeen het volgende:
Komt Lieke om te neuken, of poetsen? Hup, dweilen, kreng.
Ja hoor, dat heeft ie al vaker gezegd.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:09 schreef Phaeton het volgende:
" ik heb echt zin om jou uit elkaar te trekken "
Hoorde ik dat echt?
romantischquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hoor, dat heeft ie al vaker gezegd.
Ik hou het maar op deze nu, ook al omdat Lieke de vorige op haar eigen hyves heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
En die avatar![]()
Was de vorige toch leuker.
Dat wil ik niet wetenquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:16 schreef scanman01 het volgende:
Wat gebeurt daar allemaal onder die dekens zeg?
Ben je gek, joh! Jij blijft gewoon PietjeRuk63!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hou het maar op deze nu, ook al omdat Lieke de vorige op haar eigen hyves heeft gebruikt.
Straks gaan jullie nog denken dat ik Liekes papa ben of zo....![]()
Ik vermoed dat Lieke inmiddels van wat kleding ontdaan isquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
Het is toch 33 graden in die kamer, en dan volledig gekleed onder dat dekbed. Je zou toch de moord stikken.
Misschien hoopt hij dat hij deel kan nemen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:21 schreef scanman01 het volgende:
Eric blijft er lekker naast liggen. Schijnt Lieke en Huub ook niets uit te maken. Gesellug ...
Aan de ene kant: terechtquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef beequeen het volgende:
Op het plasmascherm staat, dat Lieke 30 minuten werktijd in moet halen.
Ja, mooi kut!quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aan de ene kant: terecht![]()
Aan de andere kant: nog langer die griet over de vloer![]()
Ze krijgt dat overwerk dan toch niet uitbetaald mag ik hopen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:31 schreef Clank het volgende:
Op het plasmascherm verschijnt dat Lieke de tijd dat ze nu met Huub doorbrengt moet overwerken.
Het bewerkstelligen van Huub is natuurlijk in der vrije tijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:34 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze krijgt dat overwerk dan toch niet uitbetaald mag ik hopen?
Nee, Laat ik het anders zeggen ; Ik vind Lieke een dom naief sletje.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:40 schreef Liess het volgende:
Lieke is een dom naief sletje.
Dat had te maken met het feit dat ruimtes waarin getatoeeerd wordt aan bepaalde hygienische eisen moeten voldoen volgens de Nederlandse regelgeving. En de ruimtes in de Villa voldoen niet aan die eisen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Tattoo Bob mag niet meer in de villa komen (het mag niet in groepen gebeuren ofzo??)
Nog beter zou zijn: Liess heeft de indruk dat Lieke een dom, naief sletje zou kunnen zijn, maar ze zou zich daarmee natuurlijk best eens flink kunnen vergissen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:41 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee, Laat ik het anders zeggen ; Ik vind Lieke een dom naief sletje.
Wat is daar nou vies aan? Alleen wat vochtigquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:42 schreef Charmian het volgende:
Tis toch eigenlijk wel een viezerik die Huub. Hij duikt het zwembad in en daarna meteen weer z'n bed in.
Idd, en dan wat zeggen over Jaap.......de kaboutaaa is net zo vies...quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:42 schreef Charmian het volgende:
Tis toch eigenlijk wel een viezerik die Huub. Hij duikt het zwembad in en daarna meteen weer z'n bed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |