Ok gesaboteerd dus...quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kapot
Dit is weer zo een meesterlijke klasse actie van huub![]()
Waar ik geloof eric nog het meest last van had![]()
edit: en de streamers![]()
Niemand neemt de moeite om op te staanquote:
Over de streamersquote:Op zaterdag 7 april 2007 04:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar hoor je vervolgens verbazingwekkend weinig over.
Tssk, beter lezen jij!quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Over de streamers
Die heeft huub dan weer mooi weggepest, nu de bewoners nog![]()
Trek mijn quote dan ook niet uit zijn verbandquote:Op zaterdag 7 april 2007 04:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tssk, beter lezen jij!![]()
Ik doelde op het feit dat als niet Huub maar bijvoorbeeld Brian voor de "overlast" had gezorgd we nu 23 COSsen verder waren.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 04:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Trek mijn quote dan ook niet uit zijn verband![]()
edit: Je had het dus toch over de streamer![]()
![]()
![]()
hahahhahahahhahquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:46 schreef Prospera het volgende:
Dat getimmer klinkt heel hard als je switcht naar Brian&Co, is het dat orgel of die vleugel?
Op deze mooie paaszaterdag zou je het toch eens vanuit een gewijder oogpunt moeten bekijken:quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:11 schreef rebellious_angel het volgende:
alles rustig, ik hoor niets, vuile klootzak ratjeB ligt te slapen met zijn blonde zaadverzamelbakkie naast zich. Verder enkel buiten opnames. Die hondjes worden ook weer eens niet lekker op tijd uitgelaten! Wat een takke bazinnetje is die snol ook.
of:quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
De hondjes liggen braaf en geduldig af te wachten tot hun bazinnetje lekker uitgeslapen is.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Op deze mooie paaszaterdag zou je het toch eens vanuit een gewijder oogpunt moeten bekijken:
Er heerst een gewijde stilte in en rondom het miljonairsonderkomen. De zo begaafde nakomeling van God en Netty Fintelman ligt naast zijn blonde geliefde. De redactie trakteert ons op beelden van de rustieke Villa.
De hondjes liggen braaf en geduldig af te wachten tot hun bazinnetje lekker uitgeslapen is.
hahahahahahha, dat past wel beter bij de sfeer van pasen, enkel zulke gedachten heb ik niet wat dat niet nader te benoemen duo betreft. Zoonlief gaf trouwens aan dat de streams klinken als de ochtenden tijdens de vakantie bij een lieflijk frans vakantie huisje, dat zou de stemming moeten verbeteren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Op deze mooie paaszaterdag zou je het toch eens vanuit een gewijder oogpunt moeten bekijken:
Er heerst een gewijde stilte in en rondom het miljonairsonderkomen. De zo begaafde nakomeling van God en Netty Fintelman ligt naast zijn blonde geliefde. De redactie trakteert ons op beelden van de rustieke Villa.
Mogguh trouwens!![]()
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 7 april 2007 09:52 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik kijk net even op de hyves van Liekje, om alvast in de juiste sfeer te komen voor haar spoedig te verwachten opkomst op het DGK-toneel, en wat ziet mijn lodderig oog?!
Ze heeft 'mijn' zelfgebakken Lieke-avatar gepikt en gebruikt als profiel-foto!
Ik glunder en gloei van trots, blijdschap en grote opwinding!![]()
![]()
Ze heeft trouwens ook een nieuw stukje op haar blog, waarin niks over Huubje staat.....
Ze tikte er ook nog op ... zoals ik wel eens doe op het weerglas als ik denk 'dit kán gewoon niet'. Ik vermoed dat het zwaar tegenvalt. En zo heb ik toch een leuk begin van mijn dag .... goeiemorgen trouwens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:14 schreef blomst het volgende:
Natasia gaat wel 5 keer op de weegschaal staan, en daarna ook nog 2x op die van jaap
Getallen zullen wel niet naar beneden gaan.
[/quote]quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:15 schreef Prospera het volgende:
TT: De afstandsbediening van de Airco in de masterbedroom heeft Brian nog steeds in zijn bezit en is het daar warm.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 09:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
of:
De hondjes liggen in verstikkingsdood en met druk op de blaas te wachten tot hun bazinnetje eindelijk besluit ze de dagelijkse 10 minuten verzorging te gunnen. Wat die grote worst daar nu nog altijd doet is hen een raadsel, vannacht werd hij alleen maar groter toen ze er aanzaten. En toen hij begon te spugen was de lol er helemaal af.
mogguh
Ja want dan valt ze 2 kilo af en dan raakt haar lichaam in paniek en komt van schrik 4 kilo aan.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:30 schreef Sarah-Louise het volgende:
Natasia denkt dat haar lichaam zizchzelf gestabiliseerd heeft ...... en stopt met afvallen. Jaap zegt dat ze zelfs aan kan gaan komen als ze doorgaat met lijnen en het nu gewoon rustig aan moet gaan doen. Yeah right Jaap !!!
Jaap kan dat weten dus die zal wel precies weten hoe dat zit ... gewoon weinig bewegen en lekker veel eten, anders kom je aan ...tja, doe je niks an he?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja want dan valt ze 2 kilo af en dan raakt haar lichaam in paniek en komt van schrik 4 kilo aan.
Waarom dan?quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier moet ik zijn.
Hoewel... Naar Jaap kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Hier moet ik zijn.
Vol overgave word er gesportquote:Op zaterdag 7 april 2007 10:38 schreef scanman01 het volgende:
Toch gezellig voor Jaap dat hij zo heerlijk kan sporten met natasia
Ok!quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:37 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Omdat ik dacht eerder in het COS topic te zitten, maar dat was een ander topic.
Volgens Jaap komt dat omdat ze te streng voor zichzelf is ..... daar kom je van aan,quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:53 schreef milk-shake het volgende:
morge allemaal..........ik zag natasia meerdere keren in de "snoepla"grutten en lekkers eten ...dus raar dat ze niet afvalt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:04 schreef Marrije het volgende:
Oh nee, het is weer 'aan' tussen Huub en Lieke![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |