ik geloof er geen reet vanquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kusjes van het zonnige delft
HET IS ECHT WAAR MENSEN ZE IS HELEMAAL KAAL
quote:
geen wonder dat je geen chick kan krijgen en de hele dag op fok rondhangt. als je altijd zo doet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:54 schreef zarGon het volgende:
[..]ze is heul wel kaal
![]()
wist je niet dat ze net labiel was als britney..
dat kind heeft constant aandacht nodig
quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
geen wonder dat je geen chick kan krijgen en de hele dag op fok rondhangt. als je altijd zo doet.![]()
Ja, met een zak over der kuthoofd jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef Nosh het volgende:
Ik zou het er nog steeds op kunnen, dus waar hebben we het over.
een meid scheren en een meid krijgen is toch iets anders.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb haar nog geholpen met het scheren, dus waar heb je het over
wat begrijp je niet van ze is helemaal kaalquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:00 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
een meid scheren en een meid krijgen is toch iets anders.![]()
heb je het andere haar ook weggeschoren?![]()
laat maar, volgens mij heb jij gewoon helemaal geen hersens.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
wat begrijp je niet ze is helemaal kaal
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laat maar, volgens mij heb jij gewoon helemaal geen hersens.![]()
Het is ook niet bepaald zomaar eh?quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:59 schreef nikky het volgende:
Ik geloof er niets van. De muts valt namelijk over de haargrens heen. En als iemand zulk mooi lang haar heeft knipt scheert ze dat niet zomaar af. Dat kan ik niet geloven gewoon.
Que?quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
laat maar, volgens mij heb jij gewoon helemaal geen hersens.![]()
Je kan er gewoon een andere kleur overheen flikkeren. Niets mis mee als het blonderen niet lukte.quote:
Bottom line. *pa-dam-tsj*quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:55 schreef Nosh het volgende:
Ik zou het er nog steeds op kunnen, dus waar hebben we het over.
we willen jou wel eens met mooie donkere manen zien.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Je kan er gewoon een andere kleur overheen flikkeren. Niets mis mee als het blonderen niet lukte.
Ze had haar haren eerst ontkleurt enzo daarna blond toegevoegd.. maar eht was te laat, haar haren waren al kapotquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:07 schreef nikky het volgende:
[..]
Je kan er gewoon een andere kleur overheen flikkeren. Niets mis mee als het blonderen niet lukte.
Jij wenst met iedereen geslachtsgemeenschap.. dus zo wonderlijk is het nietquote:
Euj, helemaal niet. Dat ik geslachtsgemeenschap wens zegt nog niet met wie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij wenst met iedereen geslachtsgemeenschap.. dus zo wonderlijk is het niet
Nix verdullemequote:Op zaterdag 7 april 2007 03:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Euj, helemaal niet. Dat ik geslachtsgemeenschap wens zegt nog niet met wie.
Verdulleme.
En jij, kuthoer. Ik was nog niet uitgesproken.quote:
wtf, krijg ik nu ook al de wind van voren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:24 schreef Queen_Bee het volgende:
Jjajaja echt huilarisch. Beste vermaak..![]()
[..]
En jij, kuthoer. Ik was nog niet uitgesproken.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
wtf, krijg ik nu ook al de wind van voren.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Deze aandacht valt iets tegen jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:28 schreef cerror het volgende:
Wat ben je in een goede bui Kuub.
Nu heb je de aandacht en dan is het nog niet goed.
Hou je bek nohquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:26 schreef Queen_Bee het volgende:
En ZarGon, haal me nu ook maar uit je sig svp
quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:28 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]ja ej, ik ga zeker voor jan en alleman die prive berichten aanzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het ging toch best lekker zo?
From feudal serf to spender.
Er staat iets anders.quote:Op zaterdag 7 april 2007 03:30 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja ej, ik ga zeker voor jan en alleman die prive berichten aanzetten
het ging toch best lekker zo?![]()
Look whos talking, ik pas 4 keer in jouw neus mongoolquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hou je bek noh
[afbeelding]
HAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHHAHAH![]()
Jij begon.quote:
Als het niet zo'n korrelige foto was, en als het niet half 4 snachts was, en als het echt de moeite waard was, en als ik zou willen dan welquote:
maar ik heb nog steeds haarquote:Op zaterdag 7 april 2007 03:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Look whos talking, ik pas 4 keer in jouw neus mongool
Probably... maar niet op dr hoofdquote:Op zaterdag 7 april 2007 02:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kusjes van het zonnige delft
HET IS ECHT WAAR MENSEN ZE IS HELEMAAL KAAL
lees de topic eens doorquote:
heeft ze nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:19 schreef Acryl het volgende:
waarom heeft queen bee maar 1 gezichts uitdrukking?
Been there, done thatquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
lees de topic eens door![]()
[..]
heeft ze niet![]()
Lieve Nikky, dat was best een naieve opmerking. Want in de OP staat ook een foto van een zekere B. Spears en die had ook lang haar. Inderdaad, had! Want die scheerde haar kop ook kaal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:59 schreef nikky het volgende:
Ik geloof er niets van. De muts valt namelijk over de haargrens heen. En als iemand zulk mooi lang haar heeft knipt scheert ze dat niet zomaar af. Dat kan ik niet geloven gewoon.
Ze hebben het over een kaal hoofd Remlof, niet over haar dioos.quote:
Ik val niet op mannen. Ook niet op kalequote:Op zaterdag 7 april 2007 22:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ze hebben het over een kaal hoofd Remlof, niet over haar dioos.
Als je Queen_Bee met een kaal hoofd lekker vindt, vind je Danny ook lekker.
Of mocht dat niet vermeld worden in dit topic.
die kan je niet neukenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:57 schreef Jimbo het volgende:
ik ben verliefd op dr innerlijk , niet op dr uiterlijk![]()
Zegt iemand met zo'n avatarquote:Op donderdag 12 april 2007 03:58 schreef S1nn3rz het volgende:
godverdomme, wat een kutkick.
wat is daar mis mee.quote:Op donderdag 12 april 2007 04:01 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Zegt iemand met zo'n avatar
kwestie van smaakquote:Op donderdag 12 april 2007 04:03 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ah, nix hoor
overeenkomstig IQ zeker![]()
ROFLquote:Op donderdag 12 april 2007 04:08 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
correct jongetje, droog jij je nog even af achter de oortjes?
wat?quote:Op donderdag 12 april 2007 04:11 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
ROFL
Ik zal hete mijn zoontje vertellen
quote:Op donderdag 12 april 2007 04:22 schreef Zrtlrnc het volgende:
Ga slapen.
Does lief.quote:Op donderdag 12 april 2007 06:55 schreef KopieerMachine het volgende:
NIGHTSPIRITTTTTTTTTTT
ohja en dit topic is kut![]()
Wat een kanker (hihi) topic is dit geworden nu zeg.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
[afbeelding]
* zarGon schenkt aandacht aan KM.
En nu opkalen.
ja, nu wel {wquote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een kanker (hihi) topic is dit geworden nu zeg.![]()
hihi (K)quote:Op donderdag 12 april 2007 09:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een kanker (hihi) topic is dit geworden nu zeg.![]()
meppel?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef cerror het volgende:
Q_B komt uit één van de lelijkste steden in Nederland.
Ach, dat hele buurt is verrot. Straal van 25kmquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef cerror het volgende:
Q_B komt uit één van de lelijkste steden in Nederland.
quote:
Waarom ben jij nooit meer op msnquote:
omdat mijn inet nog niet werkt op het nieuwe adresquote:Op donderdag 12 april 2007 17:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Waarom ben jij nooit meer op msnen waar blijven de fotos
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |